Declined Admin Application - Alone

Status
The thread is locked!

Alone

VIP
User name: Alone

Nickname
NOT Alone

Discord tag
wille#9238

Which server are you applying for?
HNS PRE

Introduce yourself
mitt namn är william jag är 16 år och på min fritid spelar jag csgo och går i skolan jag talar olika språk som svenska, engelska och lite spanska jag är också mycket med vänner och hoppar trampoline.

How long have you been playing CS:GO?
nästan 2 år.

Do you have any admin experience?
Jag har varit admin på en server som tyvärr har stängt jag var admin i 4 månader sedan slutade jag eftersom jag slutade spela på servern jag kan inte komma ihåg namnet det var för länge sedan de var nästan ett år sen.

Qualities that make you a good administrator
jag har experience och jag kommer att vara på serven minst 3-4 timmar om dagen om inte mer. jag har Dyslexi men de kommer inte att förändra hur jag är som admin efter som jag har varit admin förut så vet jag vad jag ska gör om jag blir admin.

Why should we pick you? What makes you unique?
jag kommer att vara aktiv och jag har 4 månaders experience och jag kommer nog att spela på serven så länge som jag kommer att spela HNS för att jag tycker att serven är bra och spelarna är snälla men inte alla jag kan se många som är super snälla när det är en admin inne och sen när dom går ifrån serven så blir dom en annan människa och bara spamma och inte bry sig om regler men om en admin kommer in så skulle dom bara börja följa reglerna och inte spamma jag vill ändra de har jag vill vara en admin som är aktiv och vill göra skillnad. så om jag skulle vara admin så skulle jag inte villa att alla vet att man är en så man kan se vad alla håller på med när ingen admin är inne.

Have you been banned on our servers?
nej. :)

Something else you would like to add?
nej tack.

ToUcH

Sekreterare
Head Serveradmin
Jag skulle gärna se mer på din ansökan pga den är väldigt kort.

• Like
Reactions: ROBBAANN

Vincent

Kassör
Administrator
Hej! Kul att du vill bli admin hos oss. Av det lilla jag såg av dig tidigare idag på servern verkar du schysst och social.

Däremot har du ljugit, antingen i den här ansökan eller också i din tidigare ansökan från i januari i år. Jag har svårt att köpa att man glömmer var man har varit admin, dessutom om det är ett år sedan - ett år är inte särskilt lång tid. Oavsett är det inte ett gott tecken om du redan i din ansökan ljuger.

Du skriver här i din ansökan att du har 4 månaders erfarenhet av att vara admin på en annan community, men i din ansökan i januari såg det ut såhär:

"Do you have any admin experience?
Nej men jag har sett hur admins löser problem. Så jag vet hur jag skulle ha reagerat om jag skulle ha varit i en position dar de hade varit svårt att göra de rätta i alla situationer."

Hur ska du ha det?

• Sad
Reactions: ToUcH

Batman

Serveradmin
Ganska kort ansökan, skulle gärna vilja se mer text och information. Visa hur mycket du vill vara Admin och visa varför vi ska just välja dig. Om de Vincent säger är sant, så känns det lite dumt att ljuga sig till den informationen. Det spelar i stort sett ingen roll om du inte varit Admin innan på en annan server. Det är bara det att det kan ta lite längre tid att komma in i rollen och veta hur man ska bete sig. Jag t.ex. har aldrig varit Admin innan och jag har lyckats bra endå. Önskar dig lycka till :D

Alone

VIP
Hej! Kul att du vill bli admin hos oss. Av det lilla jag såg av dig tidigare idag på servern verkar du schysst och social.

Däremot har du ljugit, antingen i den här ansökan eller också i din tidigare ansökan från i januari i år. Jag har svårt att köpa att man glömmer var man har varit admin, dessutom om det är ett år sedan - ett år är inte särskilt lång tid. Oavsett är det inte ett gott tecken om du redan i din ansökan ljuger.

Du skriver här i din ansökan att du har 4 månaders erfarenhet av att vara admin på en annan community, men i din ansökan i januari såg det ut såhär:

"Do you have any admin experience?
Nej men jag har sett hur admins löser problem. Så jag vet hur jag skulle ha reagerat om jag skulle ha varit i en position dar de hade varit svårt att göra de rätta i alla situationer."

Hur ska du ha det?
jag kollade upp om jag var admin på den serven och om han visste namnet men de visste han inte och de var dar som jag fick veta att jag var admin för jag spelade men en gammal kompis en dag och han sa till mig att jag var admin på en serven när vi spelade på klonken men eftersom jag inte fick spela för mina föräldrar för att mina betyg gick ner så då fick jag inte spela tills mina betyg gick upp

Alone

VIP
Ganska kort ansökan, skulle gärna vilja se mer text och information. Visa hur mycket du vill vara Admin och visa varför vi ska just välja dig. Om de Vincent säger är sant, så känns det lite dumt att ljuga sig till den informationen. Det spelar i stort sett ingen roll om du inte varit Admin innan på en annan server. Det är bara det att det kan ta lite längre tid att komma in i rollen och veta hur man ska bete sig. Jag t.ex. har aldrig varit Admin innan och jag har lyckats bra endå. Önskar dig lycka till :D
jag vet inte något mer om mig så de blir svårt men ska ändå testa att ändra de och ge dig mer info om mig

ToUcH

Sekreterare
Head Serveradmin
jag kollade upp om jag var admin på den serven och om han visste namnet men de visste han inte och de var dar som jag fick veta att jag var admin för jag spelade men en gammal kompis en dag och han sa till mig att jag var admin på en serven när vi spelade på klonken men eftersom jag inte fick spela för mina föräldrar för att mina betyg gick ner så då fick jag inte spela tills mina betyg gick upp
Jag tror inte du är redo för admin...

Vincent

Kassör
Administrator
Det du skriver är helt ologiskt.

Vincent

Kassör
Administrator
Ledsen, vi har beslutat oss för att neka din ansökan! Du känns inte redo för ett adminskap.

Om du vill ansöka igen får du vänta i 3-4 månader så kanske det passar bättre då!

Status
The thread is locked!