Accepted Admin Application - hampz

Status
The thread is locked!

hampz

New member
User name: hampz

Nickname
hampz

Discord tag
hampz#4916

Which server are you applying for?
Retakes

Introduce yourself
Tjenna. Heter Hampus 20 år. Lirat CS sedan över 10 år tillbaka och spelet är en stor del utav min fritid då jag lägger otroligt mycket tid på spelet.
Mer än att spela CS så jobbar jag halvtid på dagarna samt vissa kvällar. Hänger även mycket med polare och familj men största delen tillbringar jag till CS:GO.

I mina yngre dagar så åkte jag extremt mycket skidor (slalom) jag tävlade väldigt mycket. År 2014 så kom jag på första plats i en tävling som kallas Lilla Världs Kuppen och det gjorde att jag var bäst i Sverige på storslalom i min ålder. Jag tillbringade extremt mycket tid åt sport när jag var liten och har fortfarande ett stort intresse för det och tycker det är väldigt roligt både med E-sport och vanlig sport. Jag jobbar just nu på en pub som bartender på vissa kvällar samt att på vissa dagar så jobbar jag i köket på restaurangen. I gymnasiet så pluggade jag till snickare och det gick väldigt bra men snabbt så insåg jag att det inte var det jag ville göra i resten av mitt liv så jag gick klart skolan men slutade snabbt med snickeri. Nu vet jag inte riktigt vad jag vill göra i livet men antar att det kommer med tiden.

How long have you been playing CS:GO?
Som tidigare nämnt har jag spelet CS sedan 10 år tillbaka, både CSS, CS 1.6, CS CZ och CS:GO.

Do you have any admin experience?
Jag har varit Admin på många servrar genom åren och tagit hand om bråkstakarna som leker tuffa bakom skärmen. Så erfarenhet utav att vara Admin finns det gott om.

Qualities that make you a good administrator
Det som gör mig till en bra Admin är att jag är väldigt ofta inne på servern och lirar, ligger på rank 10 så det kan förklara en del att jag tycker om servern och dess community. Även det är anledningen till att jag vill ställa upp för att vara Admin då jag stött på väldigt mycket mobbning och nedtryckning. Som jag tidigare nämnde har jag varit mycket Admin genom tiderna så jag har 100% koll på vad det innebär att vara Admin och vad ens uppgift är. Tycker även att det är väldigt kul att kunna hjälpa folk om det skulle vara så att en fråga kommer då jag tycker väldigt mycket om att prata med människor har även väldigt lätt för att prata med människor så jag ser Admin för mig som en perfect match. Även samma här som jag nämner i stycket under detta att jag pratar helst med personerna som gjort fel för att kunna få dom att undvika samma misstag istället för att ge en insta ban.

Why should we pick you? What makes you unique?
Sättet jag är unik på som Admin är att jag kan vara väldigt bra på att snacka med folk som bara slänger sig ur skit från munnen och inte tänker på konsekvenserna. Jag har fått många människor att tänka om så att misstaget inte upprepas. Jag är även unik för att jag skulle aldrig tex banna någon för minsta lilla utan det finns alltid bättre lösningar som att prata med personen och få hen att förstå sitt misstag istället för att banna personen och så upprepar hen sitt misstag någon annanstans. Jag har även många CS år på nacken så skulle självklart kunna hjälpa folk att förbättras om de skulle vara nödvändigt.

Have you been banned on our servers?
Jag har aldrig varit bannad på era servrar.

Something else you would like to add?
Största anledningen till att jag skulle vilja vara Admin är för att det har varigt extremt mycket rasist snack de senaste samt mobbning och jag har inte sett någon förändring och personerna är fortfarande kvar. Mvh Hampus

Last edited:

ToUcH

Head Serveradmin
Jag vill väldigt gärna se mer på din ansökan eftersom den är väldigt kort.

1585224778345.pngDet kanske inte är de drygaste att säga men det ser lite toxic ut och de är inget vi vill ha mot spelare...

Vilka servrar har du varit admin på innan?

Batman

VIP
Hej, kollar nu och ser inte dig i våran discord. Kanske är jag som är blind men annars joina den för att inte missa information kring communityt, giveaways osv. https://discord.gg/SKAUMw8 :D

Förövrigt, väldigt kort ansökan och får inte mycket info jag kan läsa mig till. Skriv ut den lite mer, lägg ner tid på den och visa att du verkligen vill ha och förtjänar Admin-rollen. Annars verkar du trevlig och sådana saker du skrev som Touch ska inte vara det största problemet. Lycka till <3

hampz

New member
Ser inte vad som är toxic i det, mer latch :D. Vill gärna ha liter mer specifikt vad du vill veta mer för att undvika en spretig långt text med onödig fakta. :)

Var Admin på många Jail & MG servrar förr kan försöka gräva lite i vad dom hette :D

Batman

VIP
Ser inte vad som är toxic i det, mer latch :D. Vill gärna ha liter mer specifikt vad du vill veta mer för att undvika en spretig långt text med onödig fakta. :)
Jag själv skulle gärna vilja se mer på Why should we pick you? What makes you unique? , Introduce yourself (så man får mer inblick vem du är osv) ,Qualities that make you a good administrator.

Inga biblar men mer info iaf :D

• Like
Reactions: hampz

parz

Serveradmin
Riktig skön grabb snackat med dig en del gånger men som ovan skriver mer ^^

• Like

hampz

New member
Jag själv skulle gärna vilja se mer på Why should we pick you? What makes you unique? , Introduce yourself (så man får mer inblick vem du är osv) ,Qualities that make you a good administrator.

Inga biblar men mer info iaf :D
lade till en del för några dagar sedan, vet inte om ni har sett det eller inte. :)

Batman

VIP
lade till en del för några dagar sedan, vet inte om ni har sett det eller inte. :)
Oh ty, märkte det nu. Ger dig ett +rep nu, verkar otroligt schysst och tror du skulle passa. Glhf :D

• Like
Status
The thread is locked!