Join the community
Join our Swedish community and enjoy playing on fun game servers
Register now

Declined Admin Application - disco

• Go to Fragnet and use our promo code KLONKEN for 30% OFF the first month!
  • Do you want to rent servers with CS:GO skins or Swish? Go to Cloudnet.nu and get started today!
Status
The thread is locked!

disco

New member
User name: disco

Nickname
disco

Discord tag
disco#5538

Which server are you applying for?
Retakes

Introduce yourself
Hej! jag är en kille på 19 år som spelar cs på fritiden. (blir 20 i år)
Innan jag börjar spela ett game då det kan vara mm, esportal eller faceit så spelar jag på klonken för att värma upp. Jobbar som en vanlig vuxen människa på vardagarna och på fritiden spelar jag eller med vänner. Spelar mest på helgerna då jag jobbar, men spelar såklart på vardagarna också när jag kommer hem ifrån jobbet.

How long have you been playing CS:GO?
Jag har spelat cs sedan 2013, jag har haft flera konton därför är inte mitt main från 2013. Jag har spelat mycket retake, kz och mm. Så är en van cs spelare

Do you have any admin experience?
Ja, jag har varit admin på Nivus, men eftersom den servern stängde ner så gick jag och ett par polare som spelade på Nivus över till Klonken. Nivus var en ganska stor server tills slutet ownern började förstöra den och lallade och tog bort alla regler, och så vill jag inte ha det, vill att det ska mer vara bestämda regler, så får du göra och inte som alla inte bara går runt och bryter mot alla regler som är satta.

Qualities that make you a good administrator
Att man sköter sin roll som admin och inte abusar sina krafter för att jävlas med andra som inte har gjort något fel, utan man bannar/mutear/kickar och etc dom som inte skärper sig.

Why should we pick you? What makes you unique?
Det är väl att jag har tidigare erfarenhet av admin kunskaper och kommer ihåg vad man ska skriva när man ska banna eller mutea som exempel, samt att jag är lite äldre så jag har lite skinn på näsan och tar inte skit av någon som tror dom är bättre fast dom gör fel, och jag får nästan alltid min talan och min röst hörd när det gäller något i spelet eller irl.

Have you been banned on our servers?
Nej, bara gaggad en gång

Something else you would like to add?
nej:)

Last edited:

Klint

Serveradmin
Serveradmin
Premium
VIP
Skulle uppskatta ifall du la till lite mer text på din ansökan

ToUcH

Secretary
Headadmin
VIP
-Rep

När jag för länge sedan spelade på Nivus så var du inne då och då, varje gång du joinade så var det admin abuse och riktigt otrevligt språk, jag har ingen aning om Nivus regler och vad de tyckte om sådant, men en av anledningarna till att jag lämnade Nivus var pga admins.
Jag känner att du inte passar som admin här då jag har lärt mig hur du är och behandlar andra.
Jag har även varit inne samtidigt som dig på våra servrar och då har du varit riktigt toxic mot våra spelare.
Du har även skrivit "kränkande" saker i chatten
t.ex
"p12a kan du trycka w"
"nice flash idiot"
"idiotr"
"due skräp"
"kan du träffa med awp sopa'?"
"retard"
"due sämst fitt ryss"
"finland worst country and ugly chicks"
"ni*er"

Klint

Serveradmin
Serveradmin
Premium
VIP
-rep om det som ToUcH skrev är sant

Vincent

President
Administrator
Premium
VIP
Awards
1
Som ToUcH var inne på. Du sitter och kränker spelare i chatten och du känns inte som adminmaterial.

Nekad

Status
The thread is locked!

Latest posts