Denied Adminansökan - Lshyzzz

Status
The thread is locked!

Lshyzzz

VIP
Member
Sep 29, 2019
4
0
1
Awards
0
User name: Lshyzzz

Nick
Lowe

På vilka servrar vill du vara admin?
Retakes

Introducera dig själv
Jag heter Lowe, jag är 14 år. Jag bor i Stockholm och gillar att programmera och spela.

När började du spela Counter-Strike?
Jag har spelat CS sedan slutet av 2015 och slutade sedan i mitten av 2017 och nu är jag tillbaka igen.

Har du någon tidigare erfarenhet av att vara admin?
Jag har aldrig varit en admin på ett CS community. Men jag har dock varit admin inom Discord communityn. Dessa discord servrar kan haft runt 500-2000 members. Jag är admin på dem servrarna i runt 3 månader var för jag försöker i alla fall hjälpa till en ny startad server och en som har runt 1,5k members.

Vilka är de viktigaste kvalifikationerna hos en admin?
Lyssna på spelarna, inte abusa mina perms. Inte göra dumma pga att någon gör mig irriterad. Använda mina perms när dem verkligen behövs. Jag måste vara mogen och inte toxic. Jag borde inte skylla på andra när jag dör och vara toxic det borde dock ingen göra. En av dem viktigaste sakerna är att vara aktiv.

Har du blivit bannad på våra servrar?
Jag har inte blivit bannad på era servrar och så kommer det fortsätta.

Varför ska vi välja dig?
Jag kan vara på servern ofta och jag vet hur man är en bra administratör. Jag vet hur och när man ska "straffa" någon. Jag är mogen och jag vet hur man kan hjälpa till ett community.

Något annat du vill lägga till?
Jag kommer kunna vara på servern runt 2 timmar varje dag och detta kan förändras om jag har något prov eller något annat som jag behöver plugga på till skolan.

Last edited:

qap

=)
Admin
Member
Sep 6, 2019
8
3
3
Awards
0
Lite svagt skrivet. Vill gärna veta mer om dig!

Vincent

Administrator
VIP
Jul 18, 2019
185
34
28
Awards
0
När du ansöker står det följande:
(Du bör spela i minst 20 timmar innan du skickar in en ansökan)
Du har spenderat mindre än 10 timmar på våra servrar, därav är det lite för tidigt att ansöka. 😕

Rekommenderar att du postar en ansökan på nytt när du har spenderat mer tid på våra servrar.

Status
The thread is locked!

Discord