Declined Admin Application - Mackan

Status
The thread is locked!
Användarnamn: Mackan (cs är Oskar)

Nickname
Mackan

Discord tag
Mackan#9722

Which server are you applying for?
Retakes / FFA DM

How long have you been playing CS:GO?
over 500 H

Have you been banned or punished on our servers?
Nope :)

Information about you
13 y/o (07) active often like half a day all days you know school... slutar ungefär 14:00 varjedag kommer hem med bussen som tar en 30 min sen cs hela dan till 22:00

Do you have any admin experience?
Yes indeed I have experience, Jag har haft admin i stream chatter och i en annan cs server

Qualities that make you a good administrator
I will be active often and try to keep the retake servers nice without cheaters and griefers and toxic players

Why should we pick you? What makes you unique?
To be honest I don't really know I just want to help and have fun at the same time, för att det ska vara kul o köra och inte ha cheaters och grierfes

Something else you would like to add?
Favourit server! <3 have a nice day!

Last edited:

gladaren

Serveradmin
VIP
Du kan skriva på svenska och jag skulle verkligen vilja att du skriver betydligt mycket mer en det här. Känner inte att jag får ut någon information om dig och dig som person

• Like
Reactions: Mackan
Du kan skriva på svenska och jag skulle verkligen vilja att du skriver betydligt mycket mer en det här. Känner inte att jag får ut någon information om dig och dig som person
Okej vad ska jag skriva om vad du tycker? Och skulle vi kunna skriva på discord lättre för mig i alla fall

Vincent

Administrator
Premium
VIP
Okej vad ska jag skriva om vad du tycker? Och skulle vi kunna skriva på discord lättre för mig i alla fall
Hej, kul att du vill bli admin! 😃
Syftet är att du ska skriva en så bra ansökan som möjligt och inte att vi ska göra jobbet åt dig. Tänk dig att du söker ett jobb - arbetsgivaren kommer aldrig ta kontakt med dig om de INTE tycker att du har skrivit något som fångar deras intresse. Din ansökan fångar åtminstone inte mitt intresse då det du har skrivit kan passa in som en beskrivning av 80-90% av våra spelare.

Din ansökan är väldigt kort. Vi känner inte dig privat och kan endast bedöma dig baserat på svaren i din ansökan.

Du är 13 år, vilket är vårt lägsta krav för att ansöka. Som 13-åring bör du sticka ut i mängden och skriva mer för att vi ska veta hur du är som person. Vi tar sällan in personer i den åldern, så det gäller att man är redo för vad adminskapet innebär.

• Like
Reactions: Mackan

DexterN

Serveradmin
Premium
VIP
Håller helt och håller med Vincent här, jobba mer på din ansökan!

Tack för din tid!
//Dexter

Vincent's kommentar är bra att läsa en ytterligare gång(y)

För övrigt så skulle jag hålla mig undan från "Svengelskan" och hålla sig till svenska helt och hållet.
Ansökan är för tillfälligt väldigt fattig på information angående dig som person.

Ett tips är att du verkligen lägger ner mycket tid på din ansökan och verkligen tänker igenom vad du ska skriva. Kolla gärna stavning så det ser snyggt och prydligt ut. Du har tid att redigera din ansökan i nuläget så skulle passa på om jag var du :) Lycka till!

//
WESTBROOK

Vincent

Administrator
Premium
VIP
Du har fått några dagar till att uppdatera din ansökan, men har inte gjort detta. Vi har därmed bedömt din ansökan utefter hur den är skriven i dagsläget.

Vi har kommit fram till att vi kommer att neka din ansökan. Vi upplever att du har skrivit väldigt kort och du har inte varit med i communityn särskilt länge. Du registrerade dig på forumet precis innan du skickade in din ansökan. Kan tyvärr inte kolla upp din speltid med tanke på att du inte har kopplat ditt Steamkonto.

Om du bestämmer dig för att ansöka igen önskar vi se en ansökan som du lagt ner mer tid på och det är helt okej att skriva på Svenska om du föredrar det. (y)

Du är välkommen att ansöka igen tidigast 2020-10-17.

Status
The thread is locked!

Members online

Latest profile posts

ave wrote on Vincent's profile.
varför ser man inte folks steamprofiler längre, -rep very bad i am now very mad :mad::cautious:(n)
Sickancsgod wrote on Cekon's profile.
😻
Cekon wrote on Sickancsgod's profile.
🤗
Cekon wrote on Klint's profile.
-rep noob
banned 18/12/2020 for "cheating" - which i never did-.- the ban

Forum statistics

Threads
1,032
Members
1,538