Accepted Adminansökan - q1ay

Status
The thread is locked!

q1ay

Admin
Member
Oct 6, 2019
5
1
3
Awards
0
User name: q1ay

Nick
q1ay

På vilka servrar vill du vara admin?
HNS

Introducera dig själv
Mitt namn är alexander, jag är 15 år och gillar att spela (på klonken).

När började du spela Counter-Strike?
Jag har spelat csgo i 5 - 4 år, och jag tror att jag har spelat på klonken sedan det startade ungefär, tog dock en break från cs på ett tag men tror att jag kommer spela sätt konstant på denna server frammåt.

Har du någon tidigare erfarenhet av att vara admin?
Jag har aldrig varigt admin pga att jag inte varigt gammal och mogen nog förr, men känner att jag har mognat en hel del sen dess

Vilka är de viktigaste kvalifikationerna hos en admin?
Jom en admin tycker jag att man måste kunna både stå upp för serverns regler och för hur spelare sköter sig men även kunna vara tyst och lyssna på vad som händer.
Som en admin måste man också dömma spelare efter vad dem gör och inte för vilka de är

Har du blivit bannad på våra servrar?
Nej, tror inte att jag någonsit har blivigt bannad på någon klonken server

Varför ska vi välja dig?
För att jag tror att jag kan göra comunityt ett ännu bättre ställe än vad det redan är genom att jag kommer tillbringa mestadels av min tid efter skola eller annan aktivitet på servern

Något annat du vill lägga till?
Jag vet vad reglerna är och kan de flesta "admin kommandon".

Fors

Nerd
Admin
VIP
Member
Aug 14, 2019
8
5
3
Awards
0
+rep Ganska trevlig person som jag tycker är ganska mogen.

• Like
Reactions: q1ay

Klint

Admin
VIP
Klonken member
Member
Aug 10, 2019
33
6
8
Awards
0
+rep, det skulle vara kul att veta lite mer om dig som en person, annars bra ansökan

• Like
Reactions: q1ay

q1ay

Admin
Member
Oct 6, 2019
5
1
3
Awards
0
Tillägg till (Introducera dig själv). Jag heter Alexander Almqvist och är 15 år (04), går i 9an på högstadiet i ystad (skåne). Mina intressen är då såklart att spela, men även att åka skate.

Vincent

Administrator
VIP
Jul 18, 2019
179
35
28
Awards
0
-rep på att du tidigare har skrivit n-ordet i chatten och fått automatisk gag för det. Du har även blivit bannad en gång för funjumping.

q1ay

Admin
Member
Oct 6, 2019
5
1
3
Awards
0
-rep på att du tidigare har skrivit n-ordet i chatten och fått automatisk gag för det. Du har även blivit bannad en gång för funjumping.
kan du kollan när detta hänt

Status
The thread is locked!

Discord