Join the community
Join our Swedish community and enjoy playing on fun game servers
Register now

Declined Admin Application - gurkan

Status
The thread is locked!

gurkan

Member
Jun 28, 2020
1
0
User name: gurkan

Nickname
gurkan

Discord tag
gurre#0909

Which server are you applying for?
Retakes

How long have you been playing CS:GO?
Jag har spelat CS:GO i 5 år. Ungefär 5000-6000 timmar har jag på spelet, detta konto (det som är länkat i min profil) är dock nytt då mitt förra blev hackat och jag kunde inte få tillbaka det. Jag vet inte om det räknas, men spelade lååångt över 20 timmar på Klonken Retakes på förra kontot.

Have you been banned or punished on our servers?
Nope, aldrig förekommit att jag blivit bannad.

Information about you
Jag är en 13 år gammal pojke som gillar golf samt cs. Jag skulle att jag spelar cs varje dag, minst 3 timmar. (Såvida jag ej är bortrest eller spelar golf .)
Trevlig och ganska rolig pojke skulle jag beskriva mig själv. Ordningsam även.

Just att vara admin är jag faktiskt ganska ny till, är ägare och admin på några få discordservers. Inga stora dock, största har cirkus 4000 medlemmar.
Men man måste ju börja någonstans ;)
Nu har jag ju inget jättestort förtroende på det att jag kommer bli antagen som admin, men det hade varit väldigt kul! Ehuru jag möjligen inte fullföljer era krav.
Aja, det var typ jag.

Do you have any admin experience?
Ja, som sagt har jag på några få discordservrar. :)

Qualities that make you a good administrator
Jag tror att det som skulle göra mig till en åtminstone hyfsad admin:
Jag är trevlig. Jag är ganska rolig.
Är aldrig taskig eller hatisk mot någon.
Följer alltid regler. Inga politiska åsikter.
Är en helt neutral kille helt enkelt.
Inga taskiga saker får omnämnas om olika etniciteter, då jäklar. Ha, ha! Nä men jag skulle säga att det hade varit mycket kul att vara admin, så jag är aktiv väldigt ofta på era servrar och njuter varje sekund av speltiden! Tröttnar verkligen aldrig på att spela cs med era servrar mellan compen! Tack i alla fall för att ni har era servrar! Tack!

Why should we pick you? What makes you unique?
Anledningen till varför jag tycker att jag skulle kunna ha jobbet att hantera adminuppgifter är för att:
•Kan engelska och svenska flytande. Det är ju det språket alla talar på era servrar. I alla fall de flesta.
•Trevlig och snäll.
•Följer regler.
•Är hyfsat van admin.
•Jag är väldigt aktiv.
•Inga problem med folk med olika etniciteter. (Vilket många skam till sägandes är)
•Då ungdomar på cs ofta har politiska åsikter kan det vara bra att jag inte har några.
•Jäkla bra på cs, skall ej ljuga.

Something else you would like to add?
Nja, inte direkt. Har nog nämnt allt jag hittills kommit på. Ni får gärna kontakta mig om det är något mer specifikt ni vill veta om mig eller ja, mina halvbra administratörerfarenheter. Om ni undrar vad jag hette på förra kontot så vet jag inte, det blev hackat och bytte namn samt e-post. Så det är i princip borta för evigt.

ToUcH

Secretary
Headadmin
Oct 29, 2019
228
102
Det är ett krav att du måste ha 20 timmar minst innan du gör en ansökan hos oss, du har just nu 14 timmar.

Du är välkommen att göra en ny ansökan om 1 månad.

Nekad.

Status
The thread is locked!

Latest posts