Declined Admin Application - adam

Status
The thread is locked!

adam

VIP
User name: adam

Nickname
BOT adam

Discord tag
Bot adam#4316

Which server are you applying for?
Retakes

How long have you been playing CS:GO?
Jag har spelat csgo i 1,5 år nu och är väldigt kunnig inom spelet:)

Have you been banned or punished on our servers?
Nej, jag har aldrig blivit bannad på era servrar:)

Information about you
Jag heter Adam och är 13 år (fyller 14). På fritiden ägnar jag mycket tid åt att spela men även för att spela fotboll. Jag brukar spela 3-4 timmar på vardagarna (om det inte är röda dagar) och 7-8 timmar på helger. Det jag tycker om att spela på cs mest är retakes. Det är kul för att man får lära känna nya folk och att man får lära sig spelet på ett annat perspektiv:)

Do you have any admin experience?
Jag är admin på många discord servrar och jag har är även mini admin på dansk retakes server:)

Qualities that make you a good administrator
Jag är en väldigt trevlig person som tycker att alla ska få spela och ha kul under sin speltid. Så om det kommer t.ex en fuskare brukar jag skärmfilma och skicka i en admin chatt och fråga vad alla andra tycker om jag inte ser tydligt att personen fuskar eller på ett annat viss stör spelet. Man ska även vara trevlig in game. :)

Why should we pick you? What makes you unique?
Jag är väldigt admin erfaren och är trevlig som person. Jag är även väldigt aktiv och vill att alla ska ha kul under sin speltid:)

Something else you would like to add?
Det är inte det här steam kontot jag spelar retkes på.
Hoppas ni gillar min ansökan och accar mig elr ger mig en prövperiod:) Ha en fortsatt trevlig dag:)

Last edited:

ToUcH

Head Serveradmin
Vad heter communitytit du är admin på?
Jag vet inte riktigt hur jag känner om att du är admin på ett annat community...

Annars gillar jag din ansökan.

• Like
Reactions: adam

adam

VIP
Jag vet inte riktigt hur jag känner om att du är admin på ett annat community...

Den heter Dkgaming. Men det är ingen stor server.
Hör av dig om du vill veta något mer:) Ha en fortsatt bra dag:)

adam

VIP

Hur länge brukar det ta tills man blir accad. Om jag nu blir det:)

adam

VIP

Den heter Dkgaming. Men det är ingen stor server.
Hör av dig om du vill veta något mer:) Ha en fortsatt bra dag:)

ToUcH

Head Serveradmin
Det är olika för alla att bli accade.

• Like

adam

VIP
Jag ä vac på dehär men det var ett tag sen. Är det något som du skulle vilja prata mer om så kan du bara höra av dig:)

Etunalucas

New member
Jag är en admin på pwnzone och denna grabb har fuskat men nekar, betalat för unban men blev bannad igen när han försökte ljuga för founder att han gjort nytt acc. Men sanningen är att hans acc fick gameban o han ville föra över sin vip till nya acc.

Nick på pwnzone är ”luffe”

• Like
Reactions: ToUcH

Vincent

Administrator
Nekad på grund av negativ information som har kommit fram i den här tråden, samt att du inte har tålamod och försöker påskynda ett svar. Du är rätt ung och jag tycker inte att du verkar som adminmaterial.

• Like
Status
The thread is locked!