Declined Admin Application - Asterix (Egon)

Status
The thread is locked!

Asterix

Lifetime Premium
User name: Asterix (Egon)

Nickname
Uglyfrosty

Discord tag
MakkaPakkaMaddaFakka#3960

Which server are you applying for?
HNS Easyblocks

Introduce yourself
jag är en 14: årig kille som är född den 13 november 2005 jag går i 8:an och bor i gävle. Jag gillar att spela mycket och jag har bra humor är pratglad men väldigt speedad och pratar ofta, spelar på klonken för det är en bra server och spelar här för jag har fått många vänner men också ovänner jag har haft det svårt det senaste året med att jag blivit mobbad i skolan hela 7:an dom har kallat mig tjock, ful och en massa annat. Jag brukade sitta hemma väldigt mycke då jag inte hade nån att spela med förutom dom enda vänner jag hade som var folk jag känt på internet men även två nära kompisar irl jag har inte varit mycket i skolan i 7:an men har endå lyckats det är fortfarande jobbigt när jag tänker tillbaka på detta för jag hade inget att leva för och livet kändes meninglöst men sen tog jag upp detta med rektorn och då sa hon till dom och då sluta dom och då va det som ett mirakel för det är så jobbig när man blir mobbad och när man inte har nån kompis som kan hjälpa en men efter jag började spela på denna server har jag känt att jag kan lägga det bakom mig tack till alla som varit snälla mot mig jag älskar er <3 och spel har varit min grej sen jag var liten och har alltid spelat roll i mitt hjärta
How long have you been playing CS:GO?
spelat sen jag va 10 typ (4år) spelat hns tidigare på en annan server där jag spelat över 500 timmar så jag har spelat hns rätt mycket

Do you have any admin experience?
nej men skulle vara roligt att testa lära känna sig nya trevliga männsikor och allmänt en rolig grej

Qualities that make you a good administrator
jag är inne ofta och gillar att snacka med folk, är trevlig mot alla skämtar med vissa några tycker jag inte om men dom försöker jag låta vara

Why should we pick you? What makes you unique?
jag tycker ni ska välja mig för att jag gillar att spela är ofta inne är trevlig och pratglad och är inte som alla andra

Have you been banned on our servers?

blev bannad en gång på grund av understab det va inte med meningen men det ser ut så på klippet jag skulle skoja att jag skulle understaba men jag har en auto clicker på min mus så när jag trycker mouse wheel åt sidan startar jag den så när jag hoppa råka jag sätta på den och staba han

Something else you would like to add?
det skulle vara roligt att bli admin för jag har altid velat bli det men vet inte om jag kan och är rädd för att fråga men nu gör jag det hoppas jag blir det men om jag inte blir det så gjorde jag ett försök och jag gillar folket som spelar på denna server speciellt alla admins skulle vara roligt att bli en av er <3

Last edited:

LejonxD

VIP
Säger som ovanför ^ edita och skriv mer så blir de lättare för oss att kolla över din ansökan

ToUcH

Head Serveradmin
Skulle vara underbart med mer text. (y)

parz

Serveradmin
^^ mer text skulle uppskattas

ToUcH

Head Serveradmin
Skriv lite på t.ex Why should we pick you? What makes you unique?
Jag tycker inte att det är unikt att du är inne ofta, skriv så mycket du kan på allt så vi får en känsla om att du verkligen bli admin hos oss.

Titan

Serveradmin
Du är aktiv och spelar en hel del men det känns inte riktigt som att du är redo att bli admin. Det skulle vara bra om du spelar mera hns innan du blir admin så att du verkligen är säker på alla regler och vad som ska göras om något händer. Du kan vara väldigt trevlig och pratglad ingame men ibland pratar du lite väll mycket så att flera blir lite irriterade.

Asterix

Lifetime Premium
jag kan hålla med om vad ni skriver men har inga speciella saker som just jag har som ingen annan har

Status
The thread is locked!