Join the community
Join our Swedish community and enjoy playing on fun game servers
Register now

Declined Admin Application - Redz

• Go to Fragnet and use our promo code KLONKEN for 30% OFF the first month!
  • Do you want to rent servers with CS:GO skins or Swish? Go to Cloudnet.nu and get started today!
Status
The thread is locked!

Redz

New member
Premium
User name: Redz

Nickname
Redz

Discord tag
Redz#3821

Which server are you applying for?
HNS Easyblocks

Introduce yourself
Hejsan mitt namn är redz och jag är 16 år. Några av sakerna jag brukar göra på min fritid är att spela spel typ som äventyrsspel: The forest, Minecraft och raft och så gillar jag också action spel typ som Csgo,cod/warzone och pubg. Jag är 177 och är en ganska positiv person skulle jag säga. Just nu går jag på fotbolls träningar och gymmar men jag har ingen skola för att en av våra lärare hade cororna och kom till skolan och smittade några och så har jag ingen onlineskola anledningen till den vet jag inte.

How long have you been playing CS:GO?
Jag har spelat csgo sen ca 2015/2016 så 4-5 år.

Do you have any admin experience?
Ja jag har varit admin på ett community som heter LekkeOnline.

Qualities that make you a good administrator
Det finns många erfarenheter en bra admin ska kunna ha och dem är:

- Att kunna hantera situationerna på ett bra och moget sätt som att typ höra båda sidorna av storyn innan man tar beslutet och så borde man varna dem 1-2 gånger innan man sätter en dem så dem inte lämnar servern bara för att dem fick mute för minsta lilla och tycka att servern är dålig för att dem kanske ger långa mutes, att kunna hantera saker som typ en utredning om en typ gag va för länge så kanske man ska ha en bra ton så man inte bara skriker eller vägrar lyssna på den andra och låter den prata till punkt så man kan förklara varför man la den i just den tiden.

- Att inte särbehandla så om 2 person gör samma misstag och dem kan t.ex reglerna så ska man inte ge ena personen en längre mute utan man ska ge dem lika långa och att man kanske personligen ogillar någon ska inte påverka hur lång muten ska vara. Enda gånger man kan 2 olika slags är om ena är ny eller om den andra har mer mutes en den ena och att veta när straffen man lägger kan vara för långe.

- Att vara aktiv för att hjälpa spelarna att ha det bra i servrarna och ha det roligt och att man ska kunna reglerna så man vet när spelarna gör fel och när dem gör rätt.

- Man ska kunna bete sig som admin på andra servrar för att när man är admin på ett ställe är man typ som en förebild mot spelarna.

Why should we pick you? What makes you unique?
Det finns många anledningar till vad som skiljer mig från dem andra:

- Jag kan vara mer aktiv än många andra för att jag inte har någon skola och aktiviteten är ganska viktigt.

- Jag vet att jag kan hantera situationer på ett bra och moget sätt som en admin ska kunna göra.

- Som jag för mig så antar jag att min straffhistorik är ser lite bättre ut en dem flesta.

- Jag känner att jag har kunskaperna och bli admin på klonken och aktiviten som jag nämnde tidigare.

- Att vara mogen är ju också en del av att vara admin och jag känner att jag är mogen nog för att vara admin.

Have you been banned on our servers?
Ja.

Something else you would like to add?
Jag vet att jag har gjort massor av dumma saker och jag vill helst be om ursäkt för dem sakerna men annars får ni ha det bra :).

