Join the community
Join our Swedish community and enjoy playing on fun game servers
Register now

Accepted Admin Application - robbaann

Status
The thread is locked!

ROBBAANN

Premium
Mar 1, 2020
12
5
User name: robbaann

Nickname
Robbaann

Discord tag
Robbaann#6114

Which server are you applying for?
HNS Easyblocks

Introduce yourself
Tjena! Jag är en kille på 22 vårar som ägnar en hel del tid åt att umgås med min sambo och min familj, det blir även en hel del tid framför burken då det har varit ett intresse sedan lång tid tillbaka. Jag jobbar som säljare på Jula och har gjort i snart tre år vilket jag trivs bra med.
När det inte är spelandet som gäller blir det en del fotboll, det ligger mig också varmt om hjärtat.

How long have you been playing CS:GO?
Spelat CSGO sen det kom ut från och till.
Även en hel del historia inom 1.6.

Do you have any admin experience?
Mina senaste erfarenheter inom admin är väl från 1.6 tiden då jag hostade mycket egna blocks servrar och även var admin på en del andra.

Qualities that make you a good administrator
Min största kvalité skulle jag noga säga är att jag är mån om en schysst och god stämning.
Är även bestämd och rättvis.
Hjälpsam och snäll.
Älskar att bygga på nya maps.

Why should we pick you? What makes you unique?
Det som gör mig unik skulle jag nog säga är att jag är väldigt passionerad i den uppgift jag får och lägger ner extremt mycket tid på det jag intresserar mig för.
Jag jobbar dagligen med kundbemötande och har mycket erfarenhet från mitt jobb ''irl'' som jag kan dra nytta av som admin.
Är väldigt social och framåt vilket jag tror också utger en trygg bild av mig som admin.
Kan även tänka mig att det är bra med folk som varit med i gamet länge som vet hur saker och ting fungerar.
Även väldigt målinriktad och arbetar väldigt bra i grupp tillsammans med kollegor.

Have you been banned on our servers?
No

Something else you would like to add?
Admin eller ej, hoppas vi ses där inne ;)

Last edited:

ToUcH

Secretary
Headadmin
Oct 29, 2019
228
102
Undrebart att du säger vart du jobbar, du jobbar med kunder vilket är riktigt passande som admin då du förmodligen vet hur du ska uppföra dig.

Dock skulle jag vilja se mer på din ansökan, du har inte skrivit så super mycket, du kan skriva lite mer på Why should we pick you? What makes you unique?
Det finns nog mer du kan skriva där och på de andra frågorna.

• Like
Reactions: ROBBAANN

ROBBAANN

Premium
Mar 1, 2020
12
5
Undrebart att du säger vart du jobbar, du jobbar med kunder vilket är riktigt passande som admin då du förmodligen vet hur du ska uppföra dig.

Dock skulle jag vilja se mer på din ansökan, du har inte skrivit så super mycket, du kan skriva lite mer på Why should we pick you? What makes you unique?
Det finns nog mer du kan skriva där och på de andra frågorna.

Tack för tipset!
Försökte utveckla det i den mån jag kunde.
Mvh

Kogi

Member
Feb 9, 2020
23
8
+rep ingame är han delvis hjälpsam och snäll tror han skulle passa som en admin. Men tycker fortfarande att du kan skriva lite mer på Qualities that make you a good administrator.

• Like

Vincent

Administrator
Jul 18, 2019
1,133
215
Skön ålder, vi har få admins som är 20+. Jag har inget negativt att komma med. Du har mycket speltid innan du ansökte, ett stort plus då många skickar in ansökningar innan de nått upp till 20 timmar och ibland precis när de har nått dit. Vi uppskattar när man har över 100 timmar och sedan bestämmer sig för att söka in! (y)

• Like

FläskDoris

Serveradmin
Jan 16, 2020
27
6
Du är en rätt schysst grabb men jag vet att du har "rulebreakat" och när jag säger till så tjafsar du emot och vill inte erkänna det du gjort fel. Du kallade mig även för diverse saker med. Du skulle kunnat ha en lite längre ansökan. Annars var det bra.

• Like

ROBBAANN

Premium
Mar 1, 2020
12
5
Skön ålder, vi har få admins som är 20+. Jag har inget negativt att komma med. Du har mycket speltid innan du ansökte, ett stort plus då många skickar in ansökningar innan de nått upp till 20 timmar och ibland precis när de har nått dit. Vi uppskattar när man har över 100 timmar och sedan bestämmer sig för att söka in! (y)

Låter kanon!
Kontakta mig om du/ni har några frågor.
Eller gärna hur vi går vidare.

ROBBAANN

Premium
Mar 1, 2020
12
5
Du är en rätt schysst grabb men jag vet att du har "rulebreakat" och när jag säger till så tjafsar du emot och vill inte erkänna det du gjort fel. Du kallade mig även för diverse saker med. Du skulle kunnat ha en lite längre ansökan. Annars var det bra.

Vi har/hade ganska delade meningar när de gäller den händelsen.
Trodde vi städade upp den situationen genom en dialog.
Men om det finns mer frågetecken kring situationen får du gärna höra av dig.

mizzy

VIP
Feb 16, 2020
19
5
+rep snäll och skön kille.
-rep har understabbat mig några gånger och du har svårt att acceptera att du har gjort fel eller när nån säger till dig, ibland kommer det även ut skällsord

ROBBAANN

Premium
Mar 1, 2020
12
5
+rep snäll och skön kille.
-rep har understabbat mig några gånger och du har svårt att acceptera att du har gjort fel eller när nån säger till dig, ibland kommer det även ut skällsord

Blev väldigt chockad över din text Mizzy.
Har du klipp du kan skicka när jag rulebreakar då för jag har då inget minne av detta?!

Kogi

Member
Feb 9, 2020
23
8
Inget i mot er båda, men det kan hända nån gång att man understabbar. Jag har också gjort det inget nytt. Alla gör fel, och har sett dig förändrats robban, har inte sett dig understabba nu förtiden.

• Like

mizzy

VIP
Feb 16, 2020
19
5
Blev väldigt chockad över din text Mizzy.
Har du klipp du kan skicka när jag rulebreakar då för jag har då inget minne av detta?!
Här har du ett av klippen.
Vill bara klargöra att jag inte har något emot dig :)

ROBBAANN

Premium
Mar 1, 2020
12
5
Kommer ihåg det där.

Jag bad om ursäkt och gick och dog självmant efteråt.
Lite mer konkret nästa gång plz! :)
Inget emot dig heller brush! @mizzy

• Love
Reactions: mizzy
Status
The thread is locked!

Latest posts