Denied Adminansökan - Lshyzzz

Status
The thread is locked!

Lshyzzz

VIP
Member
Sep 29, 2019
4
0
1
Awards
0
User name: Lshyzzz

Nick
Lowe

På vilka servrar vill du vara admin?
Retakes

Introducera dig själv
Hej, jag heter Lowe Garmark. Jag är 14 år gammal och bor i Stockholm. Jag går i 8 på Carlssonsskola som ligger på Östermalm. Jag gillar att programmera och spela cs.

När började du spela Counter-Strike?
Jag började spela CS i slutet av 2015 då jag var med några av mina vänner på ett lan när en av dem spelade CS så köpte jag det. Året efter fick jag min dator som gjorde att jag kunde spela mer och bättre. (Jag har spelat på er server i 17 timmar.)

Har du någon tidigare erfarenhet av att vara admin?
Jag har varit admin på discord servrar. Den största servern jag varit admin på har haft runt 1k members. Jag har även varit admin på Minecraft servrar. (Vet inte om det gör någon skillnad.)

Vilka är de viktigaste kvalifikationerna hos en admin?
Man måste lyssna på spelarna och göra så att servern är rolig för alla oavsett ålder och rank. Man ska inte utnyttja sina perms för att få övertag mot sin motståndare. Man ska även vara aktiv så man kan hjälpa så många spelare som möjligt.

Har du blivit bannad på våra servrar?
Jag har inte blivit bannad på era servrar.

Varför ska vi välja dig?
Jag har bra erfarenhet hur man är en admin. Jag är mogen och kan vara aktiv mycket så att det finns någon admin i servrarna för när jag spelar är det sällan en admin som är inne. Jag skulle även kunna hjälpa till att hitta några fel på plugins och hjälpa er mer nya funktioner som borde läggas in om ni tycker om dem.

Något annat du vill lägga till?
Jag har märkt att det finns några som bryter mot regler som till exempel att man inte gör det som sin uppgift är att göra. Så om det fanns mer admins inne mer ofta så skulle man kunna ge dem personerna en varning. Gör de personerna det ofta kan dem bli kickade så andra personer som vill öva eller bara spela spelet kan vara med.

qap

=)
Admin
Member
Sep 6, 2019
7
3
3
Awards
0
När jag spelade med dig så såg jag inte direkt någon mogenhet i dig. Och för att vara 05a så krävs det att man är mogen om man ska ta en roll som staff.
Så du får en -rep från mig.

Vincent

Administrator
VIP
Jul 18, 2019
142
25
28
Awards
0
Att du är motiverad till att hjälpa till med annat utöver att bara vara serveradmin ser vi såklart som något positivt! Men har hört att du tillsammans med andra spelare har trashtalkat andra spelare och varit allmänt toxic på servern. Alla kan göra fel, men jag hade behövt se att du hade spelat mer och att du hade varit aktiv på forumet/discord ett längre tag innan du skickade in en ansökan på nytt.

Brukar nämna att man ska vänta i åtminstone 3-4 veckor innan man ansöker efter att en tidigare ansökan har blivit avslagen. Jag glömde tyvärr nämna det i det här fallet, vilket kanske var dumt nu i efterhand. Det känns som om du är lite ivrig till att bli admin, den positionen är inte något vi bara kastar på folk utan vidare, vi vill försäkra oss om att vi tar in rätt kandidater.

Vi vill inte bara chansa.

Lshyzzz

VIP
Member
Sep 29, 2019
4
0
1
Awards
0
Att du är motiverad till att hjälpa till med annat utöver att bara vara serveradmin ser vi såklart som något positivt! Men har hört att du tillsammans med andra spelare har trashtalkat andra spelare och varit allmänt toxic på servern. Alla kan göra fel, men jag hade behövt se att du hade spelat mer och att du hade varit aktiv på forumet/discord ett längre tag innan du skickade in en ansökan på nytt.

Brukar nämna att man ska vänta i åtminstone 3-4 veckor innan man ansöker efter att en tidigare ansökan har blivit avslagen. Jag glömde tyvärr nämna det i det här fallet, vilket kanske var dumt nu i efterhand. Det känns som om du är lite ivrig till att bli admin, den positionen är inte något vi bara kastar på folk utan vidare, vi vill försäkra oss om att vi tar in rätt kandidater.

Vi vill inte bara chansa.
Okej, det förstår jag. Jag vet att jag har varit toxic ibland det händer inte jätte ofta men det brukar hände om jag haft dåligt med sömn eller en allmänt dålig dag. Det jag tycker verkar lite oproffsigt är att qap säger att jag inte verkade mogen genom att prata med mig i några få rundor då jag spelade för nöjesskull med mina kompisar. Det kanske inte var det han menade men det var så jag läste det.

clozee

Admin
Member
Sep 2, 2019
5
2
3
Awards
0
Du skriver att du är toxic ibland, även om det är väldigt sällan så skall det aldrig förekomma från en administratör!
Kul dock att du vill hjälpa oss med både servarna och med nya funktioner men du får tyvärr en -rep från mig.
Ses på servern! :D

Larryyy

Trial Admin
Member
Sep 6, 2019
6
3
3
Awards
0
Det är bra att du spelar mycket på servern och att du vill hjälpa till mer än bara på servern. Men som @clozee skriver så ska det aldrig förekomma att du är toxic om du är en admin på servern.

• Like
Reactions: clozee
Status
The thread is locked!