Declined Admin Application - Le0nardo

Status
The thread is locked!

Le0nardo

VIP
User name: Le0nardo

Nickname
Le0nardo

Discord tag
Le0nardo#7152

Which server are you applying for?
Bhop

Introduce yourself
Hej! Jag är en ung grabb på 13 bast som fyller 14, Jag har spelat nästan hela mitt liv. Min pappa köpte mig och min storebror ett xbox 360 sent 2012 med ett spel som hette Forza Motorsport 3. Jag blev förälskad snabbt och körde varje dag efter skolan. Jag köpte mer och mer spel. På julen år 2014 så fick jag och min storebror våran första datorer. Det var där han visade mig CS:GO, jag blev också snabbt förälskad i de och sedan dess har ja kört det. Kanske 1 eller 2 år senare så började ja surfa och sedan efter det så började jag bhopa. I början av 2019 fick jag diagnosen Diabetes som gjorde mig väldigt deprimerad men CS:GO fanns alltid där så jag mådde bättre till slut. Jag är en så kallad "Nörd" så jag sitter nästan inne hela dagen och sitter o spelar (för de mesta CS:GO).

How long have you been playing CS:GO?
Jag har spelat CS:GO sedan 2014, har runt 2000 timmar på mitt main konto men det blev tyvär vacad för att jag körde en comp och mitt lag sög så ja dödade mig själv med en granat och därför blev ja vacad för "Griefing". Jag spelar fortfarande idag och är jätte aktiv.

Do you have any admin experience?
Nej, Jag har aldrig varit en Staff member på CS:GO men på andra spel har jag varit.

Qualities that make you a good administrator
Jag är mogen, Snäll, Omtänksam och bryr mig om andra folk. Jag hjälper folket när dem behöver det och gör de jag ska göra. Jag är inte där för att förstöra jag är där för att hjälpa communityn! Jag hanterar stressiga situationer på ett bra och smidigt sätt. Jag älskar också att prata med personer och jag bryr mig inte om hur dem ser ut eller hur dem pratar eller något sånt!

Why should we pick you? What makes you unique?
Jag arbetar hårt och är delaktig i konversationer. Jag är inte den som sitter och är tyst hela tiden, jag är alltid där och är väldigt aktiv. Jag är också väldigt Snäll, Omtänksam, Mogen och såklart inte tyst. Jag kanske inte har the "experience" som ni letar efter men jag gör alltid något ut av det. Jag älskar att chatta och det spelar ingen roll om det är ingame eller på discord sålänge jag är delaktig och pratar med communityn!

Have you been banned on our servers?
Nej.

Something else you would like to add?
Nej.

Monza

Serveradmin
Mycket fin ansökan enligt mig!

Du beskriver dig som person väldigt moget och utförlig vilket gör att man får en ordentlig syn på vem du är. Jag kommer ge dig en +rep för din ansökan men jag kommer inte kunna säga mer än så då vi aldrig stötts på in-game! Hoppas du förstår det haha!

Men som slutsats, +rep för en bra ansökan och ett stort lycka till från din goda vän Monza!

Le0nardo

VIP
Man tackar Monza!

Jag kör mest på Bhop så det är förmodligen därför vi aldrig ses plus jag började köra på denna servern för några dagar sedan!

parz

Serveradmin
Tycker du har skrivit bra och snackade med dig lite inne på bhopen innan och du var skön så +rep från mig :D

Batman

Serveradmin
Hej, fin ansökan osv och bra med information och du verkade som en mogen och genuin människa. Men tyvärr så kräver vi 20h speltid innan man ansöker och vad jag kan se så har du ca 10h.

Le0nardo

VIP
De e lugnt, spelar på servern varje dag så kommer snabbt upp i 20h. Trodde jag hade 20h.

ToUcH

Sekreterare
Head Serveradmin
Du har en bra ansökan.
Men det står klart och tydligt att du ska ha 20 timmar innan du gör en ansökan.

Du är varmt välkommen att göra en ny ansökan när du har 20 timmar på våran server, du kan se dina timmar här https://stats.klonken.nu/playerinfo/78697

Nekad.

Status
The thread is locked!