Accepted Admin Application - m1SAD

Status
The thread is locked!
User name: m1SAD

Nickname
SADm1

Discord tag
NilssoN#5557

Which server are you applying for?
HNS Easyblocks

Introduce yourself
en kille på 18 vintrar 2002. Spelar väldigt mycket om dagarna. Älskar att hjälpa folk medans man spelar med varandra. Min hobby är nog spel och bilar. Älskar att åka på bilträffar och sånt. Jag har 1 hund som jag brukar vara ute med på vardagarna då jag inte har någon riktig skola (IV-IM) så går typ 2 timmar per dag.

How long have you been playing CS:GO?
spelat sedan 2014 ish. nästan 2015. 2014-11-28. och har nog totalt 10k timmar. Är dock rätt så känd på att sälja konton. Har kanske kontorna kvar i mobil appen om bevis skulle behövas.

Do you have any admin experience?
inte riktigt i HNS men i retake har jag varit admin. Men lär mig gärna kan ju reglerna inom HNS. Jag va admin på min IRL polares Retake server som va uppe i typ 1 år nåt med lemors tror jag den hette. Jag har mycket erfarenheter inom admin då jag har varit det på massor av FiveM servers och har även ägdt några servers faktist. Där är det typ samma sak banna ta reports och sånt.

Qualities that make you a good administrator
Jag är lätt att jobba med och att kunna prata ut med om något har hänt. Jag hör alltid bådas sidor ifall något har hänt. Jag gör inget för hastat fall något har hänt utan jag tar min tid å lösa problemet. Och fall det har hänt något mellan 2 admins så tar jag även det med dem och en högre admin/ägare så får dem sköta det. Jag är alltid trevlig oavset vilken ton som tas emot mig då jag är admin och ska visa respekt mot spelarna och staffsen.

Why should we pick you? What makes you unique?
Asså unik är svårt ord då alla är unika på sitt sätt. Jag är ju unik på det sättet jag jobbar. Jag tar inget för hastat folk får oftast en andra chans fall det ej va meningen. Men jag är inte rädd för att banna folk fall dem gör det flertal gånger. Jag är ju väldigt aktiv varit inne typ 48h totalt på 3 dygn kanske lite mer. Jag vill bara spelarnas bästa och serverns bästa.

Have you been banned on our servers?
Nej det har jag inte har aldrig varit bannad från CSGO eller någon HNS server. Har aldrig varit bannat från något spel då jag inte fuskar eller buggar. Det är bara tråkigt man ska ju ha roligt när man spealr

Something else you would like to add?
ta er tid stressa inte och ha en underbar dag MVH Elias Nilsson (SADm1)

Last edited:

gladaren

Serveradmin
VIP
Känns som en bra grabb, men skulle vilja se att du skriver mer i din ansökan. Det är väldigt lite
Men utifrån det som står så är det en +rep från mig. Tror du passar

• Like
Reactions: m1SAD

Hans

Premium
Passar definitivt som admin hos oss, det du skrivit i din ansökan återspeglar verkligen dig inne på servern, supertrevlig!

• Like
Reactions: m1SAD
Status
The thread is locked!

Members online

No members online now.

Latest posts

Latest profile posts

Monza wrote on ave's profile.

Monza wrote on Bergschweiner's profile.
passa er för denna killen
ave wrote on Vincent's profile.
varför ser man inte folks steamprofiler längre, -rep very bad i am now very mad :mad::cautious:(n)
Sickancsgod wrote on Cekon's profile.
😻

Forum statistics

Threads
1,041
Members
1,556
Latest member
ka0rre