Join the community
Join our Swedish community and enjoy playing on fun game servers
Register now

Declined Admin Application - Wille

Status
The thread is locked!

Wille

VIP
Sep 17, 2019
5
0
Användarnamn: Wille

Nickname
wille

Discord tag
Ezilo#2725

Which server are you applying for?
HNS PRE

How long have you been playing CS:GO?
kommer inte ihåg exakt men har spelat cs:go i iallafall 3-4 år, på olika konton dock.

Have you been banned or punished on our servers?
har blivit mutad och gaggad om ja minns rätt men det är också en av anledningarna till att ja vill ansöka här för jag har ändrats mycket som person och vill hjälpa detta community att växa rätt väg.

Information about you
heter wille sebastian köppä lindberg och är 15 år strax, fyller 28 september,börjar 9:an nu när sommarlovet e slut , är väldigt aktiv på servern och är inne nästan varje dag. bor i uppsala går i skolan mellan 14:00-16:00 så kan vara inne innan det och efter det,om det är nåt mer ni vill veta så är det bara att skicka discord dm eller något annat :D.

Do you have any admin experience?
nej det har jag inte eftersom att jag för det första inte har varit mogen nog + att jag är ganska ung och de finns många servrar som bara vill ha äldre admin.

Qualities that make you a good administrator
gillar att hjälpa folk som har svårt med reglerna osv. om något problem sker så kan jag se de från bådas perspektiv och försöka lista ut en bra lösning utifrån det, oftast glad när ja är inne på servern ,snackar engelska och svenska :D, är inne ofta

Why should we pick you? What makes you unique?
well, svår fråga att svara på eftersom alla e sin egen person men skulle väll säga att jag är rättvis och skulle aldrig använda min roll som nån slags "jag är bättre än er" kort,mycket av det beror på hur mitt liv har varit tidigare och mina erfarheter i skola osv. så helt enkelt så kollar jag ofta på saker från ett större perspektiv :D

Something else you would like to add?
inget jag kommer och tänka på,som jag nämnde tidigare så är det bara att discord dm:a mig om det är något som saknas. hoppas ni fick svar på allt :D

ToUcH

Secretary
Headadmin
Oct 29, 2019
229
103
Alla spelare som ansöker till admin hos oss ska ha minst 20 timmar på våran server.
Du har 14 just nu...

Nekad.

Status
The thread is locked!

Latest posts