Join the community
Join our Swedish community and enjoy playing on fun game servers
Register now

Declined Admin Application - disco

• Go to Fragnet and use our promo code KLONKEN for 30% OFF the first month!
  • Do you want to rent servers with CS:GO skins or Swish? Go to Cloudnet.nu and get started today!
Status
The thread is locked!

disco

New member
User name: disco

Nickname
disco

Discord tag
disco#5538

Which server are you applying for?
Retakes

Introduce yourself
Hej! jag är en kille på 19 år som spelar cs på fritiden. (blir 20 i år)
Innan jag börjar spela ett game då det kan vara mm, esportal eller faceit så spelar jag på klonken för att värma upp. Jobbar som en vanlig vuxen människa på vardagarna och på fritiden spelar jag eller med vänner. Spelar mest på helgerna då jag jobbar, men spelar såklart på vardagarna också när jag kommer hem ifrån jobbet.

How long have you been playing CS:GO?
Jag har spelat cs sedan 2013, jag har haft flera konton därför är inte mitt main från 2013. Jag har spelat mycket retake, kz och mm. Så är en van cs spelare

Do you have any admin experience?
Ja, jag har varit admin på Nivus, men eftersom den servern stängde ner så gick jag och ett par polare som spelade på Nivus över till Klonken. Nivus var en ganska stor server tills slutet ownern började förstöra den och lallade och tog bort alla regler, och så vill jag inte ha det, vill att det ska mer vara bestämda regler, så får du göra och inte som alla inte bara går runt och bryter mot alla regler som är satta.

Qualities that make you a good administrator
Att man sköter sin roll som admin och inte abusar sina krafter för att jävlas med andra som inte har gjort något fel, utan man bannar/mutear/kickar och etc dom som inte skärper sig.

Why should we pick you? What makes you unique?