Join the community
Join our Swedish community and enjoy playing on fun game servers
Register now

Declined Admin Application - Salty

Status
The thread is locked!

Salty

Member
Sep 15, 2020
12
1
User name: Salty

Nickname
Salty

Discord tag
Salty #3694

Which server are you applying for?
Jailbreak

How long have you been playing CS:GO?
Jag har spelat csgo sen jag var 11, eller nå sånt haha men a det är ett tag sen men då har jag mest spelat Jb och ibland matchmaking men a diggar inte de så jättemycket det är roligare å ha kul me andra än å möta massa fuskare.

Have you been banned or punished on our servers?
Nej jag har inte blivit det och har inte det i åtanken heller har även inte blivit tillsagd om nå regler heller:) kan dom flesta redan. Och gillar inte å bryta regler för andra folk som sitter och har kul så gillar inte å förstöra för andra.

Information about you
Jag heter Rasmus och jag är 16 år och fyller snart 17. Bor i Norrland i en liten stad längre upp med mycket skog å sånt. pluggar "vf å fastighets" å ja det är sista året nu när det är en tvåårig linje. Är ganska dampig av mig måste göra saker hela tiden så jag spelar mest och har kul med andra folk haha och med dampig menar ja då med att jag är pratglad av mig och håller saker lätt för mig. Är oftast ganska lugn av mig när det väl har hänt nå som man då vill utreda och blir oftast inte så arg och utgör snabba "tänkningar" i huvudet, såsom "hur, Varför, vad händer om man gör så mm" och övertänker på hur man ska säga på ett ganska lugnt sätt ändå som jag då anser person till person. så har koll å reda i mesta av fallen.

Do you have any admin experience?
Ja jag har ändå lite koll på det då jag vart admin på communityn och även haft egna servrar och hjälpt till på andra för att få dom bättre gjorda. Har dom olika kraven för att kunna vara admin och tar mitt ansvar till rätta:) så att jag inte blir överaggresiv mm. Kan även SM commands, som man borde ha och kunna använda det. I mitt fall så tycker jag att man borde kunna iallfall lite av det för att kunna vara en stuff eller liknande på ett community.

Qualities that make you a good administrator
Jag är en kille som är ansvarsfull och tar allt till allvar om det behövs. Det är som att jag sätter mig i en roll eller a det är en roll fast a lite mer på allvar. när det väl kommer till saken, sen har jag lite till humor också fast på en gräns, och är inte dryg på nått sätt. Kan även lyssna på andra och sätta mig i deras sits "förstår" vad dom menar men även så kan man ju alltid fråga alla en gång till. Är tydlig och har även respekt för alla åldrar och dom som har diagnoser och som har mer nersättande typer av det, jag har även en diagnos och vissa av mina polare har även det. Så jag förstår dom ändå fast a det är lite svårt fast man it har just den typen.

Why should we pick you? What makes you unique?
jå varför skulle jag? Jag är en redig jäv** som gillar allt å alla. Söker till jbn eftersom jag har varit aktiv och kommer även vara det för ett bra tag nu. Ni söker efter admins å då vill ni väll ändå ha bra admins som faktiskt är aktiva och tar sitt fulla ansvar till högsta grad. En admin kan alltid missa nått då och då men det går väll alltid å lösa på nått sätt. alla Admins kan gö ett misstag men det gör väll alla? Och jag är hjälpsam och genom det så vill jag bara hjälpa till så mycket som möjligt och hjälpa det som har problem med med nån eller flera personer det kan vara mycket tillexempel mobbning eller något liknande fall för detta.

Something else you would like to add?
Kan hjälpa till med andra saker utanför servern å sånt men a hejn få bli bra //Salty:)

ave

VIP
May 17, 2020
28
2
Orkade inte ens läsa klart ansökan... Helvete vad slarvigt du skriver, får panik

lilledons

Serveradmin
Apr 11, 2020
40
14
Kommer inte gå in för mycket på denna ansökan som jag gjort på tidigare spelare eftersom jag anser att du är ett levande "upp till bevis".

Jag hade personligen velat se dig mer på JBn och jag anser att du och PaiN ansöker alldeles för tidigt.

Annars, lycka till! Från din kamrat, lilledons!

