Application Admin Application - fnoyx

fnoyx

New member
User name: fnoyx

Nickname
fnoyx

Discord tag
fnoyx#1355

Which server are you applying for?
Retakes

Introduce yourself
Hej jag heter Felix, många av mina vänner och alla på internet kallar mig fnoyx. Jag är tretton år gammal, älskar att spela tv-spel, speciellt cs. Jag kommer från Sverige. Kan tala och skriva på engelska mycket bra. Förutom att spela gillar jag att lyssna på musik, jag gillar rap- och rockmusik.

How long have you been playing CS:GO?
Jag har spelat CS:GO i cirka 3 år. Har en speltid på runt 2000 timmar (alt konton inkluderade) 1800 på mitt main.

Do you have any admin experience?
Jag har ej varit admin på någon server innan, på CS eller något annat spel.

Qualities that make you a good administrator
Jag kan lyssna på folk och vara lugn om jag måste, jag tycker om spelet väldigt mycket och jag tror att det kommer få mig att ta det mer seriöst. Jag kan vara väldigt aktiv på servern, älskar spelet och kan ta saker lugnt. Kan tala flytande engelska och svenska. Förstår även mycket mandarin, även en del spanska och danska. Stavar bra och kan göra mig själv förstådd.

Why should we pick you? What makes you unique?
Jag skulle säga att jag förstår folk bra och blir bara arg om de verkligen går mig på nerverna och gör något riktigt dumt. Jag skulle klara av att banna folk som gör något dumt, även om de är trevliga eller mina vänner.

Have you been banned on our servers?
Jag har icke varit bannad från en klonken server förut på något konto.

Something else you would like to add?
Ingenting för min del.

Last edited:

Batman

Serveradmin
Hej, så du vet behöver du inte göra en ny ansökan för att sätta dit text. Du kan bara trycka på edit knappen nere till höger tror jag den ska sitta. Utöver detta så tycker jag du har en kort ansökan med inte jättemycket bra info. Skriv på så kommer detta nog bli kanon. Glhf

parz

Serveradmin
Tycker personligen att du kan skriva mer på din ansökan speciellt på Qualities that make you a good administrator och Why should we pick you? What makes you unique?
Avvaktar tills vidare :D Lycka Till!

Last edited:

Vincent

Kassör
Administrator
Har stängt din andra ansökan eftersom du valde att posta en ny.

Nästa gång, om du vill ändra något på din ansökan, får du klicka på "Edit" precis under din ansökan och inte posta en ny.

fnoyx

New member
Har stängt din andra ansökan eftersom du valde att posta en ny.

Nästa gång, om du vill ändra något på din ansökan, får du klicka på "Edit" precis under din ansökan och inte posta en ny.
Det har gått en knapp vecka, jag undrar bara om ni kollar igenom den sedan?

Vincent

Kassör
Administrator
Det har gått en knapp vecka, jag undrar bara om ni kollar igenom den sedan?
Vi går kontinuerligt igenom de ansökningar vi får in. Samtidigt kollar vi loggar och gör en bedömning om vi tycker spelaren passar som admin. Ibland tar det flera veckor innan vi ger ett svar, och ibland går det väldigt snabbt. I slutändan handlar det om aktivitet och beteende inne på servrarna och på discord/forumet.

Vi svarar så snart vi har ett svar att ge :)

• Like
Reactions: fnoyx

fnoyx

New member
Vi går kontinuerligt igenom de ansökningar vi får in. Samtidigt kollar vi loggar och gör en bedömning om vi tycker spelaren passar som admin. Ibland tar det flera veckor innan vi ger ett svar, och ibland går det väldigt snabbt. I slutändan handlar det om aktivitet och beteende inne på servrarna och på discord/forumet.

Vi svarar så snart vi har ett svar att ge :)
Okej, bara undrade. Tack för svaret! Ha det bra!