Declined Admin Application - Slick Nick

Status
The thread is locked!

Slick Nick

Lifetime Premium
User name: Slick Nick

Nickname
Slick Nick

Discord tag
Slick Nick#4384

Which server are you applying for?
HNS PRE

Introduce yourself
Hej,

Mitt namn är Alexander och jag är 17 år gammal. Jag går mitt första år på gymnasiet med inriktningen Teknik i Skåne, Ängelholm. Jag spenderar mycket av min fritid framför datorn eller i gymmet för att göra upp för allt stillasittande där hemma. Utöver skolan jobbar jag hos ett företag i hembyggden, för det första att skapa kontakter och för det andra är gillar jag att spendera pengar så jag en slant här och där förstör inget.

How long have you been playing CS:GO?
Jag har spelat CS:GO i ungefär 4 år nu, till och från. Jag köpte spelet när jag var runt 13 år och sedan dess varit besatt. Hns, Kz och andra serverar med movementinriktade gamemodes har jag varit aktiv på sedan långt tillbaka. Jag skulle estimera en tid på möjligtvis 2.5 år tillbaka eftersom jag tröttnade på CS:GO:s Matchmaking.

Do you have any admin experience?
Jag har ingen tidigare erfarenhet av att vara en administratör vilket gör mig ännu mer nyfiken på att ansöka just hos er.

Qualities that make you a good administrator
Jag ansöker till Admin just för att upprätthålla reglerna på er HNS PRE server. Eftersom jag ser väldigt många spelare missbruka dessa regler vill jag kunna rätta till spelet, inte bara för mig men för de andra som spelar. Det kommer även alltid in nya spelare på klonkens serverar som inte vet hur eller vad gamemode:et går ut på. Därför assisterar jag gärna dessa nya spelare för att få en så bra spelupplevelse som möjligt på era serverar.

Why should we pick you? What makes you unique?
Eftersom jag spenderat en mängd timmar på era serverar har jag fått en viss förståelse av vad en admin gör, samt hur en admin ska agera vid regelbrytingar, fuskare och liknande.

Have you been banned on our servers?
Jag har inte blivit bannad på någon av klonkens serverar. Däremot har jag testat ett AHK script på privata serverar för att få en förståelse av hur det funkar och hur det ser ut för att sedan kunna jämföra det med möjliga fuskare.

Something else you would like to add?
Jag älskar mat <3

Last edited:

Janne

Serveradmin
Tycker du kan utväckla lite mer men annars så känner jag ju dig och du är en rolig och trevlig kille som också kan reglerna bra ! +rep

ToUcH

Sekreterare
Head Serveradmin
Skulle gärna se lite mer text på denna ansökan.

Vincent

Kassör
Administrator
Det har kommit till vår kännedom att du har flera tidigare bans för AHK på andra communitys, vi tar avstånd från användande av fusk och om du nyligen har fuskat på andra communitys blir det svårt att lita på dig.

Slick Nick

Lifetime Premium
Det har kommit till vår kännedom att du har flera tidigare bans för AHK på andra communitys, vi tar avstånd från användande av fusk och om du nyligen har fuskat på andra communitys blir det svårt att lita på dig.
Det är helt rätt Vincent, jag nekar inte det. Däremot som jag nämnde i min ansökan har jag haft tidigare erfarenhet av AHK vilket kan vara en positiv aspekt genom att jag kan lättare avgöra om någon fuskar som använder sig av AHK för få en fördel. Jag kan bara säga att jag aldrig skulle använda mig av det på era serverar eftersom i mina ögon har ni det mest organiserade och roligaste communityn under den tiden jag har spelat hos er.

Vincent

Kassör
Administrator
Det är helt rätt Vincent, jag nekar inte det. Däremot som jag nämnde i min ansökan har jag haft tidigare erfarenhet av AHK vilket kan vara en positiv aspekt genom att jag kan lättare avgöra om någon fuskar som använder sig av AHK för få en fördel. Jag kan bara säga att jag aldrig skulle använda mig av det på era serverar eftersom i mina ögon har ni det mest organiserade och roligaste communityn under den tiden jag har spelat hos er.
Det är självklart kul att du uppskattar vår community! :) Förstå mig rätt, det bidrar till en oro när du för drygt en månad sedan blev bannad för just AHK på en annan stor community. Det är inte särskilt lång tid emellan. Vi återkommer med besked när vi har hunnit gå igenom ansökningarna som kommit in.

Vincent

Kassör
Administrator
Din ansökan har nekats med tanke på att du nyligen har fuskat på andra communitys och vi tycker att det har gått alldeles för kort tid sedan du blev bannad för fusk. Det känns för osäkert för oss att ta in dig.

Status
The thread is locked!