Denied Adminansökan - sindre

Status
The thread is locked!

sindre

Member
Aug 18, 2019
4
0
1
Awards
0
User name: sindre

Nick
sindre

På vilka servrar vill du vara admin?
1v1

Introducera dig själv
Hej mitt namn är sindre och är 14 år gammal och jag fyller år den 21.juli, Jag har ett stort intresse för sport t.ex så spelar jag mycket fotboll på min fritid och även att simma. Jag spelar även mycket datorspel t.ex Csgo, farming simulator 2019 och farming simulator 2018 Jag spenderar även mycket av min tid med att vara ute med vänner.

När började du spela Counter-Strike?
får tre - fira år sedan.

Har du någon tidigare erfarenhet av att vara admin?
Jag har mycket kunskap när det kommer till sourcebans och sourcemods sedan har jag även varit admin innan på cz (counterzone) dock var det ca 2 år sedan då den stängde ner för nått år sedan.

Vilka är de viktigaste kvalifikationerna hos en admin?
Som administrator må du godta kritikk fra andre spillere och lyssna på andre spelarar och.

Har du blivit bannad på våra servrar?
nej.

Varför ska vi välja dig?
det ovan men även att jag skulle personligen säga att jag är väldigt bra på att vara objektiv när det kommer till att bedöma olika situationer och inte stå på någons sida även dom som jag har en personlig kontakt med.

Något annat du vill lägga till?
Inte direkt vill bara tacka för att ni har lagg ner er tid på att läsa och bedöma denna admin ansökan.

Klint

Admin
VIP
Klonken member
Member
Aug 10, 2019
26
5
3
Awards
0
-rep mindra än 2 timmar på Klonkens servrar + så vet jag att han har varit jobbig i ett annat communitys discord server

Vincent

Administrator
VIP
Jul 18, 2019
142
25
28
Awards
0
jag heter sindre på counterzone
Okej, men vad hette du när du var admin där? Känner inte till att någon sindre varit admin på cz

Du är rätt ung och CZ var ganska noga med 15 årsgränsen :unsure:

Vincent

Administrator
VIP
Jul 18, 2019
142
25
28
Awards
0
Nekad, du har alldeles för lite speltid!
Sedan verkar du inte ha någon erfarenhet av att vara admin, trots att du påstår det.

Om du vill ansöka igen behöver du vänta i minst 2 veckor.

Status
The thread is locked!