Declined Admin Application - kogi71

Status
The thread is locked!
User name: kogi71

Nickname
kkogii

Discord tag
kogi#6857

Which server are you applying for?
HNS Easyblocks

Introduce yourself
Tjena jag heter Marton, jag är 14 år och fyller 15 om 2 månader. Och jag bor i Stockholm. På fritiden gillar jag att ibland vara ute med vänner eller gå på bio eller spela dator spela när jag inte har läxor eller nått annat på g. jag har kört på era servers i typ 6-7 månader och har bara fastnat på denna servern . Förut gillade jag bland annat att köra fotboll men tyckte det började bli tråkigt efter ett tagg. men brukar köra fotboll på rasterna i skolan då och då. jag har också en diagnos som heter ADD som gör så jag har svårt att koncentrera/ komma ihåg saker eller att komma igång med saker. Det brukar vara det jobbigaste i skolan för alla ungar skriker då.

How long have you been playing CS:GO?
jag skulle nog säga runt 5 år jag har blivit scammad på flera acc, som var ganska dumt av mig. Och jag blev också vacad på mitt andra acc, men det var scammarn som fuskade på den. men jag har iallafall lärt mig av mitt misstag.

Do you have any admin experience?
Jag har varit test admin på eran server, jag var admin på MG men nu är den avstängd. Men tror ändå inte jag skulle börja köra där igen för jag tröttnade efter ett tagg. Det är därför jag inte ville vara admin längre. Jag gjorde ett dumt misstag och det var att inte säga att jag skulle avgå som admin.

Qualities that make you a good administrator
jag tycker jag kan vara skojsam då och då. Är en snäll grabb som gillar att prata med folk samt spela med folk. Jag tycker jag ger rättvisa mutes och bans och gaggs. och jag gillar också att hjälpa folk som är nybörjare. Jag tycker också jag är en mogen grabb.

Why should we pick you? What makes you unique?
Jag tycker jag kan vara rättvis som sakt med mutes ,bans och gaggs. Jag har ju en erfarenhet som admin så jag vet hur jag ska hantera situationer. Jag är också en aktiv spelare som är nästan inne varje gång.

Have you been banned on our servers?
Nej det har jag inte blivit.

Something else you would like to add?
:) :) :)

Last edited:

ToUcH

Headadmin
VIP
-Rep
Vi försökte ett flertal gånger kontakta dig när du helt plötsligt försvann men vi fick inget svar.
Du ljuger även om varför du avgick eftersom din historia har ändrats flera gånger.
Jag tror inte du passar som admin här.

• Like
Reactions: kogi71
-Rep
Vi försökte ett flertal gånger kontakta dig när du helt plötsligt försvann men vi fick inget svar.
Du ljuger även om varför du avgick eftersom din historia har ändrats flera gånger.
Jag tror inte du passar som admin här.
ok

erkan :D

Premium
+rep tycker du är en trevlig person men ibland kan du hitta på saker som att jag har understabbat och det har hänt flera gånger, men tycker du är en skön person

• Like
Reactions: kogi71
Status
The thread is locked!

Latest posts

Latest profile posts

ave wrote on Vincent's profile.
varför ser man inte folks steamprofiler längre, -rep very bad i am now very mad :mad::cautious:(n)
Sickancsgod wrote on Cekon's profile.
😻
Cekon wrote on Sickancsgod's profile.
🤗
Cekon wrote on Klint's profile.
-rep noob
banned 18/12/2020 for "cheating" - which i never did-.- the ban

Forum statistics

Threads
1,030
Members
1,538