Join the community
Join our Swedish community and enjoy playing on fun game servers
Register now

Declined Admin Application - Nystromer

• Go to Fragnet and use our promo code KLONKEN for 30% OFF the first month!
  • Do you want to rent servers with CS:GO skins or Swish? Go to Cloudnet.nu and get started today!
Status
The thread is locked!

Nystromer

New member
User name: Nystromer

Nickname
Nystromer

Discord tag
Nystromer#5099

Which server are you applying for?
Retakes

Introduce yourself
Heter Anton, är 18 år fyller 19. Min hobby är väl att vara i garaget o hålla på med bilar. Annars va med polare eller spela.

How long have you been playing CS:GO?
Har spelat sen typ 2010 lite 1.6 fram tills CS:GO släpptes. Sen csgo fram tills nu. Så är rätt insatt i cs.

Do you have any admin experience?
Har varit admin på nivus servrarna ungefär sen dem öppnade. Förstår Sourcebans, och vet hur man ska behandla spelare.

Qualities that make you a good administrator
Bra tålamod, har som sagt varit admin förut, Ofta inne på cs så är alltid tillgänglig.

Why should we pick you? What makes you unique?
Som jag skrivit: Bra tålamod, har varit admin länge innan så förstår hur det går till. Lyssnar på folk. Verkar som folk får ett gott intryck av mig när jag var admin förut -Så som jag ser det.

Have you been banned on our servers?
Nej.

Vincent

President
Administrator
Premium
VIP
Awards
1
Väldigt kort och opersonlig ansökan.

Vi som inte känner dig sedan tidigare får inte riktigt möjlighet att lära känna dig.

Det blir därav svårt att bedöma huruvida du skulle passa in i vårt team eller inte.

Men, efter att ha kollat dina chattloggar på våra servrar kan man ändå konstatera att du inte är lämplig att vara admin och du kommer EJ att bli admin här.

Tack för visat intresse. Nekad.

ToUcH

Secretary
Headadmin
VIP
-Rep

När jag för länge sedan spelade på Nivus så var du admin där och du var väldigt otrevlig mot spelarna, du är även det här på våran server.
Du var väldigt abuse när du var admin på Nivus och en av anledningarna att jag bytte server var pga att några admins var väldigt otrevliga och abuse sina admin krafter.

Här är lite som du har skrivit när du har spelat på våra servrar.
"kwisy go fuck yourself"
"RETARD RUSKI DOLBAEB CUKA DBIEL DA NAHOI JEBANO"
"fkn retards"
"bozydar leave you fucking mongol"
"ras retard"
"go fuck yourself"
"scooby retard"
"anus retard"

Känns inte som att du klarar av att vara admin här
Nekad!

Status
The thread is locked!