Salty

Member
Sep 15, 2020
12
1
Kommer inte gå in för mycket på denna ansökan som jag gjort på tidigare spelare eftersom jag anser att du är ett levande "upp till bevis".

Jag hade personligen velat se dig mer på JBn och jag anser att du och PaiN ansöker alldeles för tidigt.

Annars, lycka till! Från din kamrat, lilledons!
A du kommer få se mycket från mig goa kompis!

PaiN

Donor
Sep 15, 2020
11
3
Tjena kingen, Tycker din ansökan var bra och väl utvecklad. Jag ser att du har lagt ner mycket tid på din ansökan. Man ser verkligen vilken slags person du är och hoppas att vi alla kommer att se ditt hårda arbete på servern i framtiden. Good Luck! <3

• Like
Reactions: Salty

Salty

Member
Sep 15, 2020
12
1
Tjena kingen, Tycker din ansökan var bra och väl utvecklad. Jag ser att du har lagt ner mycket tid på din ansökan. Man ser verkligen vilken slags person du är och hoppas att vi alla kommer att se ditt hårda arbete på servern i framtiden. Good Luck! <3
A tackar "If you don't fight for what you want, don't cry for what you lost" Lycka till du med🙏🙏

WESTBROOK

Serveradmin
Jul 5, 2020
34
12
Härligt att se en ansökan med engagemang och väl spenderad tid!

Har sätt dig inne då och då på servern och du verkar sköta saker och ting helt okej. Som @lilledons skriver så vill jag också se lite mer av dig inne på servern så vi får en bra inblick om hur du är som spelare och person.

" Söker till jbn eftersom jag har varit aktiv och kommer även vara det för ett bra tag nu. "
Jag hoppas du förstår att vi söker admins som kommer stanna och inte bara vara kvar "ett bra tag". Självklar har man ett liv utanför datorn men jag hoppas du ser min synpunkt i det citatet.

Du har lagt ner bra tid på din ansökan och det gillar vi självklart. Lite svår att läsa ibland vill jag notera men det är ingen du bör tänka för mycket på.

Snyggt jobbat!

//
WESTBROOK

ToUcH

Secretary
Headadmin
Oct 29, 2019
229
103
Kan du nämna alla servrar du har varit admin på?

Jag måste ju säga att jag gillar att du har skrivit mycket på din ansökan... dock känns det lite som att du bara upprepar dig om och om igen för att texten ska se ut att vara längre, jag tror även det är anledningen till att jag personligen tycker att din text är väldigt rörig...

Och jag måste lägga till att vi vill gärna se dig mer aktiv i våran discord då du inte gick med för så länge sedan.
Jag vill dock säga en sak... du kan inte riktigt ha läst kraven att bli admin hos oss, det står med en tydlig röd text att spelaren ska ha MINST 20 timmar innan spelaren gör en ansökan... du har inte 20 timmar du har just nu 13 timmar, det är 7 timmar för lite... jag tycker att det är väldigt slarvigt av dig och det visar hur du är som person så det är svårt att missa den texten...
Men på grund av att JB är nytt hos oss får du ett Free Pass.

Tack att du väljer att spela på Klonken ;)

Makis

Vice President
Administrator
Jul 18, 2019
85
26
Jag kommer själv från högt upp i Norrland och förstår såklart vad du skriver och menar, men det visar på låg professionalitet när du antagligen inte gått igenom texten en gång efter att skrivit den. Det är FLERTAL dialektala stavfel, det är däremot inte ett större problem.

Ansökan i säg är lång men precis som andra skrivit är den ganska upprepande. Jag tror vi kommer behöva se mer utav dig då du till och med inte har uppnått kravet på 20h.

Salty

Member
Sep 15, 2020
12
1
Härligt att se en ansökan med engagemang och väl spenderad tid!

Har sätt dig inne då och då på servern och du verkar sköta saker och ting helt okej. Som @lilledons skriver så vill jag också se lite mer av dig inne på servern så vi får en bra inblick om hur du är som spelare och person.

" Söker till jbn eftersom jag har varit aktiv och kommer även vara det för ett bra tag nu. "
Jag hoppas du förstår att vi söker admins som kommer stanna och inte bara vara kvar "ett bra tag". Självklar har man ett liv utanför datorn men jag hoppas du ser min synpunkt i det citatet.

