Join the community
Join our Swedish community and enjoy playing on fun game servers
Register now

Accepted Admin Application - mp3

• Go to Fragnet and use our promo code KLONKEN for 30% OFF the first month!
  • Do you want to rent servers with CS:GO skins or Swish? Go to Cloudnet.nu and get started today!
Status
The thread is locked!

mp3

New member
VIP
User name: mp3

Nickname
mp3

Discord tag
ras#3357

Which server are you applying for?
Bhop

Introduce yourself
Tjo! Rasmus heter jag, 19 år gammal och fyller 20 i September. Sitter mestadels och lirar cs om dagarna på grund av att jag har jobb tillgängligt hemifrån. Det vill säga att 12+ timmar spenderas vid datorn, kan låtas mycket men så har det varit sen man varit liten!

När datorn inte är en del av vardagen så lirar jag en del padel med polare och vi hostar lite minituneringar då och då!

How long have you been playing CS:GO?
Sedan release, så 2012!

Do you have any admin experience?
Yes! Har haft en "Admin" roll på diverse spel(både seriöst och oseriöst), såsom CS 1.6 (hns servrar), Minecraft, WoW, Garry's Mod och andra "roleplay" spel!

Qualities that make you a good administrator
Jag är en aktiv spelare, vilket enligt mig är det viktigaste när det gäller Admin-rollen.

Har för mestadels otroligt stor respekt för människor, vet när gränser ska dras och tycker själv att mitt sätt hur man hanterar människor på är tillräckligt mogen.
Håller mig alltid neutral i diskussioner och argument när det gäller och försöker alltid se vad folk har att säga ifrån en utomstående synvinkel när problem ska lösas så allt går så smidigt som möjligt.
När det uppstår sådana situationer är det viktigt att man använder sunt förnuft och att bedömer situationen utan infall av fördomar. Maktpositionen får absolut aldrig användas för egen vinning.

Admins är ansiktet utåt för spelarna, och då måste det självklart se bra ut.

I första hand tycker jag målet är att rehabilitera spelare när det gäller mindre regelbrott istället för att straffa dem direkt.

Why should we pick you? What makes you unique?
Har nog mest playtime på hela servern, är mer eller mindre alltid aktiv.

Jag är inte rädd för att ta kritik ifrån spelare och ser gärna över vad de har att säga och misstag kommer att uppstå och jag lär mig gärna utifrån de!

Have you been banned on our servers?
Nope, inte vad jag vet. Har fått en mute.

Last edited:

ToUcH

Secretary
Headadmin
VIP
Jag skulle gärna se mer på din ansökan, den är väldigt kort och kan bli mer utvecklad.

Makis

Vice President
Administrator
Premium
Awards
1
Jag tycker att din ansökan är utförlig och bra skriven!

Klint

Serveradmin
Serveradmin
Premium
VIP
+rep välskriven ansökan, verkar vara riktigt motiverad till att bli admin.

Vincent

President
Administrator
Premium
VIP
Awards
1
Har hört att du ansökte mest för att markera att det verkligen behövs admins till servern. Jag undrar alltså om du har ansökt för att du verkligen vill bli admin eller om du bara har ansökt för att du upplever att någon måste vara admin :unsure:

Du har absolut åldern inne för att ha goda förutsättningar till att föregå med ett gott exempel. Jag vill försäkra mig om att engagemanget finns där - och ja, admins behövs säkerligen på Bhopservern, även om det finns ett större behov på andra servrar!

mp3

New member
VIP
Har hört att du ansökte mest för att markera att det verkligen behövs admins till servern. Jag undrar alltså om du har ansökt för att du verkligen vill bli admin eller om du bara har ansökt för att du upplever att någon måste vara admin :unsure:

Du har absolut åldern inne för att ha goda förutsättningar till att föregå med ett gott exempel. Jag vill försäkra mig om att engagemanget finns där - och ja, admins behövs säkerligen på Bhopservern, även om det finns ett större behov på andra servrar!
Min ansökan är i syfte av att jag vill bli admin, det som kom ut där och då var bara något som sas i stunden.

lilledons

Serveradmin
Serveradmin
VIP
Jag tycker att du gjorde en bra ändring med ansökan, mycket ethos förklarande dvs vi får en bra inblick i din vardag och dig som person. Att vara aktiv på servern verkar inte vara problemet här utan det skulle snarare luta åt engagemanget precis som @Vincent nämnde.

Jag håller med dig till fullo när det kommer till ansiktet utåt för servern, mycket bra exemplar och viktigt innebörd! Bra!

Övrigt skulle jag vilja ge dig ett +rep och jag ser absolut inte varför du inte skulle få en test period. All lycka till framöver!

Mvh, Monza

Status
The thread is locked!