User name: adam
Nickname
BOT adam
Discord tag
Bot adam#4316
Which server are you applying for?
Retakes
How long have you been playing CS:GO?
Jag har spelat csgo i 1,5 år nu och är väldigt kunnig inom spelet
Have you been banned or punished on our servers?
Nej, jag har aldrig blivit bannad på era servrar
Information about you
Jag heter Adam och är 13 år (fyller 14). På fritiden ägnar jag mycket tid åt att spela men även för att spela fotboll. Jag brukar spela 3-4 timmar på vardagarna (om det inte är röda dagar) och 7-8 timmar på helger. Det jag tycker om att spela på cs mest är retakes. Det är kul för att man får lära känna nya folk och att man får lära sig spelet på ett annat perspektiv
Do you have any admin experience?
Jag är admin på många discord servrar och jag har är även mini admin på dansk retakes server
Qualities that make you a good administrator
Jag är en väldigt trevlig person som tycker att alla ska få spela och ha kul under sin speltid. Så om det kommer t.ex en fuskare brukar jag skärmfilma och skicka i en admin chatt och fråga vad alla andra tycker om jag inte ser tydligt att personen fuskar eller på ett annat viss stör spelet. Man ska även vara trevlig in game.
Why should we pick you? What makes you unique?
Jag är väldigt admin erfaren och är trevlig som person. Jag är även väldigt aktiv och vill att alla ska ha kul under sin speltid
Something else you would like to add?
Det är inte det här steam kontot jag spelar retkes på.
Hoppas ni gillar min ansökan och accar mig elr ger mig en prövperiod
Ha en fortsatt trevlig dag
Nickname
BOT adam
Discord tag
Bot adam#4316
Which server are you applying for?
Retakes
How long have you been playing CS:GO?
Jag har spelat csgo i 1,5 år nu och är väldigt kunnig inom spelet
Have you been banned or punished on our servers?
Nej, jag har aldrig blivit bannad på era servrar
Information about you
Jag heter Adam och är 13 år (fyller 14). På fritiden ägnar jag mycket tid åt att spela men även för att spela fotboll. Jag brukar spela 3-4 timmar på vardagarna (om det inte är röda dagar) och 7-8 timmar på helger. Det jag tycker om att spela på cs mest är retakes. Det är kul för att man får lära känna nya folk och att man får lära sig spelet på ett annat perspektiv
Do you have any admin experience?
Jag är admin på många discord servrar och jag har är även mini admin på dansk retakes server
Qualities that make you a good administrator
Jag är en väldigt trevlig person som tycker att alla ska få spela och ha kul under sin speltid. Så om det kommer t.ex en fuskare brukar jag skärmfilma och skicka i en admin chatt och fråga vad alla andra tycker om jag inte ser tydligt att personen fuskar eller på ett annat viss stör spelet. Man ska även vara trevlig in game.
Why should we pick you? What makes you unique?
Jag är väldigt admin erfaren och är trevlig som person. Jag är även väldigt aktiv och vill att alla ska ha kul under sin speltid
Something else you would like to add?
Det är inte det här steam kontot jag spelar retkes på.
Hoppas ni gillar min ansökan och accar mig elr ger mig en prövperiod
Last edited: