Application Admin Application - grizzly

grizzly

New member
User name: grizzly

Nickname
GrizzlY

Discord tag
Grizzly#8730

Which server are you applying for?
Retakes

How long have you been playing CS:GO?
ungefär 6 år men började spela cs (1.6) då jag var runt 8-9. Har även runt 4600 timmar på csgo och skulle gissa på 6000-7000 timmar om jag lägger ihop all cs jag spelat på min store brors dator.

Have you been banned or punished on our servers?
Nej det har jag inte.

Information about you
Mitt namn är Alex och jag är 17 år och blir 18 1 jan. Jag går utbildningen fordons transport och jobbar just nu för GB glass som plockare. På fritiden brukar jag träna, vara i garaget eller bränna däck på min motorcykel. Självklart har jag intresse för cs och spelar på en högre nivå och har spela mot några av sveriges bästa spelare (kanske inte jätte kända spelare)

Do you have any admin experience?
Har varit admin på FPSlynx och var det ungefär ett halv år (give or take) lämnade på grund av att jag inte fick beröm över att gjorde det mesta av arbetet t.ex. att dem hade lovat skins till den som gjorde mest jobb osv, ett enkelt snyggt jobbat hade förmodligen också fått mig att stanna

Qualities that make you a good administrator
Vill ju självklart göra klonken till en trevligare server både genom att ta bort de som inte sköter sig för att alla ska ha en bra stund. Min erfarenhet av att vara en admin gör att jag kan ge ett lämpligt straff för olika situationer

Why should we pick you? What makes you unique?
Är ofta inne på nätterna och märker att det är svårare att få tag på en admin då och känner att jag skulle passa bra till rengöra klonken de tiderna. Har även ganska mycket tid över oavsett om jag sommarjobbar då det bara är två dagar i veckan och blir klar ganska tidigt på dagen.

Something else you would like to add?
Inte vad jag kan komma på men om ni tycker jag saknade något är det bara höra av sig så fixar vi nog det!

ToUcH

Head Serveradmin
Jag tycker det låter som att du har experience vilket är bra.
Men jag vill se mer på "Qualities that make you a good administrator"
Och vi get inte bort några skins till våra admins så du behöver inte oroa dig över något sånt ;)

grizzly

New member
Jag tycker det låter som att du har experience vilket är bra.
Men jag vill se mer på "Qualities that make you a good administrator"
Och vi get inte bort några skins till våra admins så du behöver inte oroa dig över något sånt ;)
skriver bara en reply då jag inte orkar skriva om allt igen men, brukar göra ganska många overwatch då jag har tråkigt och kan ganska enkelt se lättare aimbot och förstå då folk wallhackar. Är ju förstås inte personen som bannar någon för att jag blir sur för att han är bättre eller att jag inte har nog med bevis. Gillar och prata med människor och blir glad av att andra är det och skulle säga att jag är ganska bra på att prata med andra. blir heller inte maktgalen och säger att jag har rätt för att jag är en admin och tar åt mig och försöker lösa problemet om jag gjort fel(vilket vi alla gör någon gång) Om du vill ha mer och läsa skriver jag gärna ett meddelande till :)