Join the community
Join our Swedish community and enjoy playing on fun game servers
Register now

Accepted Admin Application - Odde

• Go to Fragnet and use our promo code KLONKEN for 30% OFF the first month!
  • Do you want to rent servers with CS:GO skins or Swish? Go to Cloudnet.nu and get started today!
Status
The thread is locked!

Odde

Serveradmin
Serveradmin
VIP
User name: Odde

Nickname
Odde

Discord tag
Odde38#9314

Which server are you applying for?
Jailbreak

How long have you been playing CS:GO?
Jag har spelat cs sedan cirka 2013 där jag från en början bara spelade MM. Efter ett antal år så övergick jag till mer och mer Community servrar och till sist spelade jag knappt någon MM överhuvudtaget. Jag har spelat för mestadels JB under de åren då jag spelat på olika servrar där jag och Lilledons gått runt på olika servrar och varit admin. Där vi även testat på att göra egna servrar.

Have you been banned or punished on our servers?
Nej det har jag inte =)

Information about you
Mitt namn är Oscar och jag är 18 år gammal. Fyller år den 9 maj om det kan vara av intresse ;). Pluggar just nu sista året på gymnasiet i Malmö, och lever ett litet student liv med ett par fina kvällar med en bärs i handen. Dock började jag ju såklart inte dricka fören jag var 18 år gammal ;). Nämen som sagt tycker om att sitta framför datorn och spela, speciellt med kompisar men jag är rätt så öppen och glad av mig vilket gör att jag lätt kommer överens med andra spelare. Jag har tidigare erfarenheter från bla Thorax gaming och Cero gaming där jag vart admin samt headadmin.

Do you have any admin experience?
Som jag skrev ovanför så har jag tidigare varit admin på Thorax gaming, och även varit ansvarig/headadmin på cerogaming. Annars har jag inga andra specifika erfarenheter om det administrativa jobbet.

Qualities that make you a good administrator
Jag är oftast en väldigt glad person som gärna hjälper folk med problem/frågor, då jag kan hålla en lugn och rättvis ton även i jobbiga situationer. Jag uppfattar mig själv som en lätt person att prata med så länge man är trevlig mot mig. Jag står alltid för rättvisa där jag försöker att ställa mig mellan parterna som bråkar och därefter kommer jag dra min slutsats efter erfarenheter som admin och Klonkens regler samt sunt och förnuft.

Why should we pick you? What makes you unique?
Jag vill inte påstå att jag är en bättre person än dem andra på servern utan jag har kanske något som dem andra saknar. Där jag tycker att ni ska välja mig för att jag är en glad och trevlig person som gärna är här för att hjälpa till, jag vill gärna se till så att JB servern kan utvecklas och bli en plats för alla att kunna spela på och allmänt ha en trevlig stund. Som sagt har jag en del erfarenheter sedan tidigare.

Something else you would like to add?
Inget speciellt det ända jag vill tillägga är att ert Community verkar som ett väldigt skönt och lugnt ställe, med mycket trevligt folk allt från spelare till ägare. Detta låter kanske som att jag smörar för er men det är inte meningen ;). Ni har verkligen lyckats med eran server. Peace out, Odde!

• Like
Reactions: AXsKalman

lilledons

Serveradmin
Serveradmin
VIP
haha din lilla datornörd.

Som vanligt är du en del av min själ. Känner dig lika bra som jag känner mig själv. Jag är medveten om att du har ett VÄLDIGT stort sunt förnuft och du är inget annat än perfekt som Admin.

Jag kommer inte lägga mig i denna ansökan med +/- rep då du är en så pass bra vän. Jag vill att du blir accepterad/nekad via vårt otroliga STAFF-team istället då dem inte har samma förkunskap som mig!

Lycka till din noob <3

• Wow
Reactions: Odde

WESTBROOK

Serveradmin
Serveradmin
Har spelat med denna grabb till och från i snart 4 år och anser att han definitivt har dom egenskaperna som behövs för att vara en administratör.

Bra ansökan, det märks att du har lagt ner god tid på din ansökan som visar oss din motivation till att bli admin.

Allmänt en härlig individ. +REP från mig helt klart

• Love

DexterN

Serveradmin
Serveradmin
Premium
Donor
Bra skriven application, själv är jag inte så inne i JB men ser ändå hur du skulle passa som admin på vilken avdelning som helst på Klonken. +rep från mig

Tack!
//Dexter

• Like
Status
The thread is locked!