What's new

Accepted Adminansökan - qap

qap

=)
Admin
User name: qap

Nick
qap

På vilka servrar vill du vara admin?
Retakes

Introducera dig själv
Hej. Jag heter Olle, är 16 år gammal och går Sam Beteende på gymnasiet.
Har spelat cs sedan jag var 11. Aldrig seriöst. Har varit en play4fun som gillar att spela med mina vänner.
Är en social kille som gillar att snacka och skaffa vänner.

När började du spela Counter-Strike?
2014
Har spelat på servern i några veckor skulle jag tro. Kanske mer

Har du någon tidigare erfarenhet av att vara admin?
Har varit admin på flertal FiveM rp servrar. Tagit hand om whitelist etc. Aldrig varit admin inom en cs community, men någon gång måste bli den första

Vilka är de viktigaste kvalifikationerna hos en admin?
Att man ska vara opartisk. Lyssna och ta in samt hålla en lugn ton. Man ska bemöta alla på samma sätt och vara rättvis

Har du blivit bannad på våra servrar?
Nej.

Varför ska vi välja dig?
Jag anser att jag skulle passa bra in som admin, Jag är social och jag spelar mycket på servern, så jag kan erbjuda mycket övervakning. Jag är en rättvis person och är inte så fördomsfull.

Något annat du vill lägga till?

clozee

Admin
Admin
spelat med qap på servern, trevlig kille, synd dock med att du inte har något tidigare admin erfarenhet på cs, men som du själv skrev, någon gång måste vara den första.
proffsig ansökan
+rep

• Like
Reactions: qap

Vincent

Founder, Co-Owner
Community Manager
Klonken VIP
I och med att du inte har erfarenhet av att vara admin skulle jag vilja se lite mer speltimmar innan vi kan fatta ett rimligt beslut. Du har ca 15 timmar speltid på våra servrar. Vanligtvis rekommenderar vi att man har 20+ timmar innan man ansöker! ;)

Återkommer.

Vincent

Founder, Co-Owner
Community Manager
Klonken VIP
Har sett att du spelat en hel del sedan din ansökan och har beslutat att acceptera dig på prov!

Kontakta mig på discord: vincent#0001

Gratis VIP

Bli medlem i Klonken Spelförening och få VIP gratis året runt. Klicka här för att läsa mer om vad det innebär.

Gå med i föreningen

Sponsors

Latest posts

Members online

No members online now.

Forum statistics

Threads
45
Members
68
Latest member
admin