Vincent

President
Administrator
Premium
VIP
Awards
1
Kul att se att du har lagt tid på din ansökan! :)

Jag har däremot fått uppfattningen att du vevar lite väl mycket i chatten. Alltså att du gärna hamnar i småtjafs. Sedan vet jag inte om det är så lämpligt att använda funktionshinder som en kränkning mot andra, tänker på 01.44 i det här klippet:

• Like
Reactions: Redz

Redz

New member
Premium
Jo och det va exakt därför jag bad om ursäkt för mitt beteende vincent och så hoppas vi på att jag inte fortsätter som jag gjorde förr

Vincent

President
Administrator
Premium
VIP
Awards
1
Jo och det va exakt därför jag bad om ursäkt för mitt beteende vincent och så hoppas vi på att jag inte fortsätter som jag gjorde förr
Jättebra att du vet att du kan förbättras på dessa punkter. Men det är, som du säkert också kan förstå, svårt för oss att veta var du står i dina värderingar om du redan tidigare har kränkt spelare på olika sätt. Vad går till exempel genom huvudet när man använder funktionshinder som en kränkning, tänk om personen du säger det till kanske har något hinder i sin vardag eller om personen har en nära anhörig som har en cp-skada. (Precis på samma sätt som jag kan tycka det är olämpligt att skämta om självmord med tanke på att en familjemedlem begick självmord i slutet av 2018. Vissa skämtar om sådana saker, medan jag inte ser det roliga i det av personliga skäl. Menar inte att du har gjort det, men tog det som ett exempel för att förtydliga vad jag syftar på.)

Angående din ansökan, jag har fått till mig att du har en ansvarig position på LekkeOnline idag. Det känns inte som att du lägger allt ditt fokus på vår förening om du samtidigt är involverad i en annan CS:GO community? Hur ser du på det?

Redz

New member
Premium
Jag är inte admin eller något sånt där längre och ja jag va ju inte den smartaste men det bästa jag kan göra är att lära mig av mina misstag och säga förlåt till dem jag sa det till.

ToUcH

Secretary
Headadmin
VIP
Det är en väldigt bra ansökan, du har skrivit mycket och får med mycket som är bra att veta om dig.
De saker du har gjort tidigare hoppas jag inte upprepas, Skämta kan man göra men gör det till folk du vet inte tar illa upp t.ex nära vänner.

• Like

parz

Serveradmin
Serveradmin
VIP
Bra skrivet och om det faktiskt är så att du inte upprepar saker du gjort innan är det jättebra dessvärre har jag fått känslan av att du gillar att starta småtjafs för ingenting inne på servern när jag varit inne, kanske varit slumpen att jag varit inne just då men det är iallafall min uppfattning.

• Like

Titan

Serveradmin
Serveradmin
VIP
Tror inte att du har gjort något jätte allvarligt men har ändå fått känslan av att du gärna är med och försöker trigga folk. Vad jag vet så har du inte någon mick i nuläget så du har inte pratat något det gör det också svårare att faktiskt förstå vad du är för en person.

• Like

gladaren

Serveradmin
Serveradmin
VIP
Väldigt bra skrivet men säger som herren över att det känns som att du vill trigga igång personer inne på servern. Om du nu verkligen håller det du lovar då du säger att du aldrig ska göra om det så lägger jag här en +rep. Ser ut som att du kan reglerna ypperligt bra

• Like

Redz

New member
Premium
Tack för era kommenterar och titan jag har en mick kände bara för att skriva mer men ska ändra på det.

BollibompaDraken

New member
VIP
jag har sett dig vara lite toxic mot folk förut men inte på ett tag och tror ändå du har ändrats.

Last edited:
  • Like

ave

New member
Premium
VIP
+rep typ världsbäst på att inte vara dålig

Vincent

President
Administrator
Premium
VIP
Awards
1
Jag tycker att det är väldigt bra att du meddelar oss att du har tagit lärdom av dina misstag och har viljan att förbättras och visa en bättre sida av dig. Däremot tycker jag att det är för tidigt för att ge dig chansen som admin. Speciellt då det inte är särskilt längesedan du uttryckte dig rätt olämpligt.

Nekar din ansökan idag, men om du fortsätter vara intresserad är du varmt välkommen att ansöka igen om 2 månader! :)

• Sad
Status
The thread is locked!