Accepted Whitelist Application - ave

ave

VIP
User name: ave

Nickname
ave

Discord tag
ave#5688

Which server are you applying for?
HNS PRE (155.4.121.139:1003)

How long have you been playing on our servers?
Jag vet inte, men jag är jätteaktiv, lovar.

Have you been banned or punished on our servers?
Kanske, men de är felaktiga bestraffningar imo. Så egentligen är svaret nej.

Information about you
Jag är en engagerad spelare som alltid lägger ner tid på servern och vill att mina medspelare ska ha en bra tid på servern, jag skickar sällan bevis för tycker att man kan lösa det som vuxna på ett moget sätt! Jag gillar att bygga på HNS EB och är faktiskt väldigt erfaren och duktig på det, Kgn vet. Har även testat göra en map en gång men förstod inte riktigt så jag lade det projektet på hyllan. Jag har varit admin på flera servrar så det betyder att jag alltid sköter mig och följer reglerna.

Why should you be whitelisted?
"Jag är en engagerad spelare som alltid lägger ner tid på servern och vill att mina medspelare ska ha en bra tid på servern"
"Jag har varit admin på flera servrar så det betyder att jag alltid sköter mig och följer reglerna."
Jag är duktig på HNS och har inga bestraffningar som inträffat på era HNS servrar!

Something else you want to add that is unrelated to the other questions?
OM NI BEHÖVER EXTRA BYGGARE SÅ HJÄLPER JAG ALLTID TILL MINA BRAKKAMS

ave

VIP
skulle hälsa från sickan att han +reppar min ansökan, mvh

Vincent

Administrator
Har svårt att tro på detta då det inte kommer direkt ifrån makis! Att lägga en -rep utan belägg är rent ut sagt omoget, -rep på din -rep 😱😤😡🥵🤯🥳
nu kallade du mig omogen så nu ändrar jag mitt +rep som jag skulle ge till ett stort -rep. tack och hej.