Join the community
Join our Swedish community and enjoy playing on fun game servers
Register now

Accepted Admin Application - empty

• Go to Fragnet and use our promo code KLONKEN for 30% OFF the first month!
  • Do you want to rent servers with CS:GO skins or Swish? Go to Cloudnet.nu and get started today!
Status
The thread is locked!

empty

Serveradmin
Serveradmin
VIP
User name: empty

Nickname
.empty

Discord tag
.empty#2391

Which server are you applying for?
HNS PRE

How long have you been playing CS:GO?
Jag har spelat CS från och med 2015 skulle jag säga men har tagit flera pauser. Dock har jag på senaste tiden börjat spela mer och på mitt nya konto som skapades i december 2019 har jag runt 700 timmar CS på 6 månader vilket är ett genomsnitt på 3.9h varje dag. Jag har inga tankar på att sluta spela då jag vet att jag har ganska mycket kvar att lära mig.

Have you been banned or punished on our servers?
Jag har aldrig varit mutad eller bannad men har blivit admin-slayad 2 gånger, första gången var för att jag var ny på servern och understabbade, jag vet att det inte kan vara en ursäkt då reglerna finns på hemsidan och när man joinar varje gång. Andra gången var för att jag förklarade för en på servern hur man pixelsurfade då det fanns ett ställe som han inte visste hur men ville veta och samtidigt så funjumpade jag då jag lättare kunde koncentrera mig på att förklara istället för att jaga efter T's.

Information about you
Jag heter William och är en 17årig skön grabb som alltid har gillat att lira på datorn och fotboll vilket jag alltid tränat. Jag bor i en liten kommun under Vänern med mina föräldrar +3 syskon. Jag har alltid varit en hjälpande och informerande individ, med detta menar jag att om någon är förvirrad över något eller inte fattar så är jag den första som är där och hjälper och förklarar. Ett exempel är att jag alltid finns tillgänglig för mina kompisar att fråga om hjälp med skolan eller andra liknande saker. Just nu går jag år 1 Teknik i Trollhättan och har mycket fritid.

Do you have any admin experience?
Jag har aldrig varit admin i CS och jag antar att det är ett minus i ansökan men någon gång måste vara den första antar jag. Som erfarenhet i verkliga livet så har jag jobbat som ansvarig för ett fritids vilket har gjort att jag vet hur man ska behandla regelbrott med rätt ton och åtgärd, jag antar att detta kanske inte räknas som admin-erfarenhet men det är en liknande situation med liknande ansvar.

Qualities that make you a good administrator
- De senaste tre veckorna har jag spelat 90 timmar på servern vilket ger ett genomsnitt på 4.3 timmar per dag, med detta i åtanke så kommer jag vara online ofta och då kunna vara tillgänglig för frågor eller vidta åtgärder mot regelbrott.
- Jag är alltid aktiv i voice-chatt på servern, detta har gjort att jag har många av de aktiva spelarna på min vänlista och jag sitter ofta i discord med ett par medans vi spelar. Att jag är aktiv i voice-chatt har också gjort att jag är på bra fot med spelarna och de flesta vet vem jag är (på ett possitivt sätt), jag är också på bra fot med de admins som har varit inne samtidigt som mig som exempelvis Janne, jag är inte ovänn eller hysser något agg mot någon spelare vilket gör att mina tankar kring spelaren inte kommer påverka mitt beslut vid ett regelbrott.
- Jag är inte blyg så inget hindrar mig från att påpeka ett brott eller misstag.
- Jag är Svensk och eftersom de flesta som spelar på servern också är det har jag lätt att komunicera med dem. Detta hindrar mig dock inte från att prata engelska, jag pratar flytande engelska och skäms inte över att prata ett annat språk.
- Jag har förståelse för reglerna och vet hur man tar ansvar vid ett beslut eller en komplicerad situation.

Why should we pick you? What makes you unique?
Jag är en väldigt inledande individ skulle jag säga, inget hindrar mig från att inleda en diskussion eller påpeka något.
Flera spelare hälsar när jag joinar exempelvis Critical Bongo, Poj, Messita, Kingsman och Wither.
Jag har flera gånger förklarat regler för spelare och även om min ansökan blir nekad så kommer jag fortsätta med det då jag strävar efter att communityn ska vara ren och så hjälpande som möjligt.

Something else you would like to add?
Varför jag sitter och skriver detta mitt i natten vet jag inte men aja det var allt för mig.
Jag har också inget emot om ni vill ta in mig i discord för vidare information eller frågor och isåfall har ni min tag.

Last edited:

gladaren

Serveradmin
Serveradmin
VIP
+rep väldigt välskriven ansökan som får mig att lära känna dig som person och även fast jag inte spelat så mycket hnspre så tror jag du passar som admin av det jag sätt i ansökan

• Like
Reactions: empty

FläskDoris

Serveradmin
Serveradmin
Premium
Välskriven admin ansökan som jag vet att Touch gillar. De bara en grej jag uppmärksammat dem senaste dagarna jag spelat. Jag är inte så säker på att du kan alla regler men annars har jag inga klagomål. +rep

empty

Serveradmin
Serveradmin
VIP
Välskriven admin ansökan som jag vet att Touch gillar. De bara en grej jag uppmärksammat dem senaste dagarna jag spelat. Jag är inte så säker på att du kan alla regler men annars har jag inga klagomål. +rep
Detta är något som jag kan förbättra om jag tar tiden att läsa på hemsidan och verkligen tänka efter vad reglerna betyder och i vilket sammanhang dom kan användas, tack för responsen.

ToUcH

Secretary
Headadmin
VIP
Din ansökan är bra, den är lång och det är mycket info som jag tycker är bra att folk har med när de skriver ansökningar, men det som stoppar den här ansökan från att vara väldigt bra är ditt snack om att vi kommer neka dig jisses pöjk! :LOL:

empty

Serveradmin
Serveradmin
VIP
Din ansökan är bra, den är lång och det är mycket info som jag tycker är bra att folk har med när de skriver ansökningar, men det som stoppar den här ansökan från att vara väldigt bra är ditt snack om att vi kommer neka dig jisses pöjk! :LOL:
Med internets magi är den delen plötsligt borta från ansökan :O

fors

Member
+rep Probably the kindest guy i've ever met

• Wow
Reactions: empty

Vincent

President
Administrator
Premium
VIP
Awards
1
Hej, din ansökan har varit uppe i många veckor. Vill dubbelkolla om du fortfarande är intresserad av positionen innan vi i styrelsen sätter oss och diskuterar de ansökningar som har kommit in :)

empty

Serveradmin
Serveradmin
VIP
Hej, din ansökan har varit uppe i många veckor. Vill dubbelkolla om du fortfarande är intresserad av positionen innan vi i styrelsen sätter oss och diskuterar de ansökningar som har kommit in :)
Självklart är jag fortfarande intresserad :D

• Like
Reactions: Vincent

Kye

New member
+Rep I like him since he first entered the server, a good man, he helps people who don't understand the rules and doesn't break them.

Status
The thread is locked!