Accepted Adminansökan - clozee

Status
The thread is locked!

clozee

Admin
Member
Sep 2, 2019
5
2
3
Awards
0
User name: clozee

Nick
clozee

På vilka servrar vill du vara admin?
Retake

Introducera dig själv
Mitt namn är Calle Rehnberg, 16 år och bor vid detta tillfälle på Gotland, har tidigare bott i Örby och Årsta. Jag är väldigt punktlig och noggrann även om jag ibland är lite för energisk, hehe :) På fritiden spelar jag mycket cs där jag har åstadkommit ganska mycket! Jag har under min karriär lyckats vunit runt 18000:- Jag spelar både cs för kul med polarna men allra mest spelar jag det tävlingsinriktat men tyvärr har jag inte lyckats skapa ett namn för mig själv ännu! :) På icke-fritid så går jag gymnasiet på linjen Handel & Administration och jobbar på Jula!

När började du spela Counter-Strike?
Jag har spelat cs i ungefär 13000 timmar men tyvärr har jag bara hunnit få upp 10.5 timmar på Klonkens servrar, dock ska dem bli många fler!
Har hunnit ta top 5 platsen på retake servrarna så jagar just nu ettan! :D

Har du någon tidigare erfarenhet av att vara admin?
Mina erfarenheter som administratör/moderatör :
- Forums-moderator på Bananparty
- High-admin på retake / ffa / mini/multigames/ TTT / surf /kz och bhop på Bananparty
- Teamspeak moderator på Bananparty
- Discord moderator på Bananparty
- Minecraft administratör på Bananparty
- Retake admin på Nivus
- Moderator på diverse twitch kanaler därav några följande: pawn73, matildab, zietra och många fler. Ungefär 20-50 viewers avg.

Vilka är de viktigaste kvalifikationerna hos en admin?
Som admin måste man kunna förstå både reglerna och spelarna och hitta en skön kombination som alla är nöjda med! Givetvis ska reglerna följas men om många spelare klagar på en speciell regel ska det tas upp med ledningen så dem kan kolla på det! Som admin måste man vara trevlig och välkomma alla, oavsett rank, ålder eller etnicitet, såklart måste du även klara av att säga till folk men det skall vara oberoende från allt annat än regler och etik! Du måste även ha ett väldigt bra tålamod som administratör!

Har du blivit bannad på våra servrar?
Nej!

Varför ska vi välja dig?
Ni i ledningen här på Klonken borde välja mig eftersom att jag försäkrar er att jag är en bra administratör, jag är trevlig och utför jobbet klokt!
Jag kan även försäkra er att jag kommer spela mycket på servrarna då jag spelar väldigt mycket cs varje dag! Då jag har några meriter har jag erfarenhet och vet hur jag ska hantera diverse olika situationer!

Något annat du vill lägga till?
Vi ses på servern! :D

Vincent

Administrator
VIP
Jul 18, 2019
185
34
28
Awards
0
+ Mycket engagerad ansökan
+ Erfarenhet
+ Du verkar minst sagt vara en driven person med båda fötterna på jorden

Lite minus bara på speltiden än så länge, men det ska nog inte vara några problem för dig att komma ikapp på den fronten och vi behöver aktiva admins på våra Retakes! 😁

• Like
Reactions: Makis and clozee
Status
The thread is locked!

Discord