Join the community
Join our Swedish community and enjoy playing on fun game servers
Register now

Accepted Admin Application - WESTBROOK

• Go to Fragnet and use our promo code KLONKEN for 30% OFF the first month!
  • Do you want to rent servers with CS:GO skins or Swish? Go to Cloudnet.nu and get started today!
Status
The thread is locked!

WESTBROOK

Serveradmin
Serveradmin
User name: WESTBROOK

Nickname
WESTBROOK

Discord tag
WESTBROOK#1099

Which server are you applying for?
Bhop

How long have you been playing CS:GO?
JB fanns inte som ett val åvan vilket är förståeligt eftersom servern är ny. Söker till JB.

Jag har spelat CSGO sedan jag var 13 år gammal där jag nu vid 18 års ålder ligger på cirkus 2500 timmar på mitt main. Har aldrig riktigt fastnat för competitive inom spelet så flesta av dessa timmar kommer ifrån community servrar.

Have you been banned or punished on our servers?
Jag har aldrig blivit bannad eller bestraffad av något slag.

Information about you
Mitt namn är Hugo och är 18 unga år. Bor just nu i en hyresrätt i Linköpings hjärta med en god vän till mig. På dagarna studerar jag på gymnasiet där jag pluggar till Automations-elektriker. På min fritid så spenderar jag mycket av min tid på vänner, både på datorn och utanför mitt rum men har även en hobby för träning och konsumtion av alkohol på vackra kvällar.

Jag skulle säga att jag är en väldigt punktlig person som håller reda på saker omkring sig.
Är en ganska lugn person som ofta håller humöret uppe även under tråkiga omständigheter.
Allmänt är jag en trevlig person att ha och göra med.

Do you have any admin experience?
Jag har mycket erfarenhet inom administrativt arbete. Har varit admin på CSGO communitys men även inom FiveM som kan enkelt förklaras som Roleplay inom GTA V. Genom åren har jag lärt mig mycket om att vara administratör i olika ranker, allt ifrån kommunikation med spelarna samt staff teamet till att hur man ska hantera olika situationer som sker både inne i spelet och utanför.

CSGO Communityn:

Thorax Gaming
Cero Gaming
Rose Gaming
Zhell / Pawnzone
Dropped Gaming

FiveM Communityn:

Solsidan RP
Rizon RP

Qualities that make you a good administrator
Saker som gör mig en bra admin handlar mycket om erfarenhet och personlig utveckling genom åren. Har varit i alla möjliga situationer där jag måste lösa problemen som uppkommer. Jag är väldigt säker i mitt arbete och vet när jag ska agera och hur jag ska ta hand om olika situationer.

Har väldigt lätt att prata och skriva med personer samtidigt som jag kan förstå dom på ett bra sätt. Allmänt så pratar jag med respekt till folk vilket har alltid varit en viktig del för mig. Skulle säga att jag är väldigt seriös i mitt arbete och det jag säger är jag väldigt tydlig med att få fram på ett sätt som alla förstår utan att folk blir osäkra på vad jag menar.

Har väldigt lätt att skilja det själva roliga som händer i spelet och mitt arbete som administratör.

Why should we pick you? What makes you unique?
Varför jag är rätt person är för att jag kan se på saker och ting på ett annorlunda sätt som hjälper mig att läsa av läget i situationen. Har väldigt mycket erfarenhet på nacken vilket gör mig väldigt säker i mitt arbete som administratör. Ett bra humör har jag alltid vid min sida samt ett förstående för andra människor och dess beteende.

För övrigt så har jag inte mycket problem alls med att göra mitt arbete på bästa möjliga nivå

Something else you would like to add?
1. Varför jag ansöker till Klonken är på grund av att jag blev väldigt intresserad när jag fick höra att ni skulle öppna en JB server. Eftersom JB är det jag alltid brunnit för och lagt ner mest timmar på som administratör så kände jag att läget var perfekt. Blev även rekommenderad att ansöka hit av några i staff teamet.

2. Officiellt är mitt namn Westbrook och det är vid det namnet jag kommer ha i detta community. Varför jag nämner detta är för att vissa känner mig som Alec vilket har varit ett tidigare namn jag burit. Nuförtiden så är det endast nära vänner som kallar mig för Alec vilket jag helst vill ska hållas så inga blir förvirrade ingame eller runt communityt.

Ha en fantastisk kväll. Tack för mig!

//
WESTBROOK

lilledons

Serveradmin
Serveradmin
VIP
Komplett ansökan. Inget att klaga på här inte.

Jag anser att dina erfarenheter är väldigt viktiga då detta är precis vad en JB server behöver. Motiverad, driven och självsäker är precis det en JB admin bör ha för egenskaper! Jag har även spelat med dig från och till i flera år sedan ThoraxGaming tiderna där det var du som var Admin innan jag ansökte! Du har alltid varit hjälpsam, omtänksam och otroligt duktig på att uttrycka dig både i tal och text form!

Jag behöver inte babbla mer eftersom jag är säker på att du skulle klara av denna rollen galant.

Lycka till min gode vän, önskar lilledons ;D

• Love
Reactions: WESTBROOK

Vincent

President
Administrator
Premium
VIP
Awards
1
Du verkar som en vettig person som absolut kan passa som admin här! :)

Vi har vanligtvis vårt krav på 20 timmars speltid innan man ansöker till vårt team och det är vi stenhårda med. Men då detta är en helt ny server kommer jag inte neka din ansökan direkt. Vi kommer diskutera den och återkommer med ett beslut!

Väl mött! / Vincent

• Like

Titan

Serveradmin
Serveradmin
VIP
+rep, verkar som en trevlig person som kan reglerna bra också.

• Like

DexterN

Serveradmin
Serveradmin
Premium
Donor
Jag ser att du har lagt ner tid på din ansökan, själv är jag inte så inne i JB men märker att du skulle passa in med din personlighet. Jag hoppas på att se dig på staff-teamet snart! <3

/DexterN

• Like

WESTBROOK

Serveradmin
Serveradmin
Du verkar som en vettig person som absolut kan passa som admin här! :)

Vi har vanligtvis vårt krav på 20 timmars speltid innan man ansöker till vårt team och det är vi stenhårda med. Men då detta är en helt ny server kommer jag inte neka din ansökan direkt. Vi kommer diskutera den och återkommer med ett beslut!

Väl mött! / Vincent
Uppskattar att ni tar det vidare till diskussion trotts hur det ligger till med timmarna. Är i grund och botten uppbyggd som JB admin och där med uppskattar jag att ni tar serverns uppe tid i åtanke. :)

//
WESTBROOK

• Like
Reactions: DexterN and Vincent

parz

Serveradmin
Serveradmin
VIP
Stort +rep från mig, mycket erfarenhet och vet med mig att han passar perfekt som admin finns inget mer att säga. Bra ansökan!

• Love

gladaren

Serveradmin
Serveradmin
VIP
Har aldrig pratat med dig och spelar själv inte JB men utifrån ansökan så tror jag att du passar som admin på Klonkens JB server även fast dina timmar inte är över 20. +rep från mig

• Like
Status
The thread is locked!