Join the community
Join our Swedish community and enjoy playing on fun game servers
Register now

Application Admin Application - VICEY

VICEY

New member
Premium
VIP
User name: VICEY

Nickname
VICEY

Discord tag
VICEY#3285

Which server are you applying for?
Deathmatch

How long have you been playing CS:GO?
2012 augusti. BÖrjade min karriär under ett källarlan för cirka 15 år sen, och sjukt nog älskar jag fortarande spelet.

Have you been banned or punished on our servers?
Nej aldrig.

Information about you
Jag heter Alexander men inom csvärlden kallas jag för vicey. Jag är 30 år och kommer från en småstad som heter Västervik, När jag inte sitter vid datorn eller spelar så spendar jag tiden med min familj fick en dotter i januari förra året.

Do you have any admin experience?
Nej ingen erfarenhet som "admin" men sköt servrar genom rcon osv.

Qualities that make you a good administrator
Jag kommer spenda så mycket tid jag bara kan på klonkens servrar. Även hålla den ren från fusk och och trashtalk. Vill försöka få bort den taskiga internet-attityden. Gamla och nya spelare ska vara välkomman, Klonkens servrar ska kännas som en enda stor familj.
Why should we pick you? What makes you unique?
För att jag har spelat cs i väldigt många år, Jag vill få bort fuskarna samt den dåliga attityden. Jag är en bra lyssnare, och kommer inte banna eller kicka folk pga min känsla för dagen, Kommer även bringa väldigt mycket skratt till er alla:)

Last edited:

gladaren

Serveradmin
Serveradmin
Skulle verkligen vilja se att du skriver en mer utförlig ansökan och då speciellt på Information about you, Qualities that make you a good administrator och Why should we pick you? What makes you unique?

DexterN

New member
Premium
Tycker att ansökan är lite "torr" eller vad man ska säga, vill ha mer information om de sakerna som Gladaren skrev ovan :)

Vincent

Administrator
Administrator
Premium
VIP
Awards
1
Yes, please add some more information to your application.

Feel free to write your application in Swedish if you want to. Our head admins are from Sweden and I know that it is often easier to introduce yourself in your own language.

DexterN

New member
Premium
Nu är det mycket tydligare vad du vill förmedla och varför du vill bli admin, uppskattar att du vill få bort fuskarna och den dyliga attityden som vi ser på många servrar!

Last edited: