Denied Adminansökan - Godsfear

Godsfear

Klonken member
Member
Oct 5, 2019
1
0
1
Awards
0
User name: Godsfear

Nick
Godsfear

På vilka servrar vill du vara admin?
MG

Introducera dig själv
Mitt namn är Mio och jag är 13 år gammal och älskar mg, på min fritid om inte jag spelar på min dator så gillar jag att spela pingis, jag önskar att vara Admin för jag är en person som vill att personer sköter reglerna. Jag går i 7an och hinner med att spela när jag kommer hem och är oftast aktiv vid min dator som gör att jag kan vara på servern ofta.

När började du spela Counter-Strike?
2016

Har du någon tidigare erfarenhet av att vara admin?
Jag har varit mod på en surf server men jag sa upp mig för ingen körde på den längre

Vilka är de viktigaste kvalifikationerna hos en admin?
Jag måste lyssna på spelarna, hålla en låg ton mot spelarna, man ska även kunna förstå reglerna och avgöra sig av de, Man ska häller inte "Stav" Admin abusa och att alla är lika värda

Har du blivit bannad på våra servrar?
Nej och hoppas inte :D

Varför ska vi välja dig?
Jag tycker att jag har en bra chans att bli Admin för att när jag var 12 kände jag mig omogen och kunde inte bete mig och tramsade runt och nu känner jag mig mer mogen och tar mer ansvar.

Något annat du vill lägga till?
Nej Mvh mio / Godsfear

Last edited:

Vincent

Administrator
VIP
Jul 18, 2019
110
19
18
Awards
0
Lite kort och bristfällig ansökan tycker jag 😕

Mycket upprepning om att du vill att spelarna ska följa reglerna, vilket såklart är jättebra. Tänk bara på att din ansökan är ett perfekt tillfälle för oss att lära känna dig bättre.

- Varför tror du att du skulle vara en bra admin? Har du några kunskaper som du tror vi kan ha nytta av?
- Några fritidsintressen utöver att spela?
- Ålder?

Makis

Administrator
VIP
Jul 18, 2019
14
11
3
Awards
0
Hej! Jag ser samma brister i ansökan trots att du ordnat upp de flästa, jag kommer därav att neka dig vid detta tillfälle men hoppas att du fortsätter att spela på servrarna och fortsätter jobba på mognaden. Vem vet, om inte allt så länge kanske du passar som admin!

Latest posts