User name: Nystromer
Nickname
Nystromer
Discord tag
Nystromer#5099
Which server are you applying for?
Retakes
Introduce yourself
Heter Anton, är 18 år fyller 19. Min hobby är väl att vara i garaget o hålla på med bilar. Annars va med polare eller spela.
How long have you been playing CS:GO?
Har spelat sen typ 2010 lite 1.6 fram tills CS:GO släpptes. Sen csgo fram tills nu. Så är rätt insatt i cs.
Do you have any admin experience?
Har varit admin på nivus servrarna ungefär sen dem öppnade. Förstår Sourcebans, och vet hur man ska behandla spelare.
Qualities that make you a good administrator
Bra tålamod, har som sagt varit admin förut, Ofta inne på cs så är alltid tillgänglig.
Why should we pick you? What makes you unique?
Som jag skrivit: Bra tålamod, har varit admin länge innan så förstår hur det går till. Lyssnar på folk. Verkar som folk får ett gott intryck av mig när jag var admin förut -Så som jag ser det.
Have you been banned on our servers?
Nej.
Nickname
Nystromer
Discord tag
Nystromer#5099
Which server are you applying for?
Retakes
Introduce yourself
Heter Anton, är 18 år fyller 19. Min hobby är väl att vara i garaget o hålla på med bilar. Annars va med polare eller spela.
How long have you been playing CS:GO?
Har spelat sen typ 2010 lite 1.6 fram tills CS:GO släpptes. Sen csgo fram tills nu. Så är rätt insatt i cs.
Do you have any admin experience?
Har varit admin på nivus servrarna ungefär sen dem öppnade. Förstår Sourcebans, och vet hur man ska behandla spelare.
Qualities that make you a good administrator
Bra tålamod, har som sagt varit admin förut, Ofta inne på cs så är alltid tillgänglig.
Why should we pick you? What makes you unique?
Som jag skrivit: Bra tålamod, har varit admin länge innan så förstår hur det går till. Lyssnar på folk. Verkar som folk får ett gott intryck av mig när jag var admin förut -Så som jag ser det.
Have you been banned on our servers?
Nej.