Accepted Admin Application - gladaren

Status
The thread is locked!

gladaren

Serveradmin
User name: gladaren

Nickname
Gladaren

Discord tag
Gladaren#2249

Which server are you applying for?
HNS Easyblocks

Introduce yourself
Hejsan, mitt namn är Mattias Glad och är 18 år från Umeå. På fritiden spenderar jag min mesta tid framför datorn och spelar. Jag är även innebandy domare sedan 3 år tillbaka och jag är social människa och lyssnar på vad andra säger. Jag visar respekt till andra och får respekt tillbaka. Jag spelar på er server ungefär 2-3 timmar om dagen och kan alla regler bra. Jag pluggar även samhällsvetenskapsprogrammet på Dragonskolan i Umeå. Jag har inga riktiga framtidsplaner just nu förutom att jag tror att jag ska plugga vidare på universitetet här i stan.

How long have you been playing CS:GO?
Jag har spelat Csgo sedan 2014 och har upp emot 4000 timmar speltid. Speltiden servern verkar vara buggad så vet ej hur mycket jag har totalt på eran server. Har spelat HNS easyblocks sedan 2016. Har spelat på Playpark och Czone.

Do you have any admin experience?
Nej jag har inga tidigare admin experiences förutom på Minecraft men det har inte så mycket med det här att göra. Men då jag är innebandydomare på fritiden så har jag lite av samma erfarenhet även fast det är 2 olika sporter

Qualities that make you a good administrator
Ja, som jag nämnde ovan så är jag domare på fritiden och det är ungefär samma princip då jag måste hålla koll på många personer samtidigt och även se till att alla följer reglerna. Jag är lojal och jag kan vara strikt mot folk som ej sköter sig och gå med i diskussioner om det behövs och annars bryta upp den.

Why should we pick you? What makes you unique?
På det sättet jag skulle vara unik som admin är att jag ändå tar det lugnt i situationer och inte bannar någon på en gång utan att jag istället ger personen en strikt varning och vi upprepning så ryker personen i fråga. Vid osäkerhet så söker jag upp någon annan admin på servern och ber om rådgivning med situationen. Jag tycker att det förekommer mycket personangrepp mot vissa personer på servern och det är något jag ej gillar.

Have you been banned on our servers?
Nej jag har aldrig blivit bannad på någon av era servrar

Something else you would like to add?
Jag är även intresserad av att bli admin på KZ servern då jag är mycket intresserad av KZ och spelade även där en del.

ToUcH

Sekreterare
Head Serveradmin
Riktigt fin ansökan, det är super fint att du är domare och då har mycket erfarenhet genom det.

Jag tycker det är en kort ansökan men tycker att du får med mycket, gillar när ansökan får mig att veta vem du är som person och så känner jag just nu. Riktigt fint(y)

• Like
Reactions: gladaren

Titan

Serveradmin
+rep, mycket trevlig att snacka med, verkar förstå vad som behövs göras vid olika tillfällen och har aldrig sett eller hört att du har gjort något dumt.

• Like

mizzy

New member
Riktig bra kille, kan reglerna bra och beter sig bra inne på servern, väldigt mogen +rep från mig :)
Lycka till mvh mizzy

• Like

Janne

Serveradmin
Känt dig hur länge som helst och vet mycket väl hur du är som person och är även en väldigt trevlig kompis generellt vet att du håller rent spel inne på servern och du är en social person på servern som pratar med alla som pratar med dig, du följer alltid reglerna och klagar oftast i discord om det är någon som gör något fel och även skickar in clips osv. vilket gör så att man får bilden av att du engagerar för serverns skull vilket jag tycker är ett stort +, tycker din ansökning var jätte bra också man lär känna dig mer som person och man blir intresserad av att läsa den! + rep från min sida och lyckta till

Janne

• Like
Status
The thread is locked!