Join the community
Join our Swedish community and enjoy playing on fun game servers
Register now

Declined Admin Application - timpo

• Go to Fragnet and use our promo code KLONKEN for 30% OFF the first month!
  • Do you want to rent servers with CS:GO skins or Swish? Go to Cloudnet.nu and get started today!
Status
The thread is locked!

timpo

New member
Premium
User name: Lil Timpa

Nickname
timpo :p

Discord tag
timpo#1466

Which server are you applying for?
HNS Easyblocks

Introduce yourself
jag är 16 år, är en driven person som gillar att driva med folk och även ha kul. Jag är älskar att spela cs och hänga med polare, jag är bra på både Svenska och Engelska. Jag är vänlig mot alla spelare hjälper både nya och erfarna spelare. Jag gillar att vara uppmuntrande och glad istället för toxic, spelar ganska mycket csgo o oftast på era serverar. Jag har adhd, jag går första året på gymnasiet. jävligt sprallig och larvig på kvällen. Gillar att bjuda in alla, vill göra så att alla känner sig välkommna,

How long have you been playing CS:GO?
jag har spelat csgo i 5 år

Do you have any admin experience?
Tyvärr inte eller den ända erfarenheten som admin jag har är att vara premium på eran server :D

Qualities that make you a good administrator
kvaliteter som gör mig till en bra admin är nog att jag kan alla regler, jag har premium så kan typ alla grunder som admin, kan snacka svenska och engelska så har lätt att komunisera med alla på servern, gillar att hjälpa alla, gillar att vara glad mot alla,

Why should we pick you? What makes you unique?
Ni har många bra admins men vissa har ganska dåligt temprament. Och jag tycker att jag har ganska bra temprament.

Have you been banned on our servers?
nej det tror jag inte

Something else you would like to add?
förlåt för kort ansökan men kan inte ljuga och detta e all riktig info om mig osv. :D

Last edited:

ToUcH

Secretary
Headadmin
VIP
Du kan skriva mycket mer även om du inte tror det(y)
Jag tycker att det är verkligen en för kort ansökan då jag inte alls får någon bild av dig som person.

Titan

Serveradmin
Serveradmin
VIP
Jag tycker att du har bättrat dig på servern, men du ville först dra tillbaka din admin ansökan för två veckor sedan, tre dagar senare gjorde du en ny som du då blev nekad på. Tycker att det inte var särskilt länge sedan du blev nekad och skulle gärna se dig kunna fortsätta med ett bra beteende lite mera innan jag kan ge dig ett +rep.

Last edited:

Batman

Member
VIP
-rep Håller på hela tiden inne på servern, drar i allas kanter, flertal gånger jag får höra hur du beter dig och jag tror aldrig att du skulle passa som admin tyvärr. Gör allt för att irritera och förstöra samt dra i allas kanter. Som nu inne på servern, så fort något händer så ska du göra allt. Bannar en för hans namn du heter samma namn fast byter och tycker det är skit kul och ska sitta och dryga. Accepterar inte ett nej någon gång heller.
Tyvärr tror jag inte att du skulle passa i admin rollen.

Måste tillägga nu att jag även har rec när du endå säger "Jag vill inte ens bli admin på den här jävla servern"

Last edited:

Vincent

President
Administrator
Premium
VIP
Awards
1
Tycker du velar lite för mycket. Först ansökte du, sedan drog du tillbaka din ansökan, du ansökte igen och blev nekad. Och nu ansöker du än en gång 13 dagar senare.

Du får nog visa att du verkligen vill vara admin hos oss och vänta i åtminstone 3-4 veckor innan du ansöker igen! (y)

Status
The thread is locked!