Join the community
Join our Swedish community and enjoy playing on fun game servers
Register now

Declined Admin Application - timpo

• Go to Fragnet and use our promo code KLONKEN for 30% OFF the first month!
  • Do you want to rent servers with CS:GO skins or Swish? Go to Cloudnet.nu and get started today!
Status
The thread is locked!

Wolfiee

Member
Premium
User name: timpo

Nickname
Stekarne

Discord tag
Stekarne#1466

Which server are you applying for?
HNS Easyblocks

Introduce yourself
jag är 16 år, gillar att spela, skämta och vara med polare jag är välkomnande och trevlig mot alla, gillar att designa mycket grafiks e dock inte bra på det, jag gillar även att mecka med bilar och mopeder mm. jag gillar att spela CSGO, jag har en diagnos som heter adhd, jag gillar att lösa problem och snacka mycket, jag är en väldigt driven person som gillar att se gott i andra personer och vara till hjälp, jag gillar även att phota och filma, gillar att vara aktiv, jag är även kreativ, jag är även sprallig, jag e generös.

How long have you been playing CS:GO?
jag har nog spelat csgo i ca 4 år totalt

Do you have any admin experience?
nej det har jag tyvärr inte

Qualities that make you a good administrator
jag är glad och trevlig, jag är hjälpsam och driven,

Why should we pick you? What makes you unique?
jag gillar eran server och vill hjälpa som admin har hjälpt som premium men skulle vilja bli admin, jag e online ganska ofta men har haft en paus och e tillbaka,

Have you been banned on our servers?
Nej det har jag inte :)

Something else you would like to add?
Hej! :D

Last edited:

parz

Serveradmin
Serveradmin
VIP
mer text tack :D

Batman

Member
VIP
+rep på dig som person, otroligt skön grabb och social.
Dock lite text och mer information skulle uppskattas mycket, folk som inte känner dig får ingen inblick av dig tyvärr. <3
Glhf <3

ToUcH

Secretary
Headadmin
VIP
Skriv gärna lite mer.

Titan

Serveradmin
Serveradmin
VIP
Skulle hjälpa mig personligen att veta mer om dig ingame om du inte byter namn så ofta. Det blir lite svårt att förstå vem som är du när du har olika nick.

Wolfiee

Member
Premium
Skulle hjälpa mig personligen att veta mer om dig ingame om du inte byter namn så ofta. Det blir lite svårt att förstå vem som är du när du har olika nick.
har inte bytt namn har hetat detta helatiden som jag spelat nu sen jag kom tillbaka

gladaren

Serveradmin
Serveradmin
VIP
+rep men skulle vilja se att du skriver mer i ansökan

Batman

Member
VIP
Hej, ser nu att du INTE har 20h vilket vi kräver och står stort och tydligt när man ska skriva din ansökan. Tyvärr kommer denna bli nekad av en Head-Admin när dom får tiden. Du är varmt välkommen dock att ansöka igen vid 20 timmar speltid.

Vincent

President
Administrator
Premium
VIP
Awards
1
Du har mindre än 20 timmars speltid på servern och du har endast statistik som sträcker sig 2 dygn bakåt. Din ansökan har blivit nekad.

Vänta i minst 2 månader innan du ansöker igen :)

Status
The thread is locked!

Latest posts