Accepted Admin Application - gladaren

Status
The thread is locked!

gladaren

Serveradmin
User name: gladaren

Nickname
Gladaren

Discord tag
Gladaren#2249

Which server are you applying for?
HNS Easyblocks

Introduce yourself
Hejsan, mitt namn är Mattias Glad och är 18 år från Umeå. På fritiden spenderar jag min mesta tid framför datorn och spelar. Jag är även innebandy domare sedan 3 år tillbaka och jag är social människa och lyssnar på vad andra säger. Jag visar respekt till andra och får respekt tillbaka. Jag spelar på er server ungefär 2-3 timmar om dagen och kan alla regler bra. Jag pluggar även samhällsvetenskapsprogrammet på Dragonskolan i Umeå. Jag har inga riktiga framtidsplaner just nu förutom att jag tror att jag ska plugga vidare på universitetet här i stan.

How long have you been playing CS:GO?
Jag har spelat Csgo sedan 2014 och har upp emot 4000 timmar speltid. Speltiden servern verkar vara buggad så vet ej hur mycket jag har totalt på eran server. Har spelat HNS easyblocks sedan 2016. Har spelat på Playpark och Czone.

Do you have any admin experience?
Nej jag har inga tidigare admin experiences förutom på Minecraft men det har inte så mycket med det här att göra. Men då jag är innebandydomare på fritiden så har jag lite av samma erfarenhet även fast det är 2 olika sporter

Qualities that make you a good administrator
Ja, som jag nämnde ovan så är jag domare på fritiden och det är ungefär samma princip då jag måste hålla koll på många personer samtidigt och även se till att alla följer reglerna. Jag är lojal och jag kan vara strikt mot folk som ej sköter sig och gå med i diskussioner om det behövs och annars bryta upp den.

Why should we pick you? What makes you unique?