Accepted Admin Application - sumy

Status
The thread is locked!

sumy

Trial Serveradmin
User name: sumy

Nickname
sumy

Discord tag
anton#3419

Which server are you applying for?
Retakes

Introduce yourself
Hej! mitt namn är Anton Jugård, jag är 18 år och har ungefär 4500 timmar på cs:go. Jag spelade tävlingsinriktat förut men nuförtiden spelar jag mest retake och är flr tillfället rank 23 på Klonkens retake servrar. Med tanke på hur mycket tid jag spenderar på dessa servrar så tror jag att adminrollen skulle passa mig bra.

How long have you been playing CS:GO?
sedan år 2014, så ganska precis 6 år och jag har strax över 4500 timmar på alla mina konton sammanlagt.

Do you have any admin experience?
Jag har ingen tidigare admin experience tyvärr.

Qualities that make you a good administrator
Jag kan vara väldigt trevlig och pratar både flytande engelska och svenska. Jag tror även att med min erfarenhet på dessa servrar så har jag god förmåga att hjälpa nya spelare förstå hur servrarna fungerar.

Why should we pick you? What makes you unique?
Jag är väldigt glad av mig och öppen för nya saker, vilket är en av anledningarna till att jag nu vill prova på att vara admin. Jag tror även att jag kan kommunicera effektivt både online och på riktigt vilket underlättar för att prata med de på servrarna så att alla känner sig välkomna. Jag är även ofta online och kan därav hjälpa till med kort varsel ifall att det skulle vara något problem på en av era servrar.

Have you been banned on our servers?
Jag har aldrig blivit bannad från en klonken server.

Something else you would like to add?
Hoppas ni tycker om det jag skrev! Mvh Anton Jugård

Batman

Serveradmin
+rep asskön grabb och skulle nog passa galant som admin.

• Like
Reactions: sumy

Hans

Serveradmin
Jag skulle önska att du utvecklat din ansökan lite mer; glad och hjälpsam kan man ju vara utan att vara admin. Hur hade du hanterat admin-rollen mer specifikt? Konflikter? Att behöva banna/straffa en kompis, o.s.v.

• Like
Reactions: sumy

sumy

Trial Serveradmin
Tack för svar!
Jag tror att jag hade kunnat hantera admin-rollen utan större problem då jag tycker att "renlighet" på servrarna är väldigt viktigt, jag har väldigt svårt för folk som griefar, är toxic osv. Jag har gång på gång tyvärr hört rasistiska kommentarer och homofobiska kommentarer på retake servrar och önskatt att jag kunde gjort något åt saken, men som varken admin eller moderator får man inte så mycket respekt. Jag tror att jag skulle kunna hantera konflikter ganska bra genom att mutea eller i vissa fall straffa/banna folk från servarna. Jag hanterar inte mina vänner annorlunda än andra spelare på servarna då alla bör följa reglerna.

Vincent

Kassör
Administrator
Tycker du verkar som en klok person som absolut skulle kunna passa för adminrollen!

Status
The thread is locked!