Declined Admin Application - KvN

Status
The thread is locked!

KvN

New member
User name: KvN

Nickname
KvN

Discord tag
KvN#2082

Which server are you applying for?
Retakes

Introduce yourself
Från: Sverige, Göteborg.
Ålder: 15år.
Namn: Kevin "KvN".
Info: Är inne på Klonkens retake servers dagligen, jag vill att folk ska börja bete sig då jag dagligen hör dumma kommentarer / prat med varandra. Jag vill att alla ska trivas inne på Klonkens server och slippa bli trakasserade för dem t.ex inte är på samma nivå som en annan (Servern ska vara för allt o alla).
Jag vill också att servrarna ska hållas borta från fuskare/"trollare" då det förstör enormt för mig i alla fall, med tanke på att jag ofta spelar på serverarna för att värma upp m.m så stör det mycket när folk ska fuska eller sitta och trolla en liksom.

How long have you been playing CS:GO?
2845 timmar isch.

Do you have any admin experience?
Inte på Cs:Go men på plattformar som Twitch och andra spel som FiveM RP har jag/är det på.

Qualities that make you a good administrator
Om det t.ex är ett admin ärende då det är två parter som inte kommit överens tar jag båda parters ord för att sedan komma fram till ett beslut som följer mina/serverns regler.
Jag är inte den som grälar så fort jag får kritik om hur jag gör saker, utan tvärtom! Det är då jag själv tycker jag lär mig och utvecklas som admin.

Why should we pick you? What makes you unique?
Jag är som sagt inne dagligen på servarna så ni kommer ha en aktiv admin.
Jag utvecklas hela tiden till en bättre admin.
Jag vill att alla på servern ska må bra och ha kul.

Have you been banned on our servers?
Nej det har jag inte!

Something else you would like to add?
Tror inte det faktiskt, nog allt jag har att säga om mig själv vad jag kan komma på nu :D

parz

Serveradmin
Faktiskt aldrig sett dig på retake eller har jag bara missat dig skulle uppskattats med lite mer text avvaktar med +/- rep då jag aldrig snackat / spelat med dig

Batman

Serveradmin
Aldrig sett dig heller, skulle vilja se mer text på din ansökan på speciellt Why should we pick you? What makes you unique? , Qualities that make you a good administrator.
Skriv mer på dem för enligt mig är de dem viktigaste frågorna, lägg ner tid och visa hur mycket du vill bli Admin och visa varför du är perfekt för denna roll.
Utöver det så har jag inget att säga, har som sagt aldrig stött på dig ingame så har inga personliga åsikter om dig osv.
Lycka till :D <3

parz

Serveradmin
uppdaterar till -rep pga av att du har varit toxic

ToUcH

Sekreterare
Head Serveradmin
Det är bra att veta att du tycker att alla ska ha det bra på servern.
Jag tycker dock inte att det är något unikt eftersom det är något alla som ställer upp till admin vill,
skriv mer på Why should we pick you? What makes you unique?
Skriv något som gör dig annorlunda från alla andra på plattformen.

Vincent

Kassör
Administrator
Nekad, du har inte återkommit efter att du har fått flertal svar från oss och du har inte tagit dig tid till att logga in på sidan sedan du skickade in din ansökan! Det visar inte på särskilt stort engagemang från ditt håll.

Status
The thread is locked!