Accepted Admin Application - Dest1nCt

Status
The thread is locked!

Dest1nCt

Trial Serveradmin
User name: Dest1nCt

Nickname
Dest1nCt

Discord tag
Dest1nCt#1337

Which server are you applying for?
Retakes

Introduce yourself
Mitt namn är Wille och jag kommer från en liten stad som heter kungsbacka som ligger lite söder om göteborg. Året jag föddes är 2004 vilket betyder att jag fyller 16 i år och börjar alltså på gymnasiet efter sommaren och hoppas att jag kommer in på antingen Teknikprogrammet eller natur. Mina två största hobbies är CS:GO och Muay Thai (thai boxning) och ska börja tävla i höst om det inte blir mer med corona.
När jag var 6 fick jag spela på farsans xbox och har varit beroende sen dess :) Då spelade jag mest COD och GTA4+5.
Det jag älskar med CS är hur tävlingsinriktat det är och jag är en riktig faceit lök :) . Har också kört mycket klonken och är top 12 än så länge :p

How long have you been playing CS:GO?
Jag började spela CS:GO 2015 när jag bytte från konsol till min första PC. Har varit aktiv i spelet sen dess.

Do you have any admin experience?
Jag har varit admin på ett medelstort CS:GO community som hette Energionline.nu med 6 servrar (hns, JB, och retake) men dom lade sen ner CS:GO delen och började att ha en Minecraft server som jag inte var intresserad av så jag slutade hos dom. Var också Admin på lite Gmod DarkRP servrar som var aktiva med över 100 spelare samtidigt (var ganska hektiskt skulle inte rekommendera)

Qualities that make you a good administrator
Jag har ofta blivit abusad på många servrar vilket får mig att kämpa extra hårt och vara väldigt noggrann mot orättvisa. Jag kan vara rätt så skojig och kan ta skämt men är snabb att säga till om någon säger någonting olämpligt till mig eller andra. Jag är också väldigt aktiv. Jag är väldigt bra på att se saker från andras perspektiv och kan förstå hur andra tänker.
Jag är hårt arbetande och är verkligen inte lat. Jag gillar klonken så jag är motiverad till att hålla det rent och snyggt. Skulle också säga att jag är lätt att kommunicera med och är alltid trevlig mot alla. Erfarenheten finns så jag tror att jag är bra förbered till att vara server admin på retake.

Why should we pick you? What makes you unique?
Inte så mycket som gör mig unik men en grej kan väl vara att jag är bättre än dom flesta på spelet och har lättare att avgöra om någon fuskar eller bara är bra.
Jag är bra på att hålla mig lugn och hantera situationer utan att blanda in personliga saker och basera beslut på fakta. Jag skriver det här för att det är många som inte är det. Jag gillar kritik och om jag får det så kämpar jag hårt att förbättra mig själv då jag haft mycket problem och lärt mig att man själv inte alltid har rätt och jag vill alltid bli en bättre person.
Skulle också säga att jag är bra på konflikt hantering och kan lösa situationer på ett lätt och smidigt sätt.

Have you been banned on our servers?
Jag fick en 3d ban på en kz server för att jag glömde stänga av hyper-scrolling som jag använder på faceit och det är tillåtet där men inte på KZstats servrar vilket var ett dumt misstag som jag inte tänker göra igen.

Something else you would like to add?
Jag hoppas verkligen att jag blir accepterad då jag gillar klonken och vill gärna kunna hjälpa till när jag ser att någon beter sig illa eller fuskar.
Vill bara lägga till att jag har ADD som påverkar koncentrationen grovt men jag har fått hjälp att hantera det plus medicin. Kan påverka stavning. Dom första dagarna jag prövade medicinen var mitt humör konstigt och var en bieffekt av den.
Tror inte det finns så mycket mer att säga om mig men om det är någonting särskilt ni vill veta så säg det gärna :)
Vi ses in-game :) .

Last edited:

Batman

Serveradmin
Vill se mer text på Why should we pick you? What makes you unique? och Qualities that make you a good administrator.
Skriv på lite mer och önskar dig lycka till :D

EDIT
Välskriven ansökan, mycket bra information och man får väldigt fin inblick vem du är och hur du jobbar. Du verkar skön och som en schysst kille. +rep för min del.
GLHF! <3

Last edited:
  • Like
Reactions: Dest1nCt

Monza

Serveradmin
Bra på CS:GO är du utan tvekan men din frustration ibland kan gå överstyr vilket jag har lagt märke till vid åskådandet. Utöver frustrationen så ser jag att du har vart bannad på klonken tidigare (https://klonken.nu/bans/index.php?p=banlist&advSearch=dest1nct&advType=name)
samt mutad (https://klonken.nu/bans/index.php?p=commslist&advSearch=dest1nct&advType=name)

Annars var det en okej ansökan med okej information om dig. Precis som Batman skrev vill jag också se mer av Why should we pick you? What makes you unique? och Qualities that make you a good administrator.

Mvh, Monza

Last edited:
  • Like

Dest1nCt

Trial Serveradmin
Har nu skrivit mer på dom punkterna ni ville ser mer av plus lite annat.

ToUcH

Sekreterare
Head Serveradmin
Jag tycker att det är en väldigt bra ansökan. Du har fått med mycket som får mig att fatta vem du är som person.

Klint

Serveradmin
välskriven admin ansökan, förstår dig som person och de verkar overall som en schysst kille.
du får ett +rep av mig!

• Like

Dest1nCt

Trial Serveradmin
Absolut! Men frustration kan likväl återkomma på en KZ server såväl som retake. Ville bara inflika med det jag har upplevt och inget annat! =)
Bannen som jag sa var pga av hyperscrolling så det var en automatisk anti-cheat ban och var inte permanent. Min mute var på 1v1 arena som jag kan berätta mer om ifall det är den du syftar på med frustration.

Status
The thread is locked!