Join the community
Join our Swedish community and enjoy playing on fun game servers
Register now

Declined Admin Application - JFACE

Status
The thread is locked!

gretZky

VIP
Jul 21, 2020
3
1
User name: JFACE

Nickname
GretzKy

Discord tag
Jerre

Which server are you applying for?
Retakes

How long have you been playing CS:GO?
Sen 1,3

Have you been banned or punished on our servers?
Aldrig.

Information about you
Tjena, jag heter Jeff Krawe och har spelat cs så länge jag kan minnas.. Jag är 30 år gammal.. och jobbar som chef över en liten sälj och anbud grupp inom bygg. Spelade cs riktigt seriöst i 1,6 tiden och bootcampade en del med Wings i finland.. Det fina med mitt jobb är att det är lättskött hemifrån så jag har alltid tid att hoppa in och panga lite. annars hänger jag med vänner ute på stan eller golfbanan. Jag vill ge tillbaka till communityn som gett mig så mycket.

Do you have any admin experience?
Nej! det har jag inte.. men jag skulle vilja testa. Jag har ju chefs erfarenhet i arbetslivet och det har gjort mig ganska rättvis som människa "inte mina egna ord" :)

Qualities that make you a good administrator
Rättvisa, och jag kan säga till.

Why should we pick you? What makes you unique?
Mitt aim är spot on, och som sagt.. jag är rättvis och har totalt 20.000 timmar cs bakom mig och kan se en fuskare på en mils avstånd... men jag gör inget förhastat.. Jag ogillar dåliga attityder men kan hålla mig lugn och förklara.. plus att jag har alltid gillat era Retake servers. (fanboi) Skämtåtsido tror jag det kan vara lite roligt att hålla communityn städad och rullandes.

Something else you would like to add?
jag skjuter något fruktansvärt bra.

• Like
Reactions: Vincent

gladaren

Serveradmin
Jan 13, 2020
27
10
Med tanke på din erfarenhet inom spelet och erfarenhet som chef i ditt vanliga liv så tror jag att du kommer att passa som admin på klonken +rep från mig, välskriven ansökan

• Like
Reactions: gretZky

DexterN

Serveradmin
Feb 1, 2020
52
10
+rep känns som en snubbe som hade kunnat hållit reda på retake servrarna, vi behöver sådana eftersom att det är många som är riktigt taskiga och går så lång till att hota folk osv, du behövs! <3

Vincent

Administrator
Jul 18, 2019
1,089
212
Uppdatering: Nekad då du inte har svarat på 2 veckor. Välkommen att ansöka någon annan gång när det passar dig bättre!

Last edited:
Status
The thread is locked!

Latest posts