Declined Admin Application - grizzly

Status
The thread is locked!

grizzly

New member
User name: grizzly

Nickname
GrizzlY

Discord tag
Grizzly#8730

Which server are you applying for?
Retakes

Introduce yourself
Hej mitt namn är Alex jag är 17 år och har spelat cs sedan jag var 7 år. Jag går utbildningen fordons transport och har haft många praktiker och haft sommarjobb, jag vet därför hur man tar ansvar och bemöta folk på ett trevligt sätt. Jag tränar hyfsat ofta och spelar cs på en ganska hög nivå.

How long have you been playing CS:GO?
CS:GO har jag spelat runt 5 år men cs intresset började som sagt vid 7 års åldern då jag hittade spelet på min store brors acc

Do you have any admin experience?
Jag har varit admin på fpslynx men lämnade på grund av negativitet bland de andra adminsen och jag fick ingen cred för mitt hårda arbete.

Qualities that make you a good administrator
Toxic players gör det alltid tråkigare och spela jag vill kunna ge alla på klonken en bra upplevelse då de spelar. jag vill Även kunna bättra stämningen om ingen pratar och få med så många som möjligt i samtalet för att ge alla den bästa cs upplevelsen

Why should we pick you? What makes you unique?
Jag har tidigare erfarenhet av att vara admin och kan bedöma rimliga straff. Jag har mycket spel tid på klonken och vet vilka spelare som jag kommer behöva hålla ett öga på

Have you been banned on our servers?
Nej det har jag inte och hoppas siktar inte på att bli det heller

Something else you would like to add?
Tror det var allt jag ville få med om ni har funderingar hör gärna av er om ni vill ha ett snack före eller om jag missade en detalj fyller jag gärna i mellan slagen! mvh Alex/GrizzlY

ToUcH

Sekreterare
Head Serveradmin
Jag skulle gärna se mer på denna ansökan eftersom den är väldigt kort, du kan lägga in mer saker på t.ex Why should we pick you? What makes you unique?

Sedan har jag även en fråga,
Hur länge var du admin på FpsLynx?

ToUcH

Sekreterare
Head Serveradmin
Jag såg nyss dina timmar på våran server.

Det står tydligt när du gör en ansökan att spelare ska ha minst 20 timmar på den server du ska bli admin på.
Du har 13 timmar på våra retake serverar och jag kommer neka dig.

Du är välkommen att göra en ny ansökan när du har fått upp timmarna.

NEKAD!

Status
The thread is locked!