Join the community
Join our Swedish community and enjoy playing on fun game servers
Register now

Declined Admin Application - Shadow

• Go to Fragnet and use our promo code KLONKEN for 30% OFF the first month!
  • Do you want to rent servers with CS:GO skins or Swish? Go to Cloudnet.nu and get started today!
Status
The thread is locked!

Shadow

New member
User name: Shadow

Nickname
Shadow

Discord tag
snjopp#6291

Which server are you applying for?
Retakes / FFA DM

How long have you been playing CS:GO?
Jag har spelat sen det först kom ut, men har tagit pauser lite här o där. ca 4000 timmar på detta konto.

Have you been banned or punished on our servers?
nepp

Information about you
Jag är en 15 årig kille vid namn Hampus. jag har väldigt mycket tid på eftermiddagarna att spela, men inte på dagen/morgonen med tanke på att jag har ett sommar jobb, och vill självklart vara med vänner ibland. Jag har ingen dirrekt hobby förutom gaming. Det är bara nu lite på det senaste jag har börjat tycka det är väldigt roligt med fiske. Retake är en nycket stor del av mina kvällar när man inte har något att göra. Det kan bli ett MM ibland också.

Do you have any admin experience?
ja det har jag, jag var admin på en svensk minigames server som kallade sig för "synergize". Det var en väldigt stor minigames server för ca 1 år sedan, tills server hosten inte kunde hålla den vid liv.

Qualities that make you a good administrator
Eftersom jag har ganska mycket admin experience från tidigare. Jag är en ganska rolig och trevlig människa (enligt mig själv då) och är en väldigt respekterad spelare inom era retake servrar.

Why should we pick you? What makes you unique?
jag är mycket aktiv. Jag har också hostat en egen jailbreak server för ett tag sen, men lades ner för att jag inte hade pengar att hålla den uppe. Eftersom jag fortfarande är ung inte tjänar mycket pengar.

Something else you would like to add?
nopee

DexterN

Serveradmin
Serveradmin
Premium
Donor
Tycker overall att det är en bra ansökan, jag skulle dock vilja ha mer information på Qualities that make you a good administrator och Why should we pick you? What makes you unique?

Vincent

President
Administrator
Premium
VIP
Awards
1
Du har redan postat en ansökan. Redigera din redan skapade ansökan istället!

Status
The thread is locked!