Accepted Admin Application - Kogi

Status
The thread is locked!

Kogi

New member
User name: Kogi

Nickname
kogi

Discord tag
Kogi-_- #6857

Which server are you applying for?
MG Course

Introduce yourself
Hej jag heter Marton jag är 14 år gammal jag fyller 15 detta år, och bor i stockholm jag har två bröder och så klar en mamma och en pappa. jag har inte kört på klonken nån gång tidigare men jag tycker servern är bra. I fritiden gillar jag att spela på datorn eller gå ut med vänner och kolla bio. Jag hade en hobbie förut det var fotboll men jag tröttnade på det för jag började få väldig mycket benvärk så jag kände så att jag ville göra något annat som man inte använde benen till.Jag är en kille som är tyst för det mesta för jag gillar och ta det lugnt, personer säger att jag är lite blygg och det kan jag också hålla med om men det finns också en annan sak som gör det, Det beror också på att jag har en diagnos som heter ADD, det rör mig inte mycket men det kan vara svårt att koncentrera mig när alla skriker/ pratar mycket men då mutar jag bara dom. Eftersom jag har denna diagnosen kommer den inte göra något för att kunna göra vad jag vill, man kan inte göra något åt saken så man ska bara göra det man gillar att göra så att man inte tänker på att man har en Diagnos.

How long have you been playing CS:GO?
Jag har haft två accounts men på en av dom blev jag scammad på, det var typ nåra som skriver att man kan få en gratis kniv om man trycker där, om man tryckte där tog dom bårt passworden man hade sen kunde jag inte lågga in. Det var dumt från mig men jag lärde mig av mitt misstag. På det scammade accet hade jag 1400 typ. Och på det accet jag kör på nu har jag 224 timmar.

Do you have any admin experience?
ja jag har faktiskt varit admin på RoseGaming. Jag ville inte vara Admin där för ibland så var någon annan mer värd typ för dom kränkte mig, på skoj men dom vet inte hur jag kände så jag tog beslutet att avgå. Jag tyckte det var ett bra beslut att avgå för Head-Admins- Owners ska inte göra sånt utan anledning, ändå om man skojar för man vet ju inte hur den andra känner sig. jag lämnade servern också för det var inga aktiva admins, och ownersen var inne typ 2 gånger per vecka så jag tyckte det var för lite.

Qualities that make you a good administrator
jag gillar att hjälpa personer som kanske inte vet vad dom ska göra på MGN t.ex, eller vill hjälpa dom som blir kränkta av olika personer, och så klart hjälpa er Owners Head-Admins. jag kan hjälpa Owners/Head-Admins med saker dom inte vet om som dom kan förbättra. Jag är också mogen för det mästa och det bör en Admin ha .

Why should we pick you? What makes you unique?
Jag är allmänt trevlig, och jag kan ta beslut om jag ska muta/banna/Gag osv. Somsakt vill jag hjälpa andra och få mer fart på servern som den redan är på men mer. Och jag vet också hur man kan muta bana och gag . Och jag är en väldigt aktiv spelare . Som jag sa vid min admin relation på en annan server jag kommer inte göra det som de gjorde med mig, kränka,skrata på någon. För det är en av dom högsta reglerna en admin ska ha. Unika saker om mig själv är att jag kan lära mig snabbt men det beror på vad det är .

Have you been banned on our servers?
Nej jag har aldrig blivt bannad på servern som jag vet iallafall.

Last edited:

ToUcH

Sekreterare
Head Serveradmin
Jag skulle gärna vilja ha lite mer text på din ansökan, den är väldigt kort

• Like
Reactions: Kogi

Batman

Serveradmin
-rep Tycker det är en väldigt rörig ansökan, samt vet inte riktigt vad jag tycker om dig.
När jag satt och gjorde annat så kommer du in i mitt samtal kommer inte riktigt ihåg vad jag gjorde eller vem jag snacka med men iaf så gjorde jag annat och du sa att det behövdes hjälp inne på mgn och jag sa då att skriv !calladmin så kan någon annan komma in istället då jag inte kan hjälpa för tillfället. Det enda du sa då var att du sa "Bra Admin hahah" och sen lämnade du.

Sedan tycker jag att du borde lägga mer tid på att besvara frågorna Qualities that make you a good administrator och Why should we pick you? What makes you unique?.

Edit : Inte jättemycket text på det jag tips om att du skulle lägga till på MEN nu när vi börjat snacka lite mer så är du sjukt trevlig och det var nog bara en liten grej det dära du sa om du var upprörd eller något sånt. Tror du skulle passa som Admin samt tycker jag det är bra att du har erfarenheter.

Last edited:
  • Like
Reactions: Kogi

Kogi

New member
-rep Tycker det är en väldigt rörig ansökan, samt vet inte riktigt vad jag tycker om dig.
När jag satt och gjorde annat så kommer du in i mitt samtal kommer inte riktigt ihåg vad jag gjorde eller vem jag snacka med men iaf så gjorde jag annat och du sa att det behövdes hjälp inne på mgn och jag sa då att skriv !calladmin så kan någon annan komma in istället då jag inte kan hjälpa för tillfället. Det enda du sa då var att du sa "Bra Admin hahah" och sen lämnade du.

Sedan tycker jag att du borde lägga mer tid på att besvara frågorna Qualities that make you a good administrator och Why should we pick you? What makes you unique?.
Förstår!

Status
The thread is locked!