Join the community
Join our Swedish community and enjoy playing on fun game servers
Register now

Accepted Admin Application - mizzy

• Go to Fragnet and use our promo code KLONKEN for 30% OFF the first month!
  • Do you want to rent servers with CS:GO skins or Swish? Go to Cloudnet.nu and get started today!
Status
The thread is locked!

mizzy

New member
User name: mizzy

Nickname
mizzy

Discord tag
mizzy#6619

Which server are you applying for?
HNS Easyblocks

Introduce yourself
Tjenare, mitt namn är Adam, jag är en glad och positiv grabb på 16 vintrar (03a), fyller 17 år den 12 December, jag gillar att hjälpa folk så mycket jag bara kan och göra allt bättre för alla. Jag sitter för det mesta inne och hänger på min dator, annars är jag i skolan. Jag går om 9an första gången så börjar förmodligen gymnasiet efter detta läsår. Har väldigt mycket fritid och all den tiden lägger jag för det mesta framför datorn. Jag har växt upp med spel och dom kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta.

How long have you been playing CS:GO?
Jag har spelat CSGO sedan Augusti 2015, jag har ungefär 6000 timmar på CSGO och cirka 2300 av dom är bara på HNS. Resten är av timmarna är från MG, JB, KZ och Comp med mera.

Do you have any admin experience?
Ja, jag har varit Admin på RoseGaming MG och Trial-Admin på Playcore HNS EB men den servern las ner så hade ingen server att spela på därför blev jag borttagen pga inaktivitet.

Qualities that make you a good administrator
Jag gillar att spela HNS och har mycket erfarenhet när det kommer till HNS, jag gillar att hjälpa folk som behöver hjälp och sätta dit dom som gör fel. Jag har tidigare erfarenhet av admin så det är väl ett stort plus. Jag ser mycket som händer inne på servern och även fast än jag inte är admin säger jag åt folk om dom gör fel och vad dom kan göra för att det ska bli rätt.

Why should we pick you? What makes you unique?
Jag spelar väldigt mycket samt att jag försöker hjälpa o lyssna på alla, jag försöker se saker från olika perspektiv, bara göra servern bättre helt enkelt. Jag vill göra servern en trygg plats för alla som spelar på den. Jag har mycket erfarenhet vad det gäller hns fusk/scripts och regler. Jag har även många olika recording softwares så kan fixa bevis om det behövs.

Have you been banned on our servers?
Ja, tyvärr. Jag blev bannad för mitt namn en gång men blev snabbt unbannad. Sen har jag en ban för advertisment.

Something else you would like to add?
Ligger TOP 1 på HNS EasyBlocks ;)
Har skrivit mer här än jag gör på de flesta uppsatser i skolan ngl.

Last edited:

Titan

Serveradmin
Serveradmin
VIP
-rep, snubben nördar mer än mig och tar min först plats. :mad: Annars är han trevlig att prata och roligt att spela med.

• Haha
Reactions: mizzy

LejonxD

New member
VIP
Väldigt kort ansökan hade velat att du skriver mer på Why should we pick you? What makes you unique? och mer på Qualities that make you a good administrator och lite mer om dig själv

• Like

vestmyr

New member
VIP
tror han kommer passa bra som admin då han är väldigt aktiv och snäll :D

• Like

mizzy

New member
Väldigt kort ansökan hade velat att du skriver mer på Why should we pick you? What makes you unique? och mer på Qualities that make you a good administrator och lite mer om dig själv
yes, förstår. Den är uppdaterad nu :)

parz

Serveradmin
Serveradmin
VIP
+rep skön grabb men skadar inte om du skriver mer :D

• Like

Batman

Member
VIP
+rep stört skön grabb, trevlig och passar nog bra till ett admin-jobb. Som de säger här uppe skulle det absolut inte skada med mer text och mer info.

• Like

Kogi

New member
+rep tror du skulle passa som admin som jag har sett, du brukar vara aktiv som jag delvis också har sett. men på Do you have any admin experience? kan du skriva varför du blev nekad som test admin!

• Like

mizzy

New member
+rep tror du skulle passa som admin som jag har sett, du brukar vara aktiv som jag delvis också har sett. men på Do you have any admin experience? kan du skriva varför du blev nekad som test admin!
Jag skulle inte säga att jag blev nekad, jag blev kickad från admin gruppen pga inaktivitet. Men det var delvis för att servern jag var admin på la av så hade ingenstans att spela.

• Like
Reactions: Kogi

Kogi

New member
Jag skulle inte säga att jag blev nekad, jag blev kickad från admin gruppen pga inaktivitet. Men det var delvis för att servern jag var admin på la av så hade ingenstans att spela.
skriv det kan vara bra !

ToUcH

Secretary
Headadmin
VIP
+Rep
Jag spelar inte på HNS men du är ofta och skriver i discord och har pratat lite med dig.

• Haha
  • Like
Reactions: Kogi and mizzy

Janne

New member
VIP
Riktigt jävla svettig och spelar för mycket men otroligt skön snubbe, kan reglerna bra och är trevlig med alla på servern +rep

• Like

Wjalla

New member
Premium
VIP
+rep tråkig i discord !MEN! han kikade på min youtube video så ger han ett STORT +rep!!!!!!!

• Like
Status
The thread is locked!

Latest posts