Join the community
Join our Swedish community and enjoy playing on fun game servers
Register now

Accepted Admin Application - LejonxD

Status
The thread is locked!

LejonxD

VIP
Feb 18, 2020
21
7
User name: LejonxD

Nickname
Lejon

Discord tag
Lejon#4690

Which server are you applying for?
Retakes

Introduce yourself
Hej jag heter Anthony är 20 år, kommer från en stad utanför Göteborg vid namn Stenungsund. Har 2 bröder och 4 systrar så hyffsad stor familj. har dock flyttat hemifrån och bor nu i Skåne. Jobbar som Snickare är lärling så har ett tag kvar från att bli full betald men är förnuvarande sjukskriven pga arbetsskada som hände i december så är borta från jobbet är bra tag!, annars på fritiden umgås jag med tjejen ute går med mina hundar och umgås så klart med familjen och sen såklart så sitter man framför datorn man har ju gjort de sen man var liten #gamer4life spelar väldigt mycket retake pga skönt med 128tick för de första och för de andra att värma upp innan man ska spela esportal/faciet

How long have you been playing CS:GO?
Har spelat cs sen jag var väldigt ung kommer inte ihåg när farsan introducera mig till cs faktiskt men har lirat csgo sen de kom ut iaf har 2 konton totalt 5000 timmar

Do you have any admin experience?
Jag skulle säga att jag är ganska erfaren inom att vara en admin, då jag varit admin tidigare på ett community som hette 7ktgaming innan sen har jag varit admin på ett flertal fivem serverar så har en del erfarenheter

Qualities that make you a good administrator
Det viktigaste för mig att lyssna på alla spelare för att höra vad dom har att säga om servern och att lyssna på båda parter och inte välja ena parten direkt låta båda säga sin historia och sen lägga sitt beslut. Sedan också att man som admin alltid ska ha god ton hela tiden även om man har en piss dag så försöker jag alltid vara positiv och glad. För att ge spelarna så bra support som möjligt.

Why should we pick you? What makes you unique?