Join the community
Join our Swedish community and enjoy playing on fun game servers
Register now

Declined Admin Application - Rolm

• Go to Fragnet and use our promo code KLONKEN for 30% OFF the first month!
  • Do you want to rent servers with CS:GO skins or Swish? Go to Cloudnet.nu and get started today!
Status
The thread is locked!

Rolm

New member
VIP
User name: Rolm

Nickname
Rolm

Discord tag
Rolm#6515

Which server are you applying for?
HNS Easyblocks

Introduce yourself
Hej jag heter Jakob jag är 16 år gammal jag blev 16 år gammal för 3 dagar sen. Jag bor i Malmö lite skrotit ställe kan man säga. Jag gillar och spela som fan och festa jag spelar minst 8 timmar om dagen man kan väll säga att jag är en slags tryhard inom csgo haha. Jag gillar ofta att prata men sen vissa tider vill jag bara ta det lungt och lyssna på lofi musik och inte snacka så mycket. Jag hade en hobby innan och det var att spela fotboll men slutade med det för att jag fick problem med min pappa och han var en av mina trännare. Jag kan ibland bli triggad om någon är irreterad därför vill jag försöka kunna få den respekten man får som en bra admin. Jag har skilda föräldrar och 1 syster. Jag började köra klonken när en admin på Playpark började abusa och sen dess har jag kört klonken och det värkar jätte kul fram tills nu communityn är it i närheten av playparks toxicty och rulebreakers så jag har tänkt mig att bara köra på denna servern nu och glömma playpark helt. Sen har jag haft drog problem och går till maria malmö (rehab) och åker ditt 1 gång i veckan så på dom dagarna spelar jag mindre. Men har dock inte rökt the good kush på minst 6 månader nu.

How long have you been playing CS:GO?
Jag har spelat csgo i 2014 timmar. Sen har jag också ett smurf konto med minst 200 timmar tror jag så jo jag har spelat csgo i en god tid.

Do you have any admin experience?
Jag har varit halvt admin på spinonline jag köpte en rank som gav dig perms som en admin hade så jag vet ju basik grunderna av att vara en admin och sånt.

Qualities that make you a good administrator
Jag gillar att vara hjälpsam jag vet att det är välidgt basikt att säga men jag älskar att hjälpa andra om någon säger nåt dumt mot nån och märker att det är inte roligt för den andra inviden så blir jag glad när jag kan hjälpa dom och ge mute eller gag till den personen som gör fel. Jag kan vara väldigt snäll med människor som kanske aldrig har rulebreakat för och råkar göra det så ger jag dom en slay istället för en ban elr en varning istället för en mute men om jag vet att en person har rulebreakat många gånger förut så är jag hårdar mot dom och ger dom en mute direkt eller en ban för dom gör det med mening oftast.

Why should we pick you? What makes you unique?
Jag är välidgt aktiv spelar minst 6 timmar varje dag på Hns Easyblock men ibland kan det vara undantag tex att jag åker till min rehab.
Sen tror jag jah hade kunnat vara en bra admin för att jag vet exakt vad som är rätt och fel och om någon har gått över en viss gräns.
Sen märker jag att det inte är så ofta admins inne på Hns Easy blocken och som jag ser tor jag jag kommer vara en av dom mest aktiva av adminsen på Hns easyblock. Sen är jag väldigt ordenlig så att jag inte gör någon fel ban elr fel gag m.m

Have you been banned on our servers?
Jag blev faktist bannad på 1 dag för jag råkade understabba en snubbe och gjorde inte det med mening men mer änns så har inte hänt sen har jag aldrig blivid mutad elr gagad.

