Join the community
Join our Swedish community and enjoy playing on fun game servers
Register now

Accepted Admin Application - guhovuvfgh

• Go to Fragnet and use our promo code KLONKEN for 30% OFF the first month!
  • Do you want to rent servers with CS:GO skins or Swish? Go to Cloudnet.nu and get started today!
Status
The thread is locked!

guhovuvfgh

New member
User name: guhovuvfgh

Nickname
limev

Discord tag
xddd#2454

Which server are you applying for?
Retakes

Introduce yourself
Jag heter Emil. . Jag är 17 år och bor i Åkersberga. Jag går ettan på gymnasiet och läser på linjen medieteknik. Mina största intressen är att umgås med kompisar och spela cs. Jag har gått på ett antal olika sporter som: Hockey, fotboll, innebandy och badminton.
Jag har spelat cs i 5 år och jag har under den senaste tiden spenderat väldigt mycket tid på Klonken Retakes. Jag är inne nästan varje dag och märker väldigt ofta att det är folk som håller på och griefar på olika sätt som att de tex står och blockar varandra osv.

How long have you been playing CS:GO?
Jag har spelat CSGO i nästan exakt 5 år nu. Ni kan se mina ingame medaljer. https://steamcommunity.com/profiles/76561198170003499/

Do you have any admin experience?
Jag var tidigare admin på klonken men när jag slutade spela cs så kunde jag självfallet inte fortsätta som admin eftersom att jag inte speladed längre.

Qualities that make you a good administrator
Man skall bemöta alla på ett trevligt sätt och inte använda sig utav olämpliga ord osv. Jag antar att man skall ge folk varningar innan
man bestraffar någon för saker. För att banna någon så måste man vara helt säker på att personen Till exempel fuskar.
Det största problemet med klonken är toxic spelare, det är sällan jag ser fuskare (självfallet ser man en fuskare då och då) men man ser väldigt mycket oftare toxic beteende,

Why should we pick you? What makes you unique?
i borde välja mig eftersom att jag är inne dagligen och kan hålla koll på alla spelare. Eftersom att jag har spelat spelet ett tag och kan se ganska enkelt om någon exempelvis fuskar. Om jag misstänker att någon fuskar så kommer jag att se till att jag är 100% säker på att personen fuskar innan jag bannar hen.
Som jag sa är jag inne dagligen och eftersom att jag har spelat spelet ett långt tag nu så kan jag se om någon fuskar väldigt snabbt. Jag märker rätt så ofta problem som till exempel när folk står kvar i spawn hela rundorna, blockar varrandra och inte ens försöker spela. När folk inte försöker så förstör det hela ''upplevelsen''. Man spelar för att bli bättre och då är det bra om man sparkar ut de som inte försöker. Jag hör väldigt ofta folk som är ''toxic'' och som säger väldigt olämpliga saker och ord. Sammanfattningsvis så är jag inne ofta och skulle hjälpa till med att bli av med folk som inte är mogna nog att vara inne på servrarna

Have you been banned on our servers?
Nej

ToUcH

Secretary
Headadmin
VIP
+Rep Trevligt att ha dig tillbaka, jag vet vad du kan göra och jag känner att jag gärna har dig tillbaka på teamet.

Vincent

President
Administrator
Premium
VIP
Awards
1
Kul att du vill bli admin igen! Sist du var Trial Admin blev du inaktiv ganska direkt, tror du det blir annorlunda den här gången? :)

Vincent

President
Administrator
Premium
VIP
Awards
1
Accepterad på prov! Kontakta mig eller @Makis på discord :)

Status
The thread is locked!

Latest posts