Join the community
Join our Swedish community and enjoy playing on fun game servers
Register now

Accepted Admin Application - LejonxD

Status
The thread is locked!

LejonxD

VIP
Feb 18, 2020
21
7
User name: LejonxD

Nickname
Lejon

Discord tag
Lejon#4690

Which server are you applying for?
Retakes

Introduce yourself
Hej jag heter Anthony är 20 år, kommer från en stad utanför Göteborg vid namn Stenungsund. Har 2 bröder och 4 systrar så hyffsad stor familj. har dock flyttat hemifrån och bor nu i Skåne. Jobbar som Snickare är lärling så har ett tag kvar från att bli full betald men är förnuvarande sjukskriven pga arbetsskada som hände i december så är borta från jobbet är bra tag!, annars på fritiden umgås jag med tjejen ute går med mina hundar och umgås så klart med familjen och sen såklart så sitter man framför datorn man har ju gjort de sen man var liten #gamer4life spelar väldigt mycket retake pga skönt med 128tick för de första och för de andra att värma upp innan man ska spela esportal/faciet

How long have you been playing CS:GO?
Har spelat cs sen jag var väldigt ung kommer inte ihåg när farsan introducera mig till cs faktiskt men har lirat csgo sen de kom ut iaf har 2 konton totalt 5000 timmar

Do you have any admin experience?
Jag skulle säga att jag är ganska erfaren inom att vara en admin, då jag varit admin tidigare på ett community som hette 7ktgaming innan sen har jag varit admin på ett flertal fivem serverar så har en del erfarenheter

Qualities that make you a good administrator
Det viktigaste för mig att lyssna på alla spelare för att höra vad dom har att säga om servern och att lyssna på båda parter och inte välja ena parten direkt låta båda säga sin historia och sen lägga sitt beslut. Sedan också att man som admin alltid ska ha god ton hela tiden även om man har en piss dag så försöker jag alltid vara positiv och glad. För att ge spelarna så bra support som möjligt.

Why should we pick you? What makes you unique?
Jag är väldigt aktiv på alla era retakes servers, jag och min polare lägger iaf 2-3 timmar om dagen om inte mer beror lite på hur de ser ut, har som sagt varit admin innan och vet hur man ska agera igenom ett admin perspektiv så är självgående. Så tror jag skulle passa bra som admin på erat community,

Have you been banned on our servers?
Nej. Aldrig blivit bannad på era serverar

Something else you would like to add?
Tror jag fick med de mesta

Mvh Lejon

Last edited:

Batman

VIP
Nov 18, 2019
98
24
Gillar din ansökan, inte längsta men tycker du fått med bra och vettig information. Man kan alltid fixa längre ansökan men tbh är jag nöjd med infon.
Men som jag sa så tror jag att du kan skriva på lite mer på Why should we pick you? What makes you unique? och Qualities that make you a good administrator så blir det en utmärkt ansökan.
Dock har du erfarenheter vilket är grymt, du verkar som en riktigt trevlig grabb. Tror på dig och ett stort lycka till :D

Edit, gillar din ansökan nu och har inte mycket mer än att säga än de jag skrev åvan. Stort +rep och stort lycka till.

Last edited:
  • Like
Reactions: LejonxD

ToUcH

Secretary
Headadmin
Oct 29, 2019
228
102
Jag ser dig ofta inne på servrarna, (Första gången jag såg dig var en gång då du blev reportad :LOL:)
Jag har tyvärr inte hunnit ta tiden att prata med dig så mycket men eftersom jag vet att du är ofta inne så tror jag att du kan vara en bra hjälp.

Men jag skulle gärna önska att du skulle skruva lite mer på din:
Why should we pick you? What makes you unique?
Jag vill veta lite mer om varför just du är bättre än vad de andra är, varför du ska bli vald förre de andra ansökningarna, jag blir inte riktigt övertygat bara för att du och din polare är ofta inne.

• Like

zillee

VIP
Feb 9, 2020
1
1
Rekommenderar denna otroligt sköna individ! Han är erfaren inom admin rollen och har generellt goda kunskaper och kan agera på egen hand. Han är aktiv på samtliga retake servrar. Väldigt trevlig person överlag.
-rep tror han är bättre än mig :ROFLMAO:

Last edited:
  • Like

Kogi

Member
Feb 9, 2020
23
8
+rep i texten fanns det mycket info som bara den
men jag har aldrig sett dig inne så jag vet inte hur du bätter dig osv. Men av texten får man ut mycket positiva saker.

• Like
Status
The thread is locked!

Latest posts