Something else you would like to add?
Har inte mycket mer att säga om jag ska vara ärlig gärna fråga nåt om det är nåt jag glömt isåfall. - Mvh Rolm

LejonxD

New member
VIP
+rep på ansökan aldrig snackat med dig men verkar som en skön och trevlig person tror du skulle passa bra som admin hos oss

• Like
Reactions: Rolm

mizzy

New member
-rep skulle ej passa som admin, väldigt toxic och rulebreakar mycket

Titan

Serveradmin
Serveradmin
VIP
-rep. Jag har inte sett att du har varit särskilt aktiv den senaste tiden och när jag har varit inne så har du inte varit så trevlig.

Rolm

New member
VIP
-rep. Jag har inte sett att du har varit särskilt aktiv den senaste tiden och när jag har varit inne så har du inte varit så trevlig.
Jag förstår dig jag har inte varit så aktiv för att mitt internet har varit nere 1 en vecka för något fel med en av boxarna vid mitt hus men som tur är det fixat.

ToUcH

Secretary
Headadmin
VIP
Det är en lång ansökan ansökan med mycket info, det är riktigt fint att se. (y)

Jag har dock en fråga,
du säger:
Jag kan ibland bli triggad om någon är irreterad därför vill jag försöka kunna få den respekten man får som en bra admin.

Jag får en uppfattning om att du lite vill bli admin för att du ska kunna se ner på andra spelare eftersom du kan bli arg...
Jag hoppas att jag tänker fel?

• Like

Rolm

New member
VIP
Det är en lång ansökan ansökan med mycket info, det är riktigt fint att se. (y)

Jag har dock en fråga,
du säger:
Jag kan ibland bli triggad om någon är irreterad därför vill jag försöka kunna få den respekten man får som en bra admin.

Jag får en uppfattning om att du lite vill bli admin för att du ska kunna se ner på andra spelare eftersom du kan bli arg...
Jag hoppas att jag tänker fel?
Jag förstår nej det är inte alls så jag har sett att många admins får en slags bättre respekt om du förstår vad jag menar och då hoppas jag kan få det också som en bra admin och inte ha människor som ska sitta och irretera en.

Vincent

President
Administrator
Premium
VIP
Awards
1
Jag förstår nej det är inte alls så jag har sett att många admins får en slags bättre respekt om du förstår vad jag menar och då hoppas jag kan få det också som en bra admin och inte ha människor som ska sitta och irretera en.
Som svar på detta, många admins får respekten just för att de har varit omtyckta innan de fått admin. För att bli admin gäller det mer eller mindre att man står på god fot med alla spelare. Du får inte automatiskt respekten av ett adminskap, däremot kan självklart ett fåtal spelare vara ögontjänare och bli "snällare" för att en admin är inne. Det är dock ett fåtal och inget man ska räkna med om man har tappat respekten innan. HNS är ett toxic community och det gäller att man har tålamod och gör sig förtjänt av respekten för att stå ut som admin där. Att vara lättirriterad är ingen bra egenskap för en admin.

Rolm

New member
VIP
Som svar på detta, många admins får respekten just för att de har varit omtyckta innan de fått admin. För att bli admin gäller det mer eller mindre att man står på god fot med alla spelare. Du får inte automatiskt respekten av ett adminskap, däremot kan självklart ett fåtal spelare vara ögontjänare och bli "snällare" för att en admin är inne. Det är dock ett fåtal och inget man ska räkna med om man har tappat respekten innan. HNS är ett toxic community och det gäller att man har tålamod och gör sig förtjänt av respekten för att stå ut som admin där. Att vara lättirriterad är ingen bra egenskap för en admin.
Jag förstår det vincent och det är det jag skriver jag vet att det är enklare att bygga up repsekten med andra om man får admin hur jag tänker mig att man är admin då. (pst betyder detta att jag är nekad)

ToUcH

Secretary
Headadmin
VIP
Vi kommer skriva när du är nekad eller accepterad. (y)

ROBBAANN

New member
Premium
-rep sjukt oskön approach och anklagar folk för saker dem inte gjort.
Kommer nog inte att passa som admin.. behöver nog mogna en del.
Dessutom haft flera bans på playpark av olika anledningar.

• Sad
Status
The thread is locked!

Latest posts