Du har lagt ner bra tid på din ansökan och det gillar vi självklart. Lite svår att läsa ibland vill jag notera men det är ingen du bör tänka för mycket på.

Snyggt jobbat!

//
WESTBROOK
A tackar menar ju att jag kommer va kvar när jag skriver ett bra tag å ja haha man blir förvirrad när man tänker så mycket på samma gång å så🥰

Salty

Member
Sep 15, 2020
12
1

Jag hade personligen velat se
Kan du nämna alla servrar du har varit admin på?

Jag måste ju säga att jag gillar att du har skrivit mycket på din ansökan... dock känns det lite som att du bara upprepar dig om och om igen för att texten ska se ut att vara längre, jag tror även det är anledningen till att jag personligen tycker att din text är väldigt rörig...

Och jag måste lägga till att vi vill gärna se dig mer aktiv i våran discord då du inte gick med för så länge sedan.
Jag vill dock säga en sak... du kan inte riktigt ha läst kraven att bli admin hos oss, det står med en tydlig röd text att spelaren ska ha MINST 20 timmar innan spelaren gör en ansökan... du har inte 20 timmar du har just nu 13 timmar, det är 7 timmar för lite... jag tycker att det är väldigt slarvigt av dig och det visar hur du är som person så det är svårt att missa den texten...
Men på grund av att JB är nytt hos oss får du ett Free Pass.

Tack att du väljer att spela på Klonken ;)
Tackar! Jag har då 20 timmar vad jag har räknat ut kan skriva sen till dig på privat är å jobbar nu men tackar för det du skrivit så vet jag det kompis!

ToUcH

Secretary
Headadmin
Oct 29, 2019
229
103
Tackar! Jag har då 20 timmar vad jag har räknat ut kan skriva sen till dig på privat är å jobbar nu men tackar för det du skrivit så vet jag det kompis!
Skriv gärna hur du har räknat ut dina timmar...
För du har klart och tydligt inte 20 timmar...

Salty

Member
Sep 15, 2020
12
1
Skriv gärna hur du har räknat ut dina timmar...
För du har klart och tydligt inte 20 timmar...
Okej jag räknar med alla servrar jag har spelat på så då blir det

Connection Time: 04:33:44 hours - bhop

Connection Time: 03:18:00 hours - retake

Connection Time: 00:45:09 hours - hns easy

Connection Time: 14:18:03 hours - jailbreak

så 21 timmar plus minutrarna.

Så då vet jag inte om man ska räkna med nått annat som jag kanske har fatta fel eller nånting:confused:

Salty

Member
Sep 15, 2020
12
1
Jag kommer själv från högt upp i Norrland och förstår såklart vad du skriver och menar, men det visar på låg professionalitet när du antagligen inte gått igenom texten en gång efter att skrivit den. Det är FLERTAL dialektala stavfel, det är däremot inte ett större problem.

Ansökan i säg är lång men precis som andra skrivit är den ganska upprepande. Jag tror vi kommer behöva se mer utav dig då du till och med inte har uppnått kravet på 20h.
Hahah a det är bra, a den är ganska upprepande men de är typ intill nästan likadana frågor också. men har har du

Connection Time: 04:33:44 hours - bhop

Connection Time: 03:18:00 hours - retake

Connection Time: 00:45:09 hours - hns easy

Connection Time: 14:18:03 hours - jailbreak

så 21 timmar plus minutrarna

Tack!

ToUcH

Secretary
Headadmin
Oct 29, 2019
229
103
Du vill bli admin på JB och då räknar vi timmarna du har på våran JB. så som sagt du har egentligen inte tillräckligt med timmar, men pga att servern är ny så kommer vi skippa det för denna gång.

Last edited:

Salty

Member
Sep 15, 2020
12
1
Du ska bli admin på JB och då räknar vi timmarna du har på våran JB. så som sagt du har egentligen inte tillräckligt med timmar, men pga att servern är ny så kommer vi skippa det för denna gång.
Hur menar du nu "Du ska bli admin"? men a fattar det men innan man söker så står det att man ska ha 20 timmar på era servrar men a fattar din poäng.

Status
The thread is locked!

Latest posts