Join the community
Join our Swedish community and enjoy playing on fun game servers
Register now

Accepted Admin Application - robbaann

Status
The thread is locked!

ROBBAANN

Premium
Mar 1, 2020
12
5
User name: robbaann

Nickname
Robbaann

Discord tag
Robbaann#6114

Which server are you applying for?
HNS Easyblocks

Introduce yourself
Tjena! Jag är en kille på 22 vårar som ägnar en hel del tid åt att umgås med min sambo och min familj, det blir även en hel del tid framför burken då det har varit ett intresse sedan lång tid tillbaka. Jag jobbar som säljare på Jula och har gjort i snart tre år vilket jag trivs bra med.
När det inte är spelandet som gäller blir det en del fotboll, det ligger mig också varmt om hjärtat.

How long have you been playing CS:GO?
Spelat CSGO sen det kom ut från och till.
Även en hel del historia inom 1.6.

Do you have any admin experience?
Mina senaste erfarenheter inom admin är väl från 1.6 tiden då jag hostade mycket egna blocks servrar och även var admin på en del andra.

Qualities that make you a good administrator
Min största kvalité skulle jag noga säga är att jag är mån om en schysst och god stämning.
Är även bestämd och rättvis.
Hjälpsam och snäll.
Älskar att bygga på nya maps.

Why should we pick you? What makes you unique?
Det som gör mig unik skulle jag nog säga är att jag är väldigt passionerad i den uppgift jag får och lägger ner extremt mycket tid på det jag intresserar mig för.
Jag jobbar dagligen med kundbemötande och har mycket erfarenhet från mitt jobb ''irl'' som jag kan dra nytta av som admin.
Är väldigt social och framåt vilket jag tror också utger en trygg bild av mig som admin.
Kan även tänka mig att det är bra med folk som varit med i gamet länge som vet hur saker och ting fungerar.
Även väldigt målinriktad och arbetar väldigt bra i grupp tillsammans med kollegor.

Have you been banned on our servers?
No

Something else you would like to add?
Admin eller ej, hoppas vi ses där inne ;)

Last edited:

ToUcH

Secretary