Declined Admin Application - Hovig

Status
The thread is locked!

Hovig

New member
User name: Hovig

Nickname
Hovig

Discord tag
Hydh#4005

Which server are you applying for?
Retakes

Introduce yourself
Mitt namn är Hovig, är 16 år, strax 17 i November månad. Mina största intressen i livet har alltid varit fotbollen men CSGO har tagit över lite mer med tiden. Pluggar Fordon i gymnasiet. Så efter plugget är det fordonsmekanik jag satsar på :). Skolmässigt har väldigt mycket fritid efter skolan då jag inte har så mycket plugg som jag gärna kan lägga ner som Staff roll och förbättra, samt spela lite själv på retake servrarna. Har spelat på retake servrarna för det mesta och har varit bland TOP 10 och är Global på MM. Jag har mycket erfarenhet utav CSGO efter nästan 6 års spelande och jag verkar inte trötta på spelet heller. Är väldigt aktiv på eran server och njuter verkligen av tiden jag lägger ner på servern.

How long have you been playing CS:GO?
Nästan 6 år har jag deltagit i CS:GO communityn.

Do you have any admin experience?
Har provat på att vara staff på andra spel förut på både CS och Minecraft när Minecraft tiderna var inne :).

Qualities that make you a good administrator
Jag kan skilja på när folk är allmänt bra och när folk eventuellt fuskar då jag har spelat CSGO i strax 6 år och bedömt många OW fall som har varit rätt beslut. Är alltid villig att besvara frågor och är allmänt positiv inriktad när det kommer till att hjälpa eller allmänt prata med folk. Vid en ban/mute kan jag alltid motivera mitt beslut angående beslutet jag har tagit. Sen är det en grej att säga att man har erfarenhet på skilja fuskare mot bra spelare. Vid beslut motiverar jag varför bannen/muten gavs.

Why should we pick you? What makes you unique?
Som ovan nämnd kan jag skilja på fusk och allmänt bra då jag har vissa kriterier jag kollar på hos "den misstänkte". Gillar att prata med folk samt hjälpa vid nöd och har väldigt mycket fritid som jag kan spendera på servern som jag redan har gjort också. Kan spendera minst 3 timmar varje dag på retake servern då jag både spelar men även kan kolla efter fuskare. Kan spendera några timmar VARJE dag. Ungefär minst 3 timmar varje dag kan jag lägga ner på servern utan tvekan :).

Have you been banned on our servers?
Aldrig blivit bannade på någon av era servrar.

Something else you would like to add?
Skulle bli en trevlig upplevelse att vara en del utav staff delen hos klonken.

Last edited:

ToUcH

Sekreterare
Head Serveradmin
Skriv gärna mer, känner inte att jag får så mycket info om dig.

Kogi

New member
Som ToUcH säger lite mer text. Men annars var det bra !

Hovig

New member
Okej beskriver lite med utförlig information om mig :).
Mitt namn är Hovig, är 16 år, strax 17 i November månad. Mina största intressen i livet har alltid varit fotbollen men CSGO har tagit över lite mer med tiden. Pluggar Fordon i gymnasiet. Jag är en öppen människa som alltid är glad och gillar utmaningar kan man säga. Har väldigt mycket fritid efter skolan då jag inte har så mycket plugg som jag gärna kan lägga ner som Staff roll och förbättre samt spela lite själv på retake servrarna. Har spelat på retake servrarna för det mesta och har varit bland TOP 10 och är Global på MM. Jag har mycket erfarenhet utav CSGO efter nästan 6 års spelande och jag verkar inte trötta på spelet heller. Är väldigt aktiv på eran server och njuter verkligen av tiden jag lägger ner på servern.
Är det något mer ni vill veta skriv gärna :) Tack.

Kogi

New member
du kan trycka på edit sen skriva den på samma som början !

ToUcH

Sekreterare
Head Serveradmin
Har en snabb fråga?!
Vi får in väldigt många reports ungefär varje dag,
Skulle du försöka ta de flästa reports som kommer in och då göra det dagligen?

Hovig

New member
Har en snabb fråga?!
Vi får in väldigt många reports ungefär varje dag,
Skulle du försöka ta de flästa reports som kommer in och då göra det dagligen?
Exakt. Kan ta hand om reports dagligen, kvällstid som dagtid, ibland natt tid även :p. Men yes, det är därför jag även sökte, för att ta emot reports och se över och sedan göra ett beslut. Förbättra spelupplevelsen för alla :). Har absolut inget emot att ta hand om de flesta reportsen som kommer in då jag har mycket fritid :)

ToUcH

Sekreterare
Head Serveradmin
Trevligt att höra!

ToUcH

Sekreterare
Head Serveradmin
Inte för nu läget.

Vincent

Kassör
Administrator
Du ansöker alltså till att bli admin, men du är inte med i vår discord server som för övrigt är ett av kraven? Undrar bara hur du tänkte där?

Vincent

Kassör
Administrator
Nekad, verkar inte motiverad när du inte är med i discorden och du verkar vara lite halvtoxic i chatten på retakes! Om du fortfarande är intresserad av att bli admin är du välkommen att ansöka igen tidigast om 3 veckor! :)

Status
The thread is locked!