Join the community
Join our Swedish community and enjoy playing on fun game servers
Register now

Accepted Admin Application - ThorN

• Go to Fragnet and use our promo code KLONKEN for 30% OFF the first month!
  • Do you want to rent servers with CS:GO skins or Swish? Go to Cloudnet.nu and get started today!
Status
The thread is locked!

ThorN

Serveradmin
Serveradmin
VIP
User name: ThorN

Nickname
.ThörN

Discord tag
ThörN#0764

Which server are you applying for?
Retakes / FFA DM

How long have you been playing CS:GO?
I have played since 2015 and a bit over 3,500 hours.

Have you been banned or punished on our servers?
No i dont.

Information about you
My name is Viktor Thörn, 17 years old (2003) and Im from Sweden. My hobbies is basicly Computor games and cars aswell as engines. I have lots of freetime i play cs on average atleast 5 days a week. If you see any grammar faults its beacause of my dyslexia but im working on it and i have gotten better but its not perfect. i have papers on it if i need to show it. I assume many is abusing to say they are dyslexikers. but enough of that, im to educating to be a welder im done with my first year and i have 2 years left, my goal is to become a underwater welder but that is in the future. I hope you guys got atleast a little idea about what person im.

Do you have any admin experience?
Not on CSGO. but something to have in mind is that i have been admin on multiply Fivem servers (gta V roleplay). So this admin thing it atleast not new for me.

Qualities that make you a good administrator
I feel like im good at ``reading`` people, at the same time i can show respect and be a good listener. Att vara bra på att hjälpa till och typ vara ett stöd för head-admins osv. att ha en bra motivation för att kunna vara driven och verkligen få erat community till att bli ännu trevligare och bättre, Min motivation är att jag vill fortsätta spela på servern mycket då jag tycker den är bra och då vill jag kunna bidra med något själv. Något som är väldigt viktigt är också att själv vara ett gott exempel hur man ska vara i communityt så man inte ``abusar`` admin rollen då kommer folk absolut inte gilla servern och de kommer inte respektera admins.

Why should we pick you? What makes you unique?
because i think i can make a good difference. i have the personality to be stubborn if someone have acted bad by bulling another player or just being a cheater i feel like i have to do something. that is why i would like to get the chance to do something about it. clean up in the community.

Something else you would like to add?
not what i can think of right now :).

Last edited:

ToUcH

Secretary
Headadmin
VIP
Jag gillar den här.

• Like
Reactions: ThorN

Vincent

President
Administrator
Premium
VIP
Awards
1
Skulle gärna se att du utvecklar dig lite kring frågan Qualities that make you a good administrator. Är intresserad av vilka kvalitéer du tycker man ska ha för att göra ett bra jobb som admin. Att visa respekt och vara bra på att lyssna kanske inte alltid räcker fullt ut, för då hade säkert väldigt många varit kvalificerade för rollen. Beskriv gärna hur du tycker att en serveradmin ska vara, det behöver inte enbart handla om hur man ska vara på servern utan kan handla om hur man ska bidra för communityn på andra sätt.

• Like
Reactions: ThorN

ThorN

Serveradmin
Serveradmin
VIP
Hej jag har uppdaterat min ansökan nu. Jag har gjort så gott jag kan men har inte full koll på vad ni just vill ha era admins till och vad ens uppgifter är. Men tycker att jag har fått med det generella över att vara admin.

• Like
Reactions: Vincent

DexterN

Serveradmin
Serveradmin
Premium
Donor
+rep Trevlig kille, hoppas att få se dig snart på admin teamet

Vincent

President
Administrator
Premium
VIP
Awards
1
Accepterad på prov! Kontakta mig på discord så tar vi det därifrån! :)

Status
The thread is locked!