Join the community
Join our Swedish community and enjoy playing on fun game servers
Register now

TITAN OCH MIZZY

• Go to Fragnet and use our promo code KLONKEN for 30% OFF the first month!
  • Do you want to rent servers with CS:GO skins or Swish? Go to Cloudnet.nu and get started today!
Status
The thread is locked!

erkan :D

New member
Premium
VIP
JAG VILL BARA SÄGA ATT TITAN OCH MIZZY KAN VARA DOM SÄMSTA ADMINSEN PÅ EZ BLOCK OCH FLÄSKDORIS LIGGER PÅ EN STABIL ANDRA PLATS :love:

Vincent

President
Administrator
Premium
VIP
Awards
1
Du kanske ska tänka på hur du själv beter dig på servern i första hand 🤷‍♂️

Du har en Support-flik om det är hjälp du behöver. Vad ska vi diskutera här hade du tänkt?

• Like
Reactions: LejonxD

New member
Premium
VIP
Du kanske ska tänka på hur du själv beter dig på servern i första hand 🤷‍♂️

Du har en Support-flik om det är hjälp du behöver. Vad ska vi diskutera här hade du tänkt?
VIlle bara säga min åskit

New member
Premium
VIP
Okej kan du motivera varför du tycker just så?
DOM ABUSAR SÖNDER JAG SA NÅGOT och en annan kille sa exakt samma och han fick inte en mute. där kan man fatta hur smarta dom är

parz

Serveradmin
Serveradmin
VIP
DOM ABUSAR SÖNDER JAG SA NÅGOT och en annan kille sa exakt samma och han fick inte en mute. där kan man fatta hur smarta dom är
Kan det vara för att du gör det om och om och om igen

parz

Serveradmin
Serveradmin
VIP

LejonxD

New member
VIP
Vänta lite nu du skrev i discord att du trollade lite så det kan ju inte bara vara en grej du har sagt? :)

parz

Serveradmin
Serveradmin
VIP
JAG säger inte att alla är abuse men några skulle jag säga var helt fel av dom
Tycker helt ärligt att dom har varit extremt tydliga och varnat innan dom mutat varenda gång :)

New member
Premium
VIP
Tycker helt ärligt att dom har varit extremt tydliga och varnat innan dom mutat varenda gång :)
Du får tycka det då men jag tycker att dom är helt klapp kassa och borde avgå som admins :D

Vincent

President
Administrator
Premium
VIP
Awards
1
Det är fritt fram att ha åsikter, men att uttrycka sig på sättet du gör är bra onödigt. Som sagt så har du en Support-flik för sånt här om du tycker att någon abusar. Du har däremot 23 mutes/gags och 6 bans bara i år. Det är väldigt mycket och det är på tiden att du låter hjärnan arbeta lite och tänker över hur du faktiskt beter dig inne på servern. Jag har själv hört att du kan vara väldigt toxic och det blir ofta till en överdrift. Du är inte heller särskilt bra på att lyssna på tillsägelser.

Hur som helst kommer vi inte komma någonvart här så stänger tråden och om du känner att du har något att bidra med är du välkommen att göra det i ett supportärende!

Status
The thread is locked!

Latest posts