Declined Admin Application - erkNh

Status
The thread is locked!

erkan :D

Lifetime Premium
User name: erkNh

Nickname
Erkan

Discord tag
erkNh#4189

Which server are you applying for?
HNS Easyblocks

Introduce yourself
Hej jag heter Erik och är 16 år (03a) Jag skulle beskriva mig som en snäll och hjälpsam människa. Jag kommer från en stad inom dalarna som heter Falun. Jag har två bröder och en syster så min familj är inte jätte stor, På fritiden tycker jag om att hänga med kompisar och familj, ibland spelar jag innebandy med några kompisar som har startat ett innebandy lag och självklart gillar jag gillar att spela på fritiden och det sker varje dag ungefär, De spel jag oftast spelar är Call of duty och cs men ibland kan jag spela lite League of legends också. Jag går första året på el och dator linjen på ett gymnasium här i falun.

How long have you been playing CS:GO?
Jag har spelat cs go sedan 2015, Har ungefär 1800 timmar och 100 timmar varje vecka har dock tagit en paus från cs på ett år nyligen för att min dator gick sönder:D Har ungefär 300 timmar på klonken

Do you have any admin experience?
Nej det har jag inte.

Qualities that make you a good administrator
Det som kan göra mig en bra admin är att jag är mycket bra på engelska och att jag kan vara mycket rättvis och det bästa är nog att jag kan spela väldigt mycket så jag är väldigt aktiv inne på klonken och jag försöker alltid hjälp till så mycket som möjligt.

Why should we pick you? What makes you unique?
Jag har mycket speltid och är väldigt aktiv inne på servern. Så jag kan reglerna mycket bra och försöker alltid att vara positiv.

Have you been banned on our servers?
ja det har jag, Men några banns tycker jag har varit lite missförstånd.

Something else you would like to add?
nej det har jag inte :D

Last edited:

Batman

VIP
-rep Tror tyvärr inte att du skulle passa in som admin, tycker du beter dig ganska omoget inne på servern och säger mycket onödiga saker. Startar bråk rätt ofta och söker sig till att dryga mot folk. Ganska kort ansökan utöver det och svaren säger inte mycket
+rep Skön att snacka med i dc osv, samt skön att bara snacka skit med utöver servrarna licksom.

Lifetime Premium
Fattar vad du menar batman att jag kan vara jobbig etc men det är mitt sätt och vara roligt men alla ser ju saker på olika sätt tycker om att små leka lite men kan ju sluta med det :D

LejonxD

VIP
Säger som Batman ganska kort ansökan skriv lite mer så vi får en mer bild av dig! :)

Titan

Serveradmin
- rep. Han är inte lämpad som admin. Han försöker få folk att bli arga och lyssnar inte på vad man säger. Lär sig inte av sina misstag och fortsätter att rulebreaka.

Lifetime Premium
- rep. Han är inte lämpad som admin. Han försöker få folk att bli arga och lyssnar inte på vad man säger. Lär sig inte av sina misstag och fortsätter att rulebreaka.
Jag tycker att jag har lärt mig av mina misstag den senaste bannen var lite missförstånd. Som jag sa tidigare så drev jag med folk för att jag tyckte det var roligt och det var inte menningen att folk skulle bli ledsna kan alltid sluta med det :D

ToUcH

Head Serveradmin
Lite kort ansökan, skriv gärna mer.

Vincent

Administrator
Du snackar jävligt mycket och vet ärligt inte om jag tycker du skulle passa som admin atm! :cry:

• Sad
Reactions: erkan :D

Wjalla

Premium
Hej!

Väljer att ändra mitt beslut om denna ErkNh då han fjade på Floppytown för att sedan döda mig EFTER det så skrattade han åt mig och hånade mig om hur dålig jag var på HNS så nu väljer jag istället att skriva -REP så får ni ha en fortsatt trevlig dag!

Mvh Wjalla!

Lifetime Premium
Hej!

Väljer att ändra mitt beslut om denna ErkNh då han fjade på Floppytown för att sedan döda mig EFTER det så skrattade han åt mig och hånade mig om hur dålig jag var på HNS så nu väljer jag istället att skriva -REP så får ni ha en fortsatt trevlig dag!

Mvh Wjalla!
100% sanning där det är bra :D Mvh Erik inte så att du sa att jag måste ge dig pengar annars ger du mig ett -rep

Last edited:

ROBBAANN

Serveradmin
Snackar lite för mycket, överlag annars en trevlig kille!
Skulle tro att du behöver lite tid innan du grejar att axla rollen. :)

• Like

Somalia

VIP
+rep 100% riktig trevlig kille som har en rolig humor och kan ta saker på skoj lycka till erkan :)

• Love

mizzy

New member
Letar ofta efter bråk, sedan så fjar du väldigt mycket men overall skön snubbe.

• Like
Status
The thread is locked!