Declined Admin Application - aggepagge

Status
The thread is locked!

aggepagge

New member
User name: aggepagge

Nickname
aggepagge

Discord tag
ahmed autist#0909

Which server are you applying for?
Retakes

How long have you been playing CS:GO?
Ungefär 6 år, sedan jag var 7! 😀

Have you been banned or punished on our servers?
Jag haver blivit mutad i 1440 minuter en gång, för micspam. Dock var det inte ens meningen.

Information about you
Jag är en mycket cs-besatt kille på 13 bast.
Spelar mycket fotboll och cs på fritiden, det blir sisådär 3-5 timmar på vardagar och på helger oftast betydligt längre.
Jag skulle säga att detta vore ett exceptionellt kul ”jobb” att vara admin på era servrar.
Ni får gärna berätta om ni vill veta mer om just en specifik sak, så delger jag mig av information givetvis.

Do you have any admin experience?
Ja, har varit/är admin på fåtal discord-servrar samt var en trogen f.d admin på en ganska populär server på cs! 😀

Qualities that make you a good administrator
Hyfsat van att vara administratör på servrar samt är en mycket trevlig och snäll kille!

Why should we pick you? What makes you unique?
Det som gör mig ”unik” skulle jag säga är för att jag hade blivit väldigt engagerad i administratörjobb på just era servrar.
Är vädligt entusiastisk inom allt cs-baserat, så detta lär bli det exemplariska jobbet för just mig.

Something else you would like to add?
Hoppas ni blir åtminstone något intresserade i denna ansökan, men jag tror inte den har rätt handling för att kunna få administratöruppgifter av er tyvärr. Hursomhelst! Ha en fortsatt trevlig sommar!
Vänliga hälsningar August.

ToUcH

Head Serveradmin
vad hette/heter community du var admin på?

aggepagge

New member
Bananparty. Var admin i ungefär 4 månader till det att min dator gick i kras.
Och då avsattes jag dessvärre. Jag var ej online på 3 månader :-(
Menmen, hursomhelst så var jag hyfsat bra vän med många admins och vi hade väldigt good times. :)

aggepagge

New member
vad hette/heter community du var admin på?
Bananparty. Var admin i ungefär 4 månader till det att min dator gick i kras.
Och då avsattes jag dessvärre. Jag var ej online på 3 månader :-(
Menmen, hursomhelst så var jag hyfsat bra vän med många admins och vi hade väldigt good times. :)
Repostar för du kanske inte ser om jag inte ”Replyar”

ToUcH

Head Serveradmin
Jag kan se att du inte ens är med i våran discord

Vincent

Administrator
Nekad, ogillar när spelare söker till admin när de inte är engagerade i communityn. Du var till exempel inte med i vår discord när du ansökte (ett av kraven).

Sedan tror jag på att val av bild och namn förklarar rätt mycket hur man är som person. Att ha en profilbild som den du har är rätt omoget, antar att du har valt den för att du tycker "den ser kul ut". Att du dessutom har valt namnet "Ahmed autist" på discord är också rätt omoget.

Tror inte att du skulle passa som admin.

Status
The thread